kupa pasatu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

No ale ja chcem KOd motoru BMP a ten je najspolahlivejši a je to 103kw a 140 koni.....a koniec roku 2007 alebo 2008
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

až na unašeč olejovýho čerpadla a DPF jo ;)
Ladas
Aktivista
Příspěvky: 34696
Odpovědi: 1
Registrován: 28 led 2008, 00:30
Bydliště: Praha

Příspěvek od Ladas »

nechci ti kazit iluze ale poslední spolehlivý passat byl B4 1Z AHU AFN...

BMP se taky nepovedlo jak píše Huml...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

ten unašač treba vraj preentine vymeniť trebarsz každych 70000km a ten dpf sa da vykuchať ked sa bude serať:-)
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

erikb píše:ten unašač treba vraj preentine vymeniť trebarsz každych 70000km a ten dpf sa da vykuchať ked sa bude serať:-)
Ja ten sestihran menil v 90, trosku nacatej byl, tezko rict, kolik by to vydrzelo... Jenze i kdyz ho vymenis je tu moznost, ze se ojede samotna hridel vyvazovaku a blikne ti "nizky tlak oleje"...

Jinak DPF je docela v pohode s automatem, znam typka co ma 260 tkm a filtr ma zanesenej z 5%. (automat nemuzes tak dusit)

Jinak BMP vychazi z 1.9 (krom to vyvazovaciho bazmektu s tim supr nahonem), takze z dvoulitru patri mezi nejpolehlivejsi. Kup 2007 a vejs 2.0 tdi BMP ;)
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

A preco mam kupit 2007 a vyssie tam uz boli tieto zavady odstranene?
marhan
Přispěvovatel
Příspěvky: 148
Odpovědi: 0
Registrován: 01 pro 2009, 07:39

Příspěvek od marhan »

V 2006 muzou byt (krome toho sestihranyho nesmylu) vyvazovaky pohaneny retezem a ne ozub. koly - dalsi starost navic... Modelova rada 2007 uz ma ozub. kola (byla na to i svolavaci akce-menily to kod 13D8) ale uz budou vychytany jiny veci - zamek sloupku rizeni, tlacitko el. parkovaci brzdy, vrzani palubovky pri prejezdu nerovnosti (na to trpely teda hlavne 2005), palivove cerpadlo (to meni i na kulanci) atd.

Vojetej sestihran (je to z Audi-clubu)
Obrázek
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

takže ta 2007 je najlepšia voľba? a da sa neako predisť aj tomu aby tu osku neutočilo?
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

A to všetky 2litrove motory mali problemy s tým unašačom olejoveho čerpadla?
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

ne měly, ale mají, všechny co maj vyvažováky
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

a užn sa stalo že sa odkrutila aj samotna hriadeľ vyvažovaku? a da sa niečo proti tomu urobiť aby to neodkrutilo?
erikb
Přispěvovatel
Příspěvky: 161
Odpovědi: 0
Registrován: 16 dub 2007, 18:44

Příspěvek od erikb »

takže ešte nikomu neodkrutilo samotnu hriadeľ? asi bude treba len preventívne vymeniť ten unášač:-(
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“