Stránka 3 z 5
Napsal: 23 črc 2010, 20:11
od Losky
jen mě hlodá to, že jsem to neměl:))))))))))))) Ale je pravda, že jsem to ani zatím nikdy nepotřeboval
Napsal: 23 črc 2010, 20:20
od alf.66
ja jen tak vzpomenu v těch letech jen pd a to 74 a 96 a 4X4? to neni quatro, to je haldex. v tom velky rozdil ani ve spotřebe proti předku nebyl, ja ji chtěl a nebal bych se toho, je to jen k prospěchu a ja PD mam sice v audi ale nemužu si ji vynachvalit, jsem spokojen.
Napsal: 23 črc 2010, 20:23
od Losky
No já se jen ptám, protože kdybych nemohl sehnat slušnou 96tku, tak bych nejspíš pokukoval po té 74tce a ta je 4x4. Ale doufám v 96tku v plné polní a v černé metle:))))))))))))))
Napsal: 23 črc 2010, 20:53
od jirka1.9
já mám a4 quattro a v zimě fakt dobrý pořádný gumy a je to tank,. hlavně v zatáčkách si užiju srandy auto ze škarpy s tim vytáhnu taky,. ale to je torsen,. s haldexem nevím,. ale je fakt že auto je línější a víc žere,. ale na to kašlu,. quattro je znát i na suchu v zatáčkách že tě ten zadek trochu tlačí

Napsal: 23 črc 2010, 22:11
od Vici
Ladas píše:pokud nežiješ na horách tak tu 4x4 využiješ max 30-60 dnů v roce taky jsem o ní přemýšlel a nakonec vyhrálo dvoukolo+ dobrý pneu a sníh tě nezastaví...
Tak tak.. co poslední zimu projela moje ASZ + 16" Michelin.... neskutečné

Napsal: 24 črc 2010, 14:14
od Losky
mě se ani nejednalo o to, že to vyjede víc, ale že s tím může být v zimě docela zábava:))
Napsal: 24 črc 2010, 17:47
od lukash
Joooo, v zimě je s tím docela zábava... bohužel ještě větší zábava je při opravách, většina prodávaných O1 4x4 je v dost zuboženém stavu... chce to opravdu dobře vybírat /moje zkušenost - já vybral spíš špatně/. A 74kw na 4x4 je opravdu hodně málo, co se spotřeby týče tak podle stylu klidně +2l oproti obyč.
Napsal: 24 črc 2010, 19:48
od Killingman
Mám sice 4x4 v benzínu, ale oproti předokolce je to něco úplně jinýho. I bez sněhu se s tím dá užít spousta legrace a myslím si (a je to jen můj názor) že i s tím haldexem je to lepší volba než pouhá předokolka. Nevím, ale mám pocit, že se Octavia 4x4 v 96KW snad ani nedělala, ale můžu se plést samozřejmě...
Napsal: 24 črc 2010, 21:52
od Losky
i 96tky se dělaly ve čtyřkole, ale je jich málo
Napsal: 25 črc 2010, 00:00
od jordee_23
titan0306 píše:Marek77: v čem je rotačka spolehlivější?
Spíš bych řekl, že na PD nemá co kleknout.Když tam bude lít normu 50501 tak nevidím problém s olejem.
PD bych řekl že je hlučnější lépe se vytáčí a o něco víc žere a když dojde nafta nemusí se odvzdušnit
Pokud chceš honit koně je jednoduší a levnější postup na PD
mam sice rotacky dve ..ale staram sa v rodine a jazdim na dvoch PD ..a priklanam sa ... zober len pekne PD ...ale vyberaj..oplati sa ... das upravit sw ..popripade IC ..a oleee ..vazne .
Napsal: 25 črc 2010, 09:20
od peugeot 405
ja sas chcem spytat ako je to s passatom 96kW PD B5.5 ??? tiez staci FMIC vstreky a chip a neni problem 200 koni ??? alebo je odlysna od okty ? pocul som ze na passatoch casto odchadzaju 6q prevodovky co je na tom pravdy ?
Napsal: 25 črc 2010, 10:26
od live69
U tech OI 4x4 se uvolnuje ložiško v obalu převodovky! Časem to prý udělá každá skřín cca 200-250TKM, tot jen mé zkušenosti a závady s mou OI 4x4
Napsal: 25 črc 2010, 14:20
od Vici
Losky píše:i 96tky se dělaly ve čtyřkole, ale je jich málo
nedělaly... 4x4 byla jen 66kW+5kvalt a 74kW PD+6kvalt
Napsal: 25 črc 2010, 18:27
od alf.66
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... geNumber=3
chtěl jsem ti oponovat ale nebyl jsem si jist tak jsem hledal a hledal octavku i 96 a po dlouhem hledani jsem našel tuto ale to je po čipu, máš pravdu 96 se nedělaly jen 66 a 74

Napsal: 25 črc 2010, 20:05
od fabiátor
Ja myslim, ze by se jich par naslo 4x4 96kW, ale bylo jich fakt malo, stejne jako vim o jednom sedanu 4x4 a nebude urco jen ten jeden. Koupeny jako referencni vozidlo primo z MB, normalne delali jen combi.