diky za podporu a přeji ti aby ti ta tvá plečka taky začla haprovat
To: TAXI
ani nevis s kym mluvis..... Milos je zdejsi odbornik se specifickym humorem a vysmivat se mu je dost velkou chybou.... Nikdy nevis kdy budes potrebovat jeho nebo ostatnich pomoc..... Na tvem miste bych vazil slova....
slovacek.milos píše:
pokud vidíš někde v okolí strom zkus lano
mnoho těstí miloš
diky za podporu a přeji ti aby ti ta tvá plečka taky začla haprovat
To: TAXI
ani nevis s kym mluvis..... Milos je zdejsi odbornik se specifickym humorem a vysmivat se mu je dost velkou chybou.... Nikdy nevis kdy budes potrebovat jeho nebo ostatnich pomoc..... Na tvem miste bych vazil slova....
VÍŠ CO MEJE UPLNĚ JEDNO,ŽE JE ODBORNÍK TOHO ALE VUBEC NEOPRAVŇUJE MĚ POSÍLAT NĚKAM NA STROM A KDYŽ JE TOKEVEJ ODBORNÍK TAK BY SE MĚL CHOVAT SLUŠNE A NEDĚLAT SI SRANDU Z ČLOVĚKA KTERÝ JEN ŽÁDA POMOC A RADU A JINAK MŮŽE JÍT Z PROFESIONALITOU VÍŠ KAM.NIC MÉNĚ UŽ JSEM TO VYŘEŠIL KOUPIL JSEM DRUHÉ ČERPADLO TAKŽE DĚKUJI VŠEM Z UČAST NA MÉM PROBLÉMU
slovacek.milos píše:ale když ta cívka prostě nepřečte tak motor chytne zdechne, chytne zdechne, a pořád dokola je tam takový jev
Ne není! normalně nastartuješ jedeš přesáhneš při akceleraci 3 tisíce otáček a šup nouzový režim rožne se na budíku ASR kontrolka a konec
vag vymazat chybu:17656 - Regulace pocatku vstriku Regulacni odchylka
P1248 - 35-00 - -
to je cele pak to zas jede okud nepřesáhneš otačky kolem 3 tisic.Volal jsem do bosch je to mechanicky zadřené čerpadlo.Jak jsem již psal už jsem koupil dnes druhé jen namontovat.
fabiátor píše:Jeste me napada zkusit se zamerit na tohle:
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
+
01176 - Klicek
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
Obvykle je na vine cteci civka ve spinacce, nebo vakl v kabelovym svazku pod volantem. Pri provozu pak dochazi k tomu, ze ridici jednotka nachvili ztrati komunikaci s cipem v klicku a dojde k zablokovani, coz znamena vetsinou zdechnuti motoru. Z hlediska posloupnosti je nekdy dobre cist ty zavady od spoda
fabiátor píše:Jeste me napada zkusit se zamerit na tohle:
17978 - rid.jedn. motoru zablokovana
+
01176 - Klicek
07-10 - signal prilis nizky - Sporadicky
Obvykle je na vine cteci civka ve spinacce, nebo vakl v kabelovym svazku pod volantem. Pri provozu pak dochazi k tomu, ze ridici jednotka nachvili ztrati komunikaci s cipem v klicku a dojde k zablokovani, coz znamena vetsinou zdechnuti motoru. Z hlediska posloupnosti je nekdy dobre cist ty zavady od spoda
Immo za jízdy vůbec nefunguje, jak to jednou nastrtuješ, motor běží a nechcípne, tak už můžeš dělat s immem co chceš a neudělá to nic.
Zkus vyndat chip z klíčku a jen ho přiložit ke spínačce, pak ho dej pryč a uvidíš.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW