čip vs. motor

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

váha píše:
lt.kubosh píše:
váha píše: K čemu ti bude že upravíš algoritmus,když ani pomalu nevíš co dělá,kromě toho že zařídí aby ti motor šlapal...osobní typ je že B je správně
No napriklad bys mohl uplne vyradit z cinnosti vahu vzduchu. :)
Něco mě řiká že to by nebyl dobrý nápad...
Nesmíš to brát osobně, já myslel váhu vzduchu a ne jenom váhu. (noteeth) Nicméně já jsem unesl tento topic na akademickou půdu. Nikdo neříká, že to chci udelat.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:40

Příspěvek od ota1980 »

lt.kubosh píše:
váha píše:
lt.kubosh píše:Ja mam teoretickou otazku. (Ne opravdu nechci zacit chipovat)

Cilem programovani je vytvorit smycku, ktera vezme vstupni hodnoty, neco vypocita a provede a skoci zase na zacatek. Predpokladam, ze takhle by to melo byt i v aute. Dokaze chiptuner modifikovat i prubeh tohoto programu nebo "pouze" meni mapy hodnot?
K čemu ti bude že upravíš algoritmus,když ani pomalu nevíš co dělá,kromě toho že zařídí aby ti motor šlapal...osobní typ je že B je správně
No napriklad bys mohl uplne vyradit z cinnosti vahu vzduchu. :)
ota1980 píše:Já mám jen strach při čipu ze 101 na 150ps při ponechání původních trysek z tohodle :
malýma tryskama tlačíš hodně nafty pouze prodlužováním doby vstřiku, pak to nestíhá shořet, hrozí propálení pístů - prostě ždímáš motor na max a určitě tolik nevydrží!
Když dáš turbo 130 tak tlak 1,45 baru pro něj není problém a tryskama s větším průtokem zase můžeš zkrátit dobu vstřiku, což je žádoucí.

Ale při výměně trysek za větší mi bude blbě ukazovat PC !!!
Pokud jiz ted nemas adaptaci v palubce na 115%, tak ho muzes v rozmezi 85% - 115% prenastavit po 5%


tak tomu vůbec nerozumím :roll:
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Odpovědi: 0
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Počítač můžeš nastavit po 5ti procentech tak, aby ukazoval správně. Hlavně se mě neptej na nějaké kanály. To ti poradí jiní. Jen vím, že to jde. Jak, to už je pro mě španělská vesnice (noteeth)
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
ota1980
Přispěvovatel
Příspěvky: 358
Odpovědi: 0
Registrován: 31 říj 2006, 09:40

Příspěvek od ota1980 »

TDIPOWER píše:Počítač můžeš nastavit po 5ti procentech tak, aby ukazoval správně. Hlavně se mě neptej na nějaké kanály. To ti poradí jiní. Jen vím, že to jde. Jak, to už je pro mě španělská vesnice (noteeth)
hmm,a když Reesha mění lidem trysky nebo čip, uzpůsobuje přitom i tohle ?
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

ota1980 píše:
TDIPOWER píše:Počítač můžeš nastavit po 5ti procentech tak, aby ukazoval správně. Hlavně se mě neptej na nějaké kanály. To ti poradí jiní. Jen vím, že to jde. Jak, to už je pro mě španělská vesnice (noteeth)
hmm,a když Reesha mění lidem trysky nebo čip, uzpůsobuje přitom i tohle ?
kdokoli, kdo má VAGa a umí s ním, tak ti to udělá....já osobně jsem to ani nedělal, jelikož na PP skoro ani nekoukám... :)
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Odpovědi: 0
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

lt.kubosh píše:
váha píše:
lt.kubosh píše: No napriklad bys mohl uplne vyradit z cinnosti vahu vzduchu. :)
Něco mě řiká že to by nebyl dobrý nápad...
Nesmíš to brát osobně, já myslel váhu vzduchu a ne jenom váhu. (noteeth) Nicméně já jsem unesl tento topic na akademickou půdu. Nikdo neříká, že to chci udelat.
ano lze změnit průběh :P

např. v mém ventu se s váhou vzduchu vůbec nepočítá (noteeth)
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

bokaco píše:Kdyz uz jsme u toho prodluzovani doby pruchodu nafty tryskou, ktera je zavisla na teplote toho paliva, chtel bych se zeptat, jaka je teplotni zavislost hustoty/viskozity te nafty.
Jaka je jeji idealni teplota a ztoho uz by se dala odvodit ta maximalni davky.
Tak co, to k tomu nemate nikdo co rict? ;)
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
Uživatelský avatar
vita
Přispěvovatel
Příspěvky: 430
Odpovědi: 0
Registrován: 11 říj 2006, 12:21
Bydliště: Někde mezi Libercem-Kolínem-Janovickou Lhotou

Příspěvek od vita »

To Reesha: Navážu na it.kuboshe a mám takovej dotaz. Chiptuner tvýho kalibru umí např. odstranit vypínání nafty když stojím na brzdě? Myslím změnou programu? A druhej dotaz, ve ventu máš asi jinou jednotku než původní, že jo, protože bys jinak při ladění nedělal nic jinýho než pájelll.
Vento, AFN 81kw + čip (zatim nevim kolik ale jede líp než orig. 81kw :) )
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“