[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Mínění o 1.9 D - Stránky 3
Stránka 3 z 4

Napsal: 04 říj 2010, 16:29
od nahradni.dily
ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řekne :) má cenu sahat na koncový tlumič?

Napsal: 04 říj 2010, 17:17
od Alficek
Ten kat lze dobastlit koupením univerzálního, cena kolem 3tis Kč.

Napsal: 04 říj 2010, 19:00
od zizalak
Felicia pickup 1.9D každý den přetěžovaná, oleje ta prasata dělala možná jednou za 15 000. 487 000 km a jede stále dále :-)

Napsal: 04 říj 2010, 19:04
od nahradni.dily
kat nepotřebuju, zbytečně vyhozené peníze :D raději to nechám na gumy... Příjde trubka... ja olej cca po 9 000 :) jak jsem už psal, ten motor mě přižije :D

Napsal: 05 říj 2010, 11:57
od martinsidlo
nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řekne :) má cenu sahat na koncový tlumič?
EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.

Napsal: 05 říj 2010, 12:32
od Rider.23
martinsidlo píše:
nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řekne :) má cenu sahat na koncový tlumič?
EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.
Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))

Napsal: 05 říj 2010, 13:02
od martinsidlo
Rider.23 píše:
martinsidlo píše:
nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řekne :) má cenu sahat na koncový tlumič?
EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.
Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))
To hučení dělá trubka,která nahrazuje KAT.Při vymlácení KATu (jen vnitřku)to nehučí.Ta chcípací klapka se při zátěži přivírá,jak se EGR otvírá,aby se tam dostal správný poměr "plynu"a nevracely se výfuk.plyny do filtru.

Napsal: 05 říj 2010, 13:20
od Rider.23
martinsidlo píše:
Rider.23 píše:
martinsidlo píše:EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.
Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))
To hučení dělá trubka,která nahrazuje KAT.Při vymlácení KATu (jen vnitřku)to nehučí.Ta chcípací klapka se při zátěži přivírá,jak se EGR otvírá,aby se tam dostal správný poměr "plynu"a nevracely se výfuk.plyny do filtru.


Aha, tak to v mém případě katem není, protože já ho tam mám (tedy nevím, jestli v něm něco je, ale to pouzdro tam je)... Takže pokud sem jen zaslepil egr, ale nic nedělal s tou klapkou, tak ta klapka ten motor vlastně přidušuje, jestli tomu dobře rozumím, protože přes egr nic nejde a klapka se přivírá a omezuje přívod čerstvého vzduchu???

Napsal: 05 říj 2010, 13:32
od Vici
Felda Pickup 1,9D 97 - najeto 290 tacho a vím že má navíc asi 150 utočeno...
Jezdí super (v zimě stačí OK žhaviče a dobrá baterka a nafta a ani -20 není prolém), olej po 10tkm měním, čerpadlo a vše původní (akorát "trochu" rezaví :-( ). Jen převodovka je už druhá. Bezvadný stroj se super motorem....

Napsal: 05 říj 2010, 14:00
od RUNDA
Mne zas huci moje SDI vzdy pri 2000 otackach...je to normalne?este som nemal moznost porovnat to s nejakym inym SDI tak neviem ci to takto robilo od nova...a co sa da s tym robit?

Re: Mínění o 1.9 D

Napsal: 05 říj 2010, 14:09
od Cordoba coupé tdi
nahradni.dily píše:čaute, chci se zeptat jaké máte názory na tento motor (1.9 D) jde mi o údržbu, poruchovost, atd... Jestli se toho mám zbavovat, když má nalítáno 170 000.
mal som 2x motor 1.9 D ,nikdy som nič nemenil (rozvody + náplne + filtre-samozrejmosť) okrem toho nič neodišlo... Je to nezmar (LOL)

Napsal: 05 říj 2010, 14:12
od nahradni.dily
Jak je to teda s tou zdechací klapkou?? Kde ji najdu, atd... a co by se stalo kdyby tam zůstala

Napsal: 05 říj 2010, 17:36
od Zdeněk M
nahradni.dily píše:Jak je to teda s tou zdechací klapkou?? Kde ji najdu, atd... a co by se stalo kdyby tam zůstala
To nic, kolega se přepsal :D Mas 1,9D ten žadnou klapku v saní nemá. on měl předtím SDI a to ji má ;)

Napsal: 05 říj 2010, 17:50
od nahradni.dily
jo takhle :) a mám jenom ucpat podtlakovou hadičku, nebo demontovat celý ventil a místo něj dát jenom záslepku?

Napsal: 05 říj 2010, 18:14
od Zdeněk M
nahradni.dily píše:jo takhle :) a mám jenom ucpat podtlakovou hadičku, nebo demontovat celý ventil a místo něj dát jenom záslepku?
Hadicku ucpi urcite, bud zaslepis tu trubku k EGR (ten přivod spalin) u toho EGR nebo ho vyndas a zaslepis na saní, je to jedno.