Napsal: 04 říj 2010, 16:29
ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řekne
má cenu sahat na koncový tlumič?

EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řeknemá cenu sahat na koncový tlumič?
Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))martinsidlo píše:EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řeknemá cenu sahat na koncový tlumič?
To hučení dělá trubka,která nahrazuje KAT.Při vymlácení KATu (jen vnitřku)to nehučí.Ta chcípací klapka se při zátěži přivírá,jak se EGR otvírá,aby se tam dostal správný poměr "plynu"a nevracely se výfuk.plyny do filtru.Rider.23 píše:Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))martinsidlo píše:EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.nahradni.dily píše:ok, o víkendu vyhodím EGR, katalizátor, vyčistím celé sání a uvidím co to řeknemá cenu sahat na koncový tlumič?
martinsidlo píše:To hučení dělá trubka,která nahrazuje KAT.Při vymlácení KATu (jen vnitřku)to nehučí.Ta chcípací klapka se při zátěži přivírá,jak se EGR otvírá,aby se tam dostal správný poměr "plynu"a nevracely se výfuk.plyny do filtru.Rider.23 píše:Může to někdo objasnit s tou klapkou a egr??? Já nedávno dával záslepku do EGR u 1.7SDi, ale s klapkou sem nic nedělal, jen sem ji vyčistil... Jinak to resonování- já teda nevím, zda tam kat ještě mám nebo ne, ale mě když jedu tak přesně při 2850ot. se změní zvuk motoru (na kterýkoliv kvalt), jako by něco začne hučet... Může to dělat ten kat off, nebo to má co dočinění se zacpaným egr, nebo tou klapkou??? (Bohužel už si nevzpomínám, zda ta změnu zvuku byla i před ucpáním toho EGR))martinsidlo píše:EGR jen zaslep na přívodu od výfuku a odpoj taky zdechací klapku,asi ji to už má(příp.mě opravte).Přivírá se podobně,jak otvírá EGR.A bez KATu jen s trubkou ti to bude asi rezonovat nad 3000ot ale zvuk jak závoďák.
mal som 2x motor 1.9 D ,nikdy som nič nemenil (rozvody + náplne + filtre-samozrejmosť) okrem toho nič neodišlo... Je to nezmarnahradni.dily píše:čaute, chci se zeptat jaké máte názory na tento motor (1.9 D) jde mi o údržbu, poruchovost, atd... Jestli se toho mám zbavovat, když má nalítáno 170 000.
To nic, kolega se přepsalnahradni.dily píše:Jak je to teda s tou zdechací klapkou?? Kde ji najdu, atd... a co by se stalo kdyby tam zůstala
Hadicku ucpi urcite, bud zaslepis tu trubku k EGR (ten přivod spalin) u toho EGR nebo ho vyndas a zaslepis na saní, je to jedno.nahradni.dily píše:jo takhlea mám jenom ucpat podtlakovou hadičku, nebo demontovat celý ventil a místo něj dát jenom záslepku?