... a nasleduje Zizalou ocekavana "lavina":
1) kde jsi prisel na to, ze pouze na drag ucely?TDI tech píše:Zizala z konkurencneho fora to ma tusim ze v GIV AJM. Je umenie zladit dva turba a hlavne nakrmit a uchladit ale pali to jak hovado. Ako na Drag ucely je to urcite dobre riesenie, ale vozit sa na tom dennodenne v aute asi nebude to prave orechove. A treba si uvedomit ze hlavne sa to neda spravit za par supiek, ale treba si pripravit poriadnu porciu kapitalu.
Na drag ucely se pouzivaji velka turba s delsim nabehem ovsem o to mocnejsim vykonem ve vyssim spektru otacek. Paklize je ovsem pozadavek na vysoky tlak a objem vzduchu s lepsim nabehem, pouziva se majoritne system compound.
Naopak! Sekvencni twinturbo je prave to prave orechove - dostatek krouticiho momentu v nizkych otackach (pro mesto) a neutuchajici sila ve vysokych otackach (vykon pro dalnice a prostornejsi okresky).
O tom svedci fakt, ze i priznivce benzinovych aut to dokaze radne prekvapit...vice viz video: http://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0VGzs
Otec ma tento vuz a ver mi, ze je to setsakramentsky rozdil pri pruzne jizde v kompletnim spektru otacek nezli u "obycejneho" trilitra v dieselu.
2) jinak s nakladama mas rozhodne pravdu

Vysvetlit prosim, predem dekuji.Tommy TDI píše: A Sprinty to určitě neukrmí
Hele vesmirna panno, jednak on ten twin nema a kdo vi, jak dlouho ho vlastne mel. Druha vec je, ze ja uz nejsem jediny. Vim o jednom, ktery to ma a s jeho pristupem to bude opravdu ta prava pecka. Kdo? Se dozvite, ale az to bude mit vyladene. Do te doby doporucuji nechat ho byt aneb zbytecne nepatrat, neprepinatpuci píše:Pozri, jediný o kom viem, že má dve turbá na tdi je smradlavá žižala...

1) neni realna sance to udelat tak, aby k tomu bylo mozne strcit pazoury, protoze tam proste NENI misto. Nelze sedet jednou prdeli na dvou posvicenich! Bud tam chces mit jedno turbo a mit moznost si s tim hrat, nebo tam budes mit dve turba a musis pocitat treba i s tim, ze kvuli vyndani jednoho turba budes muset s motorem ven (nebo alespon z drzaku) - takova je realita! Jeste by bylo mozne udelat na kapote hooodne velkou kapsu, pripadne to resit jako Hanz ale tam bych se obaval policie.TDI tech píše:... aby sa ktomu dali strcit aj pazuri ak bude treba nieco dostelovat??? A vstreky ktore by dokazali dat poriadne nazrat tym dvom turbam? Spojka, prevodove ustrojenstvo + pohon, podvozok brzdy, motormanazment, atd. Naco ti budu 2++k a viac ked ich nebudes vediet efektivne preniest na vozovku a nasledne aj skrotit?
2) co mas se vstrikama? vem si, jak to huli Zizalovi ... ma tam udajne 280koni a i presto ma hafec nafty k dobru. Pokud dovolite, nebudu zde probirat stranku kvality tech vstriku. Jinak FB 783 daly na 300koni, netusim, kolik tazatel ocekava.
3) co se preneseni na vozovku tyce, zde muze nastat vstutku problem, nicmene je to predevsim zalezitost gum a nohou (a hlavy)

Jak pro koho ... zvlaste od cloveka z Prahy (u ktereho predpokladam, ze take obcas opusti uzemi hlavniho mesta) bych takovyto nazor necekal. Neber to jako pokus o urazku prosim, bral jsem to tak, ze kde jinde vyuzijes kroutici moment odspodu, nezli ve meste, zvlaste velikosti PrahyAlesShi píše:prijdou mi dve turba zbytecna slozitost

Nemluv o cizich jako o sobe a kdyz uz, tak si to over. Nerikam, ze umim prefektne anglicky, nicmene verim, ze jsem to napsal srozumitelne:Smradlavá žížala píše:Na tdiclubu něco psal o 260 ps jako že daily driver nebo nějakej podobnej blud..... nevim neumim anglicky, jsem tupej a překladač píše blbosti.
Original:
Yes I do, but I still dont have dyno chart. Project is not finished yet and goal is to produce 260hp with full daily driveability wtih high standart of torgue flexibility.
Preklad z google prekladace, ze ktereho i podprumerne inteligentnimu cloveku dojde, co se snazil pisatel sdelit:
Ano, ano, ale já stále dont mít dyno graf. Projekt ještě není dokončena, a cílem je vyrábět 260hp s plnou denní ovladatelnosti s pacientům kvalitní momentový flexibility.
A ja myslel, ze to nikdo nepochopil. Dekuji za uvedeni na pravou miru v me nepritomnosti.fabiátor píše:imho pokud vim, Forest se o tom nerozsiruje taky z toho duvodu, ze se na tom dohodli s Risou, ktery ma asi hlavni podil na odladeni software. Cilize cilem bylo prodavat to jako komplexni upravu DP. Zkusil bych tedy kontaktovat primo Dieselpower. Pravda Forest ma pricne ulozeny motor, ale spousta veci je porad vyresenych i pro podelny.
Mam duvod se domnivat, ze BH uhodil pomyslny hrebicek na hlavicku.BH motor píše:Ako ja hovorim, za peniaze v prahe dom... myslim ze okolo 5-6000eur by som to bol schopny vyriesit do plne funkcnej podoby vcetne odladenia... Myslel som dvojturbo... Male a velke vcetne regulacie
Dulezite je, aby tazatel specifikoval, co vse povazuje za soucast rozpoctu. Paklize nebude potreba do toho pocitat spojku, vstriky, vyfuk ... hned je precijen nekde jinde.
U twinu je potreba si uvedomit, ze vstupni naklady odpovidaji vynosum - a jako vynosy nelze povazovat navyseni vykonu (aneb pomyslne receno "kun pod litr je dobrej") ale zisk v podobe pruznosti a uzivatelskeho pohodli.
Zrovna jsme to v sobotu probirali s MirkemX - za kolik se da koupit G4? K tomu tyto investice a jsme na necem, co konkuruje automobilum s dvojnasobnou cenou porizeni a nezridka je i predci.