Stránka 3 z 4

Napsal: 25 říj 2010, 12:30
od Forest
Jsem si vedom, ze se jedna o dalsi ze serie mych "sahodlouhych eseji" a predem na to upozornuji, proto zadam o peclive zvazeni, zda tomu budete venovat vas drahoceny cas, zda to stoji za tu investici. V pripade, ze se tak rozhodnete, cinite tak dobrovolne a nechci cist zadne stiznosti tykajici se delky textu!

... a nasleduje Zizalou ocekavana "lavina":
TDI tech píše:Zizala z konkurencneho fora to ma tusim ze v GIV AJM. Je umenie zladit dva turba a hlavne nakrmit a uchladit ale pali to jak hovado. Ako na Drag ucely je to urcite dobre riesenie, ale vozit sa na tom dennodenne v aute asi nebude to prave orechove. A treba si uvedomit ze hlavne sa to neda spravit za par supiek, ale treba si pripravit poriadnu porciu kapitalu.
1) kde jsi prisel na to, ze pouze na drag ucely?
Na drag ucely se pouzivaji velka turba s delsim nabehem ovsem o to mocnejsim vykonem ve vyssim spektru otacek. Paklize je ovsem pozadavek na vysoky tlak a objem vzduchu s lepsim nabehem, pouziva se majoritne system compound.

Naopak! Sekvencni twinturbo je prave to prave orechove - dostatek krouticiho momentu v nizkych otackach (pro mesto) a neutuchajici sila ve vysokych otackach (vykon pro dalnice a prostornejsi okresky).
O tom svedci fakt, ze i priznivce benzinovych aut to dokaze radne prekvapit...vice viz video: http://www.youtube.com/watch?v=QN4-KA0VGzs
Otec ma tento vuz a ver mi, ze je to setsakramentsky rozdil pri pruzne jizde v kompletnim spektru otacek nezli u "obycejneho" trilitra v dieselu.

2) jinak s nakladama mas rozhodne pravdu :roll:
Tommy TDI píše: A Sprinty to určitě neukrmí :D
Vysvetlit prosim, predem dekuji.
puci píše:Pozri, jediný o kom viem, že má dve turbá na tdi je smradlavá žižala...
Hele vesmirna panno, jednak on ten twin nema a kdo vi, jak dlouho ho vlastne mel. Druha vec je, ze ja uz nejsem jediny. Vim o jednom, ktery to ma a s jeho pristupem to bude opravdu ta prava pecka. Kdo? Se dozvite, ale az to bude mit vyladene. Do te doby doporucuji nechat ho byt aneb zbytecne nepatrat, neprepinat :D Jeho pristup je totiz vice, nezli precizni a treba narozdil od vyse jmenovaneho on chce odprezentovat az finalni, precizni a vyladeny produkt. Jinak ten je tak zaneprazdneny, ze nema ani cas toto cist, natoz sem psat.
TDI tech píše:... aby sa ktomu dali strcit aj pazuri ak bude treba nieco dostelovat??? A vstreky ktore by dokazali dat poriadne nazrat tym dvom turbam? Spojka, prevodove ustrojenstvo + pohon, podvozok brzdy, motormanazment, atd. Naco ti budu 2++k a viac ked ich nebudes vediet efektivne preniest na vozovku a nasledne aj skrotit?
1) neni realna sance to udelat tak, aby k tomu bylo mozne strcit pazoury, protoze tam proste NENI misto. Nelze sedet jednou prdeli na dvou posvicenich! Bud tam chces mit jedno turbo a mit moznost si s tim hrat, nebo tam budes mit dve turba a musis pocitat treba i s tim, ze kvuli vyndani jednoho turba budes muset s motorem ven (nebo alespon z drzaku) - takova je realita! Jeste by bylo mozne udelat na kapote hooodne velkou kapsu, pripadne to resit jako Hanz ale tam bych se obaval policie.

2) co mas se vstrikama? vem si, jak to huli Zizalovi ... ma tam udajne 280koni a i presto ma hafec nafty k dobru. Pokud dovolite, nebudu zde probirat stranku kvality tech vstriku. Jinak FB 783 daly na 300koni, netusim, kolik tazatel ocekava.

3) co se preneseni na vozovku tyce, zde muze nastat vstutku problem, nicmene je to predevsim zalezitost gum a nohou (a hlavy) :roll:
AlesShi píše:prijdou mi dve turba zbytecna slozitost
Jak pro koho ... zvlaste od cloveka z Prahy (u ktereho predpokladam, ze take obcas opusti uzemi hlavniho mesta) bych takovyto nazor necekal. Neber to jako pokus o urazku prosim, bral jsem to tak, ze kde jinde vyuzijes kroutici moment odspodu, nezli ve meste, zvlaste velikosti Prahy ;)
Smradlavá žížala píše:Na tdiclubu něco psal o 260 ps jako že daily driver nebo nějakej podobnej blud..... nevim neumim anglicky, jsem tupej a překladač píše blbosti.
Nemluv o cizich jako o sobe a kdyz uz, tak si to over. Nerikam, ze umim prefektne anglicky, nicmene verim, ze jsem to napsal srozumitelne:

Original:
Yes I do, but I still dont have dyno chart. Project is not finished yet and goal is to produce 260hp with full daily driveability wtih high standart of torgue flexibility.

Preklad z google prekladace, ze ktereho i podprumerne inteligentnimu cloveku dojde, co se snazil pisatel sdelit:
Ano, ano, ale já stále dont mít dyno graf. Projekt ještě není dokončena, a cílem je vyrábět 260hp s plnou denní ovladatelnosti s pacientům kvalitní momentový flexibility.
fabiátor píše:imho pokud vim, Forest se o tom nerozsiruje taky z toho duvodu, ze se na tom dohodli s Risou, ktery ma asi hlavni podil na odladeni software. Cilize cilem bylo prodavat to jako komplexni upravu DP. Zkusil bych tedy kontaktovat primo Dieselpower. Pravda Forest ma pricne ulozeny motor, ale spousta veci je porad vyresenych i pro podelny.
A ja myslel, ze to nikdo nepochopil. Dekuji za uvedeni na pravou miru v me nepritomnosti.
BH motor píše:Ako ja hovorim, za peniaze v prahe dom... myslim ze okolo 5-6000eur by som to bol schopny vyriesit do plne funkcnej podoby vcetne odladenia... Myslel som dvojturbo... Male a velke vcetne regulacie
Mam duvod se domnivat, ze BH uhodil pomyslny hrebicek na hlavicku.

Dulezite je, aby tazatel specifikoval, co vse povazuje za soucast rozpoctu. Paklize nebude potreba do toho pocitat spojku, vstriky, vyfuk ... hned je precijen nekde jinde.

U twinu je potreba si uvedomit, ze vstupni naklady odpovidaji vynosum - a jako vynosy nelze povazovat navyseni vykonu (aneb pomyslne receno "kun pod litr je dobrej") ale zisk v podobe pruznosti a uzivatelskeho pohodli.

Zrovna jsme to v sobotu probirali s MirkemX - za kolik se da koupit G4? K tomu tyto investice a jsme na necem, co konkuruje automobilum s dvojnasobnou cenou porizeni a nezridka je i predci.

Napsal: 25 říj 2010, 15:20
od Smradlavá žížala
K tomu bych jen doplnil, že nemám ÚDAJNĚ 280 koní a 545 Nm, ale mám to změřený. Chtěl bych vidět graf 300 koní na Frateli R 783...... tím neříkám že jsou nějak špatný, jsou prostě malý. Neumíte někdo maďarsky? Protože Forest staví tdi motory na sprinty do maďarska, že by jsme si to ověřili.....teda aspoň to vypráví na vrakáči kam jezdí kupovat díly..... muhaha (LOL) a takovej neřád a lhář tady plká bllllbosti. A 260 koní se dá udělat s pěkným průběhem pro normální ježdění-já to neumím kdyvby to někdo po mě chtěl ;)

Napsal: 25 říj 2010, 15:35
od LibangVW
puci píše:Pozri, jediný o kom viem, že má dve turbá na tdi je smradlavá žižala...
Hele vesmirna panno, jednak on ten twin nema a kdo vi, jak dlouho ho vlastne mel. Druha vec je, ze ja uz nejsem jediny. Vim o jednom, ktery to ma a s jeho pristupem to bude opravdu ta prava pecka. Kdo? Se dozvite, ale az to bude mit vyladene. Do te doby doporucuji nechat ho byt aneb zbytecne nepatrat, neprepinat :D Jeho pristup je totiz vice, nezli precizni a treba narozdil od vyse jmenovaneho on chce odprezentovat az finalni, precizni a vyladeny produkt. Jinak ten je tak zaneprazdneny, ze nema ani cas toto cist, natoz sem psat.


stingrayRT ? na TDIclubu neco takovyho stavi ..

Napsal: 25 říj 2010, 15:37
od Lusťa
jsi vedle, nezjišťuj to

Napsal: 25 říj 2010, 15:44
od Smradlavá žížala
LibangVW píše:
puci píše:Pozri, jediný o kom viem, že má dve turbá na tdi je smradlavá žižala...
Hele vesmirna panno, jednak on ten twin nema a kdo vi, jak dlouho ho vlastne mel. Druha vec je, ze ja uz nejsem jediny. Vim o jednom, ktery to ma a s jeho pristupem to bude opravdu ta prava pecka. Kdo? Se dozvite, ale az to bude mit vyladene. Do te doby doporucuji nechat ho byt aneb zbytecne nepatrat, neprepinat :D Jeho pristup je totiz vice, nezli precizni a treba narozdil od vyse jmenovaneho on chce odprezentovat az finalni, precizni a vyladeny produkt. Jinak ten je tak zaneprazdneny, ze nema ani cas toto cist, natoz sem psat.


stingrayRT ? na TDIclubu neco takovyho stavi ..
Protože já nedělám tajnosti s tim když se mi něco nepovede pane :)

Napsal: 25 říj 2010, 15:56
od MirekX
puci píše:to je jak s 13 ročnou pannou - vesmírne teleso, ktoré nikto nikdy nevidel (offtopic)
já jsem viděl, a svezl jsem se a musím říct, že moc dobrý... :D

Napsal: 25 říj 2010, 20:41
od talimero
Tak sa nam to tu rozbehlo, ale musim uznat ze vycerpavajuce informacie som dostal (LOL). Nevadi budem patrat dalej, ked sa nieco dozviem dam vediet. Dakujem vsetkym za spolupatricnost a nech slnecne luce hladia vase tvare :D

Napsal: 25 říj 2010, 21:21
od puci
MirekX píše:
puci píše:to je jak s 13 ročnou pannou - vesmírne teleso, ktoré nikto nikdy nevidel (offtopic)
já jsem viděl, a svezl jsem se a musím říct, že moc dobrý... :D
tiež mám kamoša, ktorý v taliansku na dovči v prvý večer pojazdil trinástku (crazy)

Napsal: 25 říj 2010, 23:21
od BH motor
talimero píše:Tak sa nam to tu rozbehlo, ale musim uznat ze vycerpavajuce informacie som dostal (LOL). Nevadi budem patrat dalej, ked sa nieco dozviem dam vediet. Dakujem vsetkym za spolupatricnost a nech slnecne luce hladia vase tvare :D
riesis tu veci ktore niesu odskusane a su v stadiu riesenia alebo nevyriesenia.... na to aby to super fungovalo k tomu musi byt aj super elektronika. S edc 15 to bude len mechanicka zalezitost s elektronickym dozorom... Sproste povedane... Je to vyriesitelne ale cena je vysoka k voli aj technickym problemom pocas montaze.... neviem s co od toho ocakavas za dane peniaze. to je dolezite

Napsal: 25 říj 2010, 23:50
od MirekX
puci píše:
MirekX píše:
puci píše:to je jak s 13 ročnou pannou - vesmírne teleso, ktoré nikto nikdy nevidel (offtopic)
já jsem viděl, a svezl jsem se a musím říct, že moc dobrý... :D
tiež mám kamoša, ktorý v taliansku na dovči v prvý večer pojazdil trinástku (crazy)
ježíši to ne, já jsem myslel to forestovo auto :D

Napsal: 26 říj 2010, 08:12
od Lusťa
MirekX píše:
puci píše:
MirekX píše: já jsem viděl, a svezl jsem se a musím říct, že moc dobrý... :D
tiež mám kamoša, ktorý v taliansku na dovči v prvý večer pojazdil trinástku (crazy)
ježíši to ne, já jsem myslel to forestovo auto :D
Tak to je je sranda, omylem tady z Mirka udělali pedouška (LOL)

Napsal: 26 říj 2010, 12:15
od MirekX
no, to bych fakt nemusel :D

Napsal: 26 říj 2010, 14:12
od Forest
MirekX píše:no, to bych fakt nemusel :D
Mno dovolim si (pro uvolneni napeti v tematu) srandicku: mno, bejt Mirek baba, tak se o ni uchazim, protoze mit babu, se kterou se da tak skvele kecat a pritom jen blbe neprikyvuje, ale je schopna nad problematikou premyslet a prichazet s podnetnym resenim - to by bylo nebe na zemi (noteeth)

Ale ne nadarmo se rika "kdyby byly v prdeli ryby ...".

Ted k tematu: Stingray pokud vim, tak ten projekt supervisoruje (zajimalo by me, zda to auto uz videl nazivo) uz dost dlouho a prozatim (co jsem tak namatkou videl a cetl) jsou na nejakych 250konich, pricemz hovoril o 500 konich na denni jezdeni a 700 konich pro seriozni vyuziti. ... ale tak on tu kdysi hovoril o 300konove Fabii s GT2559V, ostatne (kdyz uz zminuji to turbo) me, kdyz to turbo prodaval, tak mi take tvrdil ze "300koni bez aditiv jako prd", takze ono to chce brat s rezervou.

A ne, onen "neznamy" to neni. Opakuji - neresit, nepatrat.

BH: do jiste miry mas pravdu. Samozrejme, ze nejlepsi by bylo mit nejake jednotky ala Motec, nicmene tam jsou ceny nekde uplne jinde a o reseni v Tebou zminovane urovni je to pomalu o naroubovani systemu z BMW (wallbash)

Napsal: 26 říj 2010, 19:09
od puci
MirekX píše:no, to bych fakt nemusel :D
Tiež to malo byť na odľahčenie, a myslím, že sa podarilo a dúfam, že si sa neurazil. a ináč tá v taliansku panna nebola :D

sorry (offtopic)

Napsal: 26 říj 2010, 22:14
od MirekX
JASNÝ :)