Kodovanie baterky Q7

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

tomiisp píše:
sky59 píše:
ROBIG píše:mam sice len koktavku ASZ 96kW a od kupy ma odstrihnuty OBD2 konektor pretoze som si bol isty ze "service" hlasku netreba resetovat po vymene oleja a blika to tam uz 75000km !

Nechápu proč jsi odstřihnul OBD když vyresetovat hlášku o oleji můžeš tlačítkama na budíkách a když ti teda nevadí že ti to tam už 75000Km bliká tak jsi si tím odstřihnutím vůbec nepomohl.Možná by stačilo s tvým IQ přečíst si návod k obsluze.Jestli jsi takových zásahů na autě dělal víc tak bych ho nechtěl dostat někdy do dílny.
len koli vysvetleniu preco: nebolo to koli oleju ale koli chytrakom co kradnu auta... a ODB2 je najzranitelnejsia cast auta....takovy pupek :-)
(LOL) to si mal zrovna odstrihnut aj RJ motora co keby nahodou mali druhu (noteeth)

a pozeram ze ti nejak dosli argumenty :) napr. o spolahlivosti ABG a zberu informacii :D
a to si aj zozral ze Q7 ma /ak dobre pocitam z obrazku/ 6 snimacov priecneho zrychlenia? uz len pre jediny dovod, ze pokial auto nerotuje okolo zvislej osi tak by vsetky merali to iste.... a keby aj zacalo rotovat tak vyhodnotit rozdiely v zrychleniach by bolo ako keby si mal zmerat vzdialenost Zem-Mesiac s presnostou na 1mm :-)) nemozes vsetkemu verit, mne mozes :-) skus si taky "snimac priecneho zrychlenia" rozobrat ze co to vlastne je, a nejde z toho nahodou iba jediny kablik? :-)
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

sky59 píše:
tomiisp píše:
jurki888 píše:mozno blba otazka ale neda sa na can napojit aj ked neni obd?ten by mal byt tahany po celom aute
da, ale tu nejde o CAN ale o Kcko a rozne ,,flash krabicky,, ktore vypnu immo v motore behom par sekund :)
nejako sa v tom vyznas? :-) a nemas s tym nahodou aj prakticke skusenosti?
presne taku idiotsku otazku/reakciu som cakal....vedia to vsetci, mozno tvoje IQ nie, ale je to uplne bezna vec...a ten odstrihnuty konektor ak myslis ze ich zastavi tak sa prebud zo sna :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

sky59 píše:
tomiisp píše:
sky59 píše: len koli vysvetleniu preco: nebolo to koli oleju ale koli chytrakom co kradnu auta... a ODB2 je najzranitelnejsia cast auta....takovy pupek :-)
(LOL) to si mal zrovna odstrihnut aj RJ motora co keby nahodou mali druhu (noteeth)

a pozeram ze ti nejak dosli argumenty :) napr. o spolahlivosti ABG a zberu informacii :D
a to si aj zozral ze Q7 ma /ak dobre pocitam z obrazku/ 6 snimacov priecneho zrychlenia? uz len pre jediny dovod, ze pokial auto nerotuje okolo zvislej osi tak by vsetky merali to iste.... a keby aj zacalo rotovat tak vyhodnotit rozdiely v zrychleniach by bolo ako keby si mal zmerat vzdialenost Zem-Mesiac s presnostou na 1mm :-)) nemozes vsetkemu verit, mne mozes :-) skus si taky "snimac priecneho zrychlenia" rozobrat ze co to vlastne je, a nejde z toho nahodou iba jediny kablik? :-)
takze Audi je horsie ako tvoj Ford Focus lebo je to tam banda idiotov a nevedia co robia a pchaju tam snimace len pre efekt ale ty to vies lepsie, fakt jeden zapot lepsi nez druhy (LOL) a idu z toho dva kable a je ich tam 6ks + vRJ, ale je tiez mozne ze ojebavaju a vobec to tam nemontuju lebo ty si povedal ze je to nanic :) ... a tak nam tu prezrad co taky snimac priecneho zrychlenia ma v sebe, nech vieme vsetci :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
TDI tech
Aktivista
Příspěvky: 10233
Registrován: 16 říj 2007, 23:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od TDI tech »

to sky59: Pokial ma nejake koncernove vozidlo ESP prip. Haldex tak ma nezavisly snimac rotacie vozidla ktory je integrovany v spolocnom puzdre so snimacom priecneho zrychlenia. Je tam prave preto aby RJ ESP prip. Haldexu vedela ze sa auto dostava do pretacaveho smyku. Proste ze ma tendenciu rotovat (spravit hodiny). Dalej ta Q7 mq preto tolko snimacov priecneho zrychlenia pretoze niektore sluzia (pod sedadlami) vyhradne pre bagy a dalsie napr. pre ESP a i. systemy.
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

TDI tech píše:to sky59: Pokial ma nejake koncernove vozidlo ESP prip. Haldex tak ma nezavisly snimac rotacie vozidla ktory je integrovany v spolocnom puzdre so snimacom priecneho zrychlenia. Je tam prave preto aby RJ ESP prip. Haldexu vedela ze sa auto dostava do pretacaveho smyku. Proste ze ma tendenciu rotovat (spravit hodiny). Dalej ta Q7 mq preto tolko snimacov priecneho zrychlenia pretoze niektore sluzia (pod sedadlami) vyhradne pre bagy a dalsie napr. pre ESP a i. systemy.
sakra musel si to vykecat ? :) chcel som ho este podusit :) (inak ale tych 6 snimacov je pripojenych a spracovava vyhradne RJ ABG, ale ktora RJ si este tie udaje bere po CANu to je otazne :) )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
jurki888
Aktivista
Příspěvky: 2564
Registrován: 07 srp 2006, 23:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Nitra

Příspěvek od jurki888 »

:D
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

tomiisp píše:
sky59 píše:
tomiisp píše: (LOL) to si mal zrovna odstrihnut aj RJ motora co keby nahodou mali druhu (noteeth)

a pozeram ze ti nejak dosli argumenty :) napr. o spolahlivosti ABG a zberu informacii :D
a to si aj zozral ze Q7 ma /ak dobre pocitam z obrazku/ 6 snimacov priecneho zrychlenia? uz len pre jediny dovod, ze pokial auto nerotuje okolo zvislej osi tak by vsetky merali to iste.... a keby aj zacalo rotovat tak vyhodnotit rozdiely v zrychleniach by bolo ako keby si mal zmerat vzdialenost Zem-Mesiac s presnostou na 1mm :-)) nemozes vsetkemu verit, mne mozes :-) skus si taky "snimac priecneho zrychlenia" rozobrat ze co to vlastne je, a nejde z toho nahodou iba jediny kablik? :-)
takze Audi je horsie ako tvoj Ford Focus lebo je to tam banda idiotov a nevedia co robia a pchaju tam snimace len pre efekt ale ty to vies lepsie, fakt jeden zapot lepsi nez druhy (LOL) a idu z toho dva kable a je ich tam 6ks + vRJ, ale je tiez mozne ze ojebavaju a vobec to tam nemontuju lebo ty si povedal ze je to nanic :) ... a tak nam tu prezrad co taky snimac priecneho zrychlenia ma v sebe, nech vieme vsetci :)

presne to som ocakaval, dva drotiky je dost malo na take informacie a este ich prenasat v realnom case, pokial by to malo naozaj snimat spojite to co sa deklaruje a dodavat to kazdych aspon 5ms /milisekund, pocas narazu nie je moc casu/ tak taka komunikacia a este aj s napajanim nikdy nebude mozna po 2 drotikoch, uz nebudem reagovat nema to zmysel, aj ty si spokojny a aj ja som spokojny...
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

TDI tech píše:to sky59: Pokial ma nejake koncernove vozidlo ESP prip. Haldex tak ma nezavisly snimac rotacie vozidla ktory je integrovany v spolocnom puzdre so snimacom priecneho zrychlenia. Je tam prave preto aby RJ ESP prip. Haldexu vedela ze sa auto dostava do pretacaveho smyku. Proste ze ma tendenciu rotovat (spravit hodiny). Dalej ta Q7 mq preto tolko snimacov priecneho zrychlenia pretoze niektore sluzia (pod sedadlami) vyhradne pre bagy a dalsie napr. pre ESP a i. systemy.
to je v poriadku, ze tam je nejaky snimac rotacie /specialny senzor na rotaciu/ suhlasim, ale mat 6x snimac priecneho zrychlenia nema logiku, aj tak by merali to iste

myslim si, kedze to ma len 2 kabliky, ze by to teoreticky mohli byt nejake kontakty ktore sa aktivuju /?/ pri premacknuti dveri?
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

trosku som pobrusil a tu to mas:

http://www.denso-europe.com/Airbag-Side ... 00001.aspx

http://www.audi.co.uk/new-cars/q7/q7/sa ... ction.html

hladaj spojenie "impact sensor", ten popisovany ma konstrukciu akusi pozlatenu gulicku ktoru drzi magnet a pri udere odskoci, to ma daleko od snimaca priecneho zrychlenia /je to len blby kontakt/

to su len snimace naviac a aj keby nezareagovali tak airbagy streli ozajstny snimac priecneho zrychlenia v ABG RJ medzi sedadlami alebo kde je u Q7

moze ten kto ma Q7 skusit nasledovne:

oklamat snimac zatvorenia dveri /ze su stale zatvorene/ a pri rychlosti aspon 50km za hod otvorit tie dvere a tresknut s nimi? :-))

staci?
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

sky59 píše:trosku som pobrusil a tu to mas:

http://www.denso-europe.com/Airbag-Side ... 00001.aspx

http://www.audi.co.uk/new-cars/q7/q7/sa ... ction.html

hladaj spojenie "impact sensor", ten popisovany ma konstrukciu akusi pozlatenu gulicku ktoru drzi magnet a pri udere odskoci, to ma daleko od snimaca priecneho zrychlenia /je to len blby kontakt/

to su len snimace naviac a aj keby nezareagovali tak airbagy streli ozajstny snimac priecneho zrychlenia v ABG RJ medzi sedadlami alebo kde je u Q7

moze ten kto ma Q7 skusit nasledovne:

oklamat snimac zatvorenia dveri /ze su stale zatvorene/ a pri rychlosti aspon 50km za hod otvorit tie dvere a tresknut s nimi? :-))

staci?
takze k linkom, co sa tyka snimaca a tvojho ,,blbeho kontaktu,, , ja som cital nieco ine ,,Adjustable sensor sensitivity by controlling the microcomputer’s processing constant.,, a ,,One-chip IC integrating microcomputer power circuit and communication circuit.,, - takze blby kontakt s procesorom a komunikacnou linkou :) take kontakty sa mi pacia :) mozno skus pouzit slovnik ak tomu nerozumies :)
u Q7 linku som zas cital ,,In the event of an accident, intelligent impact sensors – including an innovative ‘up-front’ sensor – will detect the severity and nature of the impact and trigger the appropriate occupant protection systems,, :) zeby zase chybal slovnik ? :)
a to s tresknutim dveri za jazdy, to si fakt robis prdel (noteeth) to by si musel riadne tresknut dvermi aby snimac na stlpiku vykazal crash hodnoty nehladiac na to ze ostatne (a nespolahlive :) ) snimace by vykazovali normal vratane snimaca pozdlzneho zrychlenia ktory by vykazoval stale rovnaku hodnotu tj. pohyb vpred (a takztiez ABS ) :)

tak si to zoberme po lopate, ty tvrdis ze 1 sensor priecneho zrychlenia ktory je umiestneny v strede auta na tunelu (coz je vcelku pevna a nosna cast karoserie) je spolahlivejsi ako viac snimacov umiestnenych okolo auta co najblizsie obrysu karoserie....
takze v pripade bocneho narazu, co sa deje ? v prvom rade sa bortia dvere, sltpiky (a tam su tie nespolahlive snimace) a prahy, nasledne sa deformuje podlaha a az potom sila zacne posobit na zbytok karoserie a dostatocne aj na sensor v strede auta kedze plechy na boku cast sily absorbuju, ide mozno o us alebo ms ale oneskorenie tam je... takze spolahlivejsi je jeden v strede auta ako viacero snimacov ktore su aspon 1m blizsie miestu narazu a su v prvej linii pri naraze...hm :)

a co ked maju ,,dva drotiky,, ? to chces tvrdit ze po 2 kabloch nie je mozne prenasat informacie a napajanie ? uz si niekedy videl system ako napr. 1Wire ? snimac na dva kable, kostru a datovy/napajaci pin na ktorom sa sucasne poskytuje napajanie a zaroven sa prenasaju data (parasitic power keby cosi) a ver ze casovanie je na urovni us...a to je hodne stara technologia a neni urcena na narocne aplikacie...
a to ze 2 kabliky a nejake kontakty a premacknutie dveri (noteeth) tie snimace nie su vo dverach ale na B stlpiku a pod C stlpikom medzi dvermi a blatnikom :)

a ta tvoja nespolahlivost v pripade rotacie auta, alebo ze vsetky meraju to iste, vtipne, uz len to ze tie snimace su umiestnene sice v jednej osi kolmo na auto ale su L a P voci sebe pootocene o 180stupnov, tj L a P vykazuje voci sebe opacne hodnoty a v pripade narazu a deformacie stlpiku budu este odlisnejsie :) pokial nechapes ako to funguje, tak si postav na stole ESP, pripoji si tam snimac priecneho zrychlenia a diagnostiku a sleduj ako sa menia hodnoty ked stym budes pohybovat a rotovat uz len v ruke a co sa stane ked ho otocis o 180 voci montaznej polohe :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
Uživatelský avatar
lubomt
Aktivista
Příspěvky: 3473
Registrován: 23 led 2006, 21:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Martin - Slovensko

Příspěvek od lubomt »

trosku mu to objasnim alebo dam priklad mimo temy - co tak koaxialny kabel napr.na satelit? Z prijimaca ide koaxial t.j. vonkajsi obal-kostra /teda minus/ a vnutorny stredny zvacsa medeny drat do motora satelitu a pokracuje z motora do hlavice /konvertora/.
Zo sat prijimaca ide hore do konvertora paraboly napätie 13-14V pre vertikalne stanice alebo 17-18V pre horizontalne stanice, bud alebo. Takisto ide hore ku parabole do motora frekvencny signal pre natacanie motora, aby vedel ci sa ma tocit, dokedy sa ma tocit a ci sa ma tocit na jednu alebo druhu stranu. naproti tomu ida zase dole kablom vysokofrekvencny signal v GHz,ten prechadza cez motor az dole do prijimaca a ten ho dekoduje na obraz ktory vidis na telke.
A to vsetko jednym dvojzilovym blbym kablom, HM?
A to nejdem rozvijat este zlozitejsie systemy.
Takze aj v aute je mozne napaja dvoma kablikmi nejaku RJ a ta spätne komunikuje s druhou RJ frekvencne
PREDAJ A SERVIS AUTOMATICKÝCH PREVODOVIEK všetkých výrobcov,opravy RJ prevodoviek,PREDAJ A REPAS VZDUCHOVÝCH VANKÚŠOV AUDI,VW,MERCEDES,mobil 00421 908777779 Ľubo,VW Passat 1,9PD 4x4 190k/380Nm,A6 3,0tdi quattro 350k/760Nm chip a úpravy BH MOTOR
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

lubomt píše:trosku mu to objasnim alebo dam priklad mimo temy - co tak koaxialny kabel napr.na satelit? Z prijimaca ide koaxial t.j. vonkajsi obal-kostra /teda minus/ a vnutorny stredny zvacsa medeny drat do motora satelitu a pokracuje z motora do hlavice /konvertora/.
Zo sat prijimaca ide hore do konvertora paraboly napätie 13-14V pre vertikalne stanice alebo 17-18V pre horizontalne stanice, bud alebo. Takisto ide hore ku parabole do motora frekvencny signal pre natacanie motora, aby vedel ci sa ma tocit, dokedy sa ma tocit a ci sa ma tocit na jednu alebo druhu stranu. naproti tomu ida zase dole kablom vysokofrekvencny signal v GHz,ten prechadza cez motor az dole do prijimaca a ten ho dekoduje na obraz ktory vidis na telke.
A to vsetko jednym dvojzilovym blbym kablom, HM?
A to nejdem rozvijat este zlozitejsie systemy.
Takze aj v aute je mozne napaja dvoma kablikmi nejaku RJ a ta spätne komunikuje s druhou RJ frekvencne
naozaj som tu uz nechcel pisat ale ked si to znova otvoril....

1-Wire zbernica ma 2 droty len vo velmi specialnom pripade a len pre obmedzene pouzitia kedy odber nejakeho senzora je minimalny, takmer nulovy, pre rozne prevodniky je vzdy potrebne aj napajanie, cize minimalne 3 vodice, je to 5V zalezitost neschvalena pre automotive

co sa tyka sat-u, sumova imunita je velmi obmedzena a prenasanie na 22kHz nosnej superponovanej na napajani je velmi pomale .... je to taky kratkovlnny modem..

pokial moje vedomosti siahaju viem ze jedna /alebo naozaj jedina/ schvalena zberica pre automotive je CAN a to este ma zdvojene datove vodice z dovodu istoty a spolahlivosti

neviem o ziadnej 2vodicovej zberici schvalenej pre automotive, viete poradit?
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

sky59 píše:
lubomt píše:trosku mu to objasnim alebo dam priklad mimo temy - co tak koaxialny kabel napr.na satelit? Z prijimaca ide koaxial t.j. vonkajsi obal-kostra /teda minus/ a vnutorny stredny zvacsa medeny drat do motora satelitu a pokracuje z motora do hlavice /konvertora/.
Zo sat prijimaca ide hore do konvertora paraboly napätie 13-14V pre vertikalne stanice alebo 17-18V pre horizontalne stanice, bud alebo. Takisto ide hore ku parabole do motora frekvencny signal pre natacanie motora, aby vedel ci sa ma tocit, dokedy sa ma tocit a ci sa ma tocit na jednu alebo druhu stranu. naproti tomu ida zase dole kablom vysokofrekvencny signal v GHz,ten prechadza cez motor az dole do prijimaca a ten ho dekoduje na obraz ktory vidis na telke.
A to vsetko jednym dvojzilovym blbym kablom, HM?
A to nejdem rozvijat este zlozitejsie systemy.
Takze aj v aute je mozne napaja dvoma kablikmi nejaku RJ a ta spätne komunikuje s druhou RJ frekvencne
naozaj som tu uz nechcel pisat ale ked si to znova otvoril....

1-Wire zbernica ma 2 droty len vo velmi specialnom pripade a len pre obmedzene pouzitia kedy odber nejakeho senzora je minimalny, takmer nulovy, pre rozne prevodniky je vzdy potrebne aj napajanie, cize minimalne 3 vodice, je to 5V zalezitost neschvalena pre automotive

co sa tyka sat-u, sumova imunita je velmi obmedzena a prenasanie na 22kHz nosnej superponovanej na napajani je velmi pomale .... je to taky kratkovlnny modem..

pokial moje vedomosti siahaju viem ze jedna /alebo naozaj jedina/ schvalena zberica pre automotive je CAN a to este ma zdvojene datove vodice z dovodu istoty a spolahlivosti

neviem o ziadnej 2vodicovej zberici schvalenej pre automotive, viete poradit?
zaujimave ze si sa uz nejak nechcel moc vyjadrovat, zeby dosli argumenty ? je jednoduche tvrdit ze Audi keca a ze je to nespolahlive lebo to a to nema (Ford..), ale podlozit to niecim to je uz horsie ...
ked teda tak toho moc vies, tak vysvetli preco aj snimac bocneho narazu u toho blbeho Golfa sa musi vzdy kupit novy a neda sa pouzit z ineho neburaneho auta ? (noteeth) asi to nebude nejaka tvoja gulicka ako snimac priecneho zrychlenia :)
a to o tom 1wire si niekde poctivo tusim nastudoval,ale ver ze realita a prax je trosku ina, a 1wire bol iba priklad, nikdo netvrdi ze sa pouziva v autach :)
zeby iba CAN bol schvaleny ? A co tak LIN bus ? a taktiez neviem preco sem pleties CAN a podobne ked tie snimace nie su zavesene na ziadnej zbernici ale kazdy je pripojeny separatne...a ty si sem pleskol link na snimace od Densa u ktorych bolo jasne napisane ze ide o snimac s procesorom a napajacim modulom v jednom chipe :)
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
tomiisp
Aktivista
Příspěvky: 1578
Registrován: 11 črc 2008, 13:42
Odpovědi: 0
Bydliště: velmi blizko CZ :)

Příspěvek od tomiisp »

mimochodom mam taky pocit ze skor mlzis a odbocujes od ,,temy,, , zaklad bolo ze si tvrdil ze viac snimacov je nespoloahlivy system a teraz odbocujes uz k zberniciam, najprv to bol jeden kablik, potom dva kabliky, potom mechanicky snimac s gulickou, potom cidla vo dverach...tvrdis ze toho strasne vies o systemoch airbagov ale pritom si ani nevedel kde konkretne tie snimace su umiestnene...aby sme ukoncili dohady o snimacoch tak tu mas obrazok zo schem od abg, a kedze VW ma urcity standard v oznacovani komponentov (mechanicke, elektronicke atd) tak by ti malo byt jasne ze tie snimace su oznacene ako elektronicky modul, a pokial by ti to nestacilo tak si prezi tento link http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01221 a konkretne sa zameraj na sekciu Special notes a o ID sensorov...zeby mechanicke primitivne snimace poskytovali RJ svoju identifikaciu ? :)
Obrázek

takze namiesto odbocovania a mlzenia by si uz konecne mohol napisat nejaku realne podlozenu informaciu o tom ze systemy ABG u Audi/VW ktore obsahuju viacero snimacov bocneho narazu su nespolahlive (napr oproti Ford Focus 2003 alebo niecoho ineho ktore si ,,videl,, a zmazal tam crash data (noteeth) - nic osobne proti tebe ale to je jedine cim si zatial podlozil celu tvoju teoriu a poznatky o ABG )
OOOO AUDI 100 C3 - s originalom spolocne iba typove oznacenie = prototyp s PD / Vorsprung durch Technik ;)
sky59
Aktivista
Příspěvky: 1638
Registrován: 09 črc 2007, 08:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od sky59 »

::
ked teda tak toho moc vies, tak vysvetli preco aj snimac bocneho narazu u toho blbeho Golfa sa musi vzdy kupit novy a neda sa pouzit z ineho neburaneho auta ?


tak mi taky snimac posli, alebo ho rozober a mozno ma nakoniec presvedcos ze aky je super a spolahlivy s totalnou sumovou imunitou komunikacny system/zbernica

robim v elektro viac ako 25rokov, napisal som nejeden real time soft /IC BA KE ma ABS od ktoreho mam zdrojaky (pisal som ho)/ takze mam skusenosti a nikomu uz bezhlavo neverim ani AUDI, aj Toyota a ini stahuju sem tam auta.....

pokial nebudem mat ten snimac v ruke alebo komplet data neuverim

ja poznam davno 1wire ale pouzivam I2C pretoze ten je multimaster system
ale ani jeden nie je pre automotive
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“