JAké kotouče na oktávii ?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Fire píše:Které z těchto tedy nejvíce doporučujete:

http://www.cc-autodily.cz/search/defaul ... 1J0615301e
no pokud na ně dáš nějaké tvrdé desky tak ani jedny miloš
Fire
Přispěvovatel
Příspěvky: 380
Registrován: 23 kvě 2007, 21:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Fire »

jajic
Přispěvovatel
Příspěvky: 393
Registrován: 07 bře 2008, 10:30
Odpovědi: 0
Bydliště: Ropice

Příspěvek od jajic »

Fire píše:http://www.cc-autodily.cz/search/?kod=1J0698151G

a jak poznám měkký ?
dloubni do nich (LOL)
OI 4x4 TDI, 127kW ,VB,AL,312/256ATD;-)
no smoke,no fun ;-)
borelli
Přispěvovatel
Příspěvky: 583
Registrován: 01 říj 2007, 09:31
Odpovědi: 0

Příspěvek od borelli »

Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad (crazy)
Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

borelli píše:Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad (crazy)
to je to co nikdo přesně neví, natojsou výrobci,

měké jsou ty co rychle mizí a zasírají litáky

a ty tvrdé jsou ty co třepou volantem a ničí kotouče,


já si měké už našel ale výrobní tajemství značka příšerná že by mě kamenovali ale fachčí miloš
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček. Ale to je jedno.. Každopádně co můžu naprosto vřele doporučit jsou desky a kouče EBC. Měl jsem je na Fiatu Stilo 1,9 JTD 125 kW, a neznam lepší. Na předku EBC Brakes Redstuff, vzadu EBC Brakes Grünstuff, kotouče EBC standard disk a naprosto super. Párkrát dost fakt totální nálož na okreskách, že když jsme pak vystupovali, tak kotouče byli úplně modročerný, ale brzdy brzdili furt perfektně. Krom toho takřka vůbec nešpinili kola a po 25000 km nebylo nikterak znatelné opotřebení jak kotoučů, tak ani destiček.
Tady ještě dávam odkaz, kde se o tom dozvíte více ;)

http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html
AUDI A4 B8 3.0TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

[quote="radekandy"]Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.

protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení

nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Odpovědi: 0
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

EBC jsou špička, ale aby jsi využil červený desky naplno, tak ti standart kotouč možná už stačit nebude. A u Turbo groove je cena naprosto jinde. Zelený desky jsou o něco málo lepší než standartní, kromě toho že nešpiní toho moc nepředvedou. Takže bych nápravy nekombinoval. ;)
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

slovacek.milos píše:
radekandy píše:Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.

protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení

nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
Nechci srovnávat octu, fabku nebo golfa se stilem, ale můžu srovnávat učinost kompletu ATE a EBC. ATE po pár intenzivních brždění z vyšších rychlostí přestávalo totálně fungovat, pedál měknul jak prase a u EBC po ještě větším záhulu než dostali ATE brzdný učinek furt stejný. Nutno ještě dodat, že výtečně brzdili i za studena a za všech teplot měli perfektní dávkování i účinnost. Jinak samozřejmě věřím, že se sport kotoučema to bude ještě jinde, ale i s jejich normálama to bylo naprosto super, že každej valil oči.
AUDI A4 B8 3.0TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

. ATE po pár intenzivních brždění z vyšších rychlostí přestávalo totálně fungovat

tak kdo má ATE po pár brzděních nebrzí a řítí se do propasti (LOL) fak dorý miloš ;)
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

tak kdo má ATE po pár brzděních nebrzí a řítí se do propasti (LOL) fak dorý miloš ;)[/quote]

Tady si tak úplně nejsem jistý, co tím chtěl básník říci ;) Jinak na klávesnici vpravo od písmene M jsou takový dva znaky, říká se tomu čárka a tečka a vůbec není od věci to ve větách a na konci vět používat ;) :) :D
AUDI A4 B8 3.0TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

já ti chtěl jen říct že jestli ATE po pár brzdění totálně selžou tak jsem větší blbost ještě nečetl

možné je ale všechno ;) miloš
radekandy
Přispěvovatel
Příspěvky: 166
Registrován: 29 črc 2010, 17:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Plzeň

Příspěvek od radekandy »

slovacek.milos píše:já ti chtěl jen říct že jestli ATE po pár brzdění totálně selžou tak jsem větší blbost ještě nečetl

možné je ale všechno ;) miloš

Miloši píšu jen svojí zkušenost. Původní desky jsem kupoval přímo ve Fiatu jako origo, nicméně po vybalení z krabišky na nich byli vytištěný malý loga ATE. Kotouče v té době byli ještě origo z fabriky. Taky je fakt, že se úplně nedá říct, že by po pár standardních bržděních nebrzdili, bylo fakt hodně ostrá jízda Klatovy Sušice, a v závěrečném sjezdu kolem Svatoboru do Sušice byl ten účinek brzd fakt žalostný a pedál měkej jak sviňa. Oproti tomu při podobné nebo ještě i větší zátěži komplety EBC brzdili stále stejně výborně!!!!
AUDI A4 B8 3.0TDI
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33796
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Strážnice

Příspěvek od slovacek.milos »

Miloši píšu jen svojí zkušenost.

řeknu ti že se mi to už taky stalo,je to tak 15 let koupil jsem nějakí destičky made in germanny značku fakt nevím, asi po čtvrtém brutálním zabrzdění totálně selhali hulilo se od brzd,


brzdy v podstatě mírně spomalovali :o :o :o :o :o


můj názor je ale takový že jsi ty i já udělal chybu minimálně 2OO km se nesmí brutálně brzdit ale lehce brzdy zajíždě ono se z těch desek taky něco odpařuje,


co myslíš dík miloš
Jarda S.
Aktivista
Příspěvky: 4296
Registrován: 13 lis 2010, 18:11
Odpovědi: 0
Bydliště: Netolice, největší prdel v republice

Příspěvek od Jarda S. »

Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.

Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“