no pokud na ně dáš nějaké tvrdé desky tak ani jedny milošFire píše:Které z těchto tedy nejvíce doporučujete:
http://www.cc-autodily.cz/search/defaul ... 1J0615301e
JAké kotouče na oktávii ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad 

Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
to je to co nikdo přesně neví, natojsou výrobci,borelli píše:Mohl by mě někdo z vás letitých praktiků poradit, které desky patří mezi ty měkčí ? TRW ? A dloubat do nich jak radí jajici nehodlám... ale díky za nápad
měké jsou ty co rychle mizí a zasírají litáky
a ty tvrdé jsou ty co třepou volantem a ničí kotouče,
já si měké už našel ale výrobní tajemství značka příšerná že by mě kamenovali ale fachčí miloš
Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček. Ale to je jedno.. Každopádně co můžu naprosto vřele doporučit jsou desky a kouče EBC. Měl jsem je na Fiatu Stilo 1,9 JTD 125 kW, a neznam lepší. Na předku EBC Brakes Redstuff, vzadu EBC Brakes Grünstuff, kotouče EBC standard disk a naprosto super. Párkrát dost fakt totální nálož na okreskách, že když jsme pak vystupovali, tak kotouče byli úplně modročerný, ale brzdy brzdili furt perfektně. Krom toho takřka vůbec nešpinili kola a po 25000 km nebylo nikterak znatelné opotřebení jak kotoučů, tak ani destiček.
Tady ještě dávam odkaz, kde se o tom dozvíte více
http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html
Tady ještě dávam odkaz, kde se o tom dozvíte více

http://www.chevron-racing.com/ebc-brakes-c-2989.html
AUDI A4 B8 3.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="radekandy"]Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.
protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení
nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení
nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
EBC jsou špička, ale aby jsi využil červený desky naplno, tak ti standart kotouč možná už stačit nebude. A u Turbo groove je cena naprosto jinde. Zelený desky jsou o něco málo lepší než standartní, kromě toho že nešpiní toho moc nepředvedou. Takže bych nápravy nekombinoval. 

VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
slovacek.milos píše:Nechci srovnávat octu, fabku nebo golfa se stilem, ale můžu srovnávat učinost kompletu ATE a EBC. ATE po pár intenzivních brždění z vyšších rychlostí přestávalo totálně fungovat, pedál měknul jak prase a u EBC po ještě větším záhulu než dostali ATE brzdný učinek furt stejný. Nutno ještě dodat, že výtečně brzdili i za studena a za všech teplot měli perfektní dávkování i účinnost. Jinak samozřejmě věřím, že se sport kotoučema to bude ještě jinde, ale i s jejich normálama to bylo naprosto super, že každej valil oči.radekandy píše:Mě jen vrtá hlavou, proč všichni zkoušejí kombinovat různé druhy výrobců kotoučů a destiček.
protože jsou výrobci paka vyrábí brzdy na hovno, mlří s údaji o výrobě a závady pak svádí na montáž a špané zacházení
nesrovnávej ale koktávku, fábku, audi a golfa se stilem na stilo jsem nahodil starline brzdový systém bosch a není problém vlétě v hornatém terénu, starline by u kokty neuspěla miloš
AUDI A4 B8 3.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
tak kdo má ATE po pár brzděních nebrzí a řítí se do propasti
fak dorý miloš
[/quote]
Tady si tak úplně nejsem jistý, co tím chtěl básník říci
Jinak na klávesnici vpravo od písmene M jsou takový dva znaky, říká se tomu čárka a tečka a vůbec není od věci to ve větách a na konci vět používat



Tady si tak úplně nejsem jistý, co tím chtěl básník říci




AUDI A4 B8 3.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
slovacek.milos píše:já ti chtěl jen říct že jestli ATE po pár brzdění totálně selžou tak jsem větší blbost ještě nečetl
možné je ale všechnomiloš
Miloši píšu jen svojí zkušenost. Původní desky jsem kupoval přímo ve Fiatu jako origo, nicméně po vybalení z krabišky na nich byli vytištěný malý loga ATE. Kotouče v té době byli ještě origo z fabriky. Taky je fakt, že se úplně nedá říct, že by po pár standardních bržděních nebrzdili, bylo fakt hodně ostrá jízda Klatovy Sušice, a v závěrečném sjezdu kolem Svatoboru do Sušice byl ten účinek brzd fakt žalostný a pedál měkej jak sviňa. Oproti tomu při podobné nebo ještě i větší zátěži komplety EBC brzdili stále stejně výborně!!!!
AUDI A4 B8 3.0TDI
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33796
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Miloši píšu jen svojí zkušenost.
řeknu ti že se mi to už taky stalo,je to tak 15 let koupil jsem nějakí destičky made in germanny značku fakt nevím, asi po čtvrtém brutálním zabrzdění totálně selhali hulilo se od brzd,
brzdy v podstatě mírně spomalovali
můj názor je ale takový že jsi ty i já udělal chybu minimálně 2OO km se nesmí brutálně brzdit ale lehce brzdy zajíždě ono se z těch desek taky něco odpařuje,
co myslíš dík miloš
řeknu ti že se mi to už taky stalo,je to tak 15 let koupil jsem nějakí destičky made in germanny značku fakt nevím, asi po čtvrtém brutálním zabrzdění totálně selhali hulilo se od brzd,
brzdy v podstatě mírně spomalovali





můj názor je ale takový že jsi ty i já udělal chybu minimálně 2OO km se nesmí brutálně brzdit ale lehce brzdy zajíždě ono se z těch desek taky něco odpařuje,
co myslíš dík miloš
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4296
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Dedla na feliciaklubu píše:Záběh desek bych rozdělil na tři fáze.
1.) Téměř vůbec nebrzdit a počkat až si desky sednou celou plochou na kotouč.
2.) Potom jim dát nějakým mírným intenzívnějším brzděním trochu za uši až třeba ucítíš smrad - odpařuřující se pojivo-lepidlo směsi (třeba jeko kdybys jel "svižněji" dolů kopec z Břežan na Zbraslav). Následně je potom nutné auto odstavit,brzdy nechat úplně vychladnout ,to proto,aby mělo čas se pojivo odpařit,respk. jen jeho část a nezanechávalo nadále "sklovinu" na kotouči.
3.) Poslední fáze záběhu: Při takovém dálničním tempu svižněji přibrzdit třeba tak ze 120km/hod. na 80km/hod., a nějakou plynoulou jízdou nějaký ten kilometr bez brzdění nechat brzdy ochladit - to zase proto,aby se stačilo pojivo odpařovat.... Toto opakovat tak 10X. Potom zase odastavit a nechat vychladnout.
Tak hotovo! A máš brzdy připravený k nějakýmu prvnímu ostřejšímu zabrzdění.