pripravky do nafty
Moderátoři: šulda, Moderátoři
To radekandy
Vif nemusí mít pozitivní vliv na samotný start. Tam asi ani nemá, čím by ho ovlivnil. To je spíš otázka mechaniky (předvstřik, trysky, žhaviče). Jde ale o to, že prokazatelně se snižuje hlučnost motoru (díky schopnosti zvýšit cetanové číslo až o pět jednotek) a prokázaná je mnohem vyšší mazivost paliva - to já osobně považuju za alfu a omegu kvylity nafty (nafta, která nemaže, ničí čerpadlo).
Vif nemusí mít pozitivní vliv na samotný start. Tam asi ani nemá, čím by ho ovlivnil. To je spíš otázka mechaniky (předvstřik, trysky, žhaviče). Jde ale o to, že prokazatelně se snižuje hlučnost motoru (díky schopnosti zvýšit cetanové číslo až o pět jednotek) a prokázaná je mnohem vyšší mazivost paliva - to já osobně považuju za alfu a omegu kvylity nafty (nafta, která nemaže, ničí čerpadlo).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
1,9D Felda, najeto 400+tkm, startuje bezvadně kdykoliv (u tohoto motoru je dúležité mít všechny žhaviče ok a dobrou baterku).. a to tady na valašsku zrovna teplo nebývá. Samozřejmě parkuju venku.
Naftu tankuju jedině na ČSAD, mají levnější a jezdí na to jejich nové autobusy s Euro4 motorama, tak o kvalitu se nebojím... Plus potřebujou taky jezdit v zimě = přece si tam nebudou lít vodu nebo jiný bordel aby škodili sami sobě... a nafty se tam taky vytočí dost (beoru tam i kamiony atd, stovky litrů) = nestojí v tanku dlouho
Oktávce to taky chutná
Naftu tankuju jedině na ČSAD, mají levnější a jezdí na to jejich nové autobusy s Euro4 motorama, tak o kvalitu se nebojím... Plus potřebujou taky jezdit v zimě = přece si tam nebudou lít vodu nebo jiný bordel aby škodili sami sobě... a nafty se tam taky vytočí dost (beoru tam i kamiony atd, stovky litrů) = nestojí v tanku dlouho
Oktávce to taky chutná

leju VIFa už 4tý rok a snížená kouřivost a menší hluk jsou znát. Spíš by mě zajímalo jestli také dochází i ke snížení množství sazí které zanáší turbo a spol? Ač to z logiky věci vychází, tak by mě zajímalo jestli jo nebo ne. 

Seat Toledo III 5P2 r.v.2005 Reference (sociál výbava) 77kw f "povedeným" téé déé íčku pééé-déééé přivlíknutý ze Španěl, už to jede, tak už to neřeším 

-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 724
- Registrován: 09 dub 2010, 22:27
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Áno to je on.Ale byva ta nalepka aj čierna.Na odkaze je biela.Ale ked budeš pytať zimný VIF do nafty,tak budu vedieť čo chceš.Predavaju to skoro na každej benzinke,ale tam to je drahšie,skôr treba pohľadať nejakej autotechne alebo kde predavaju oleje.Hanzz píše:Já tankuju na Makru a ještě jsem nikdy nezamrzl a to jezdím bez aditiv.Teď jsem to tady přečetl a chtěl bych zkusit ten VIF, co to bude dělat.Kde se dá koupit a to je ten co je na odkazu na první stránce?
VW GOLF IV. 1,9TDI 66kW ALH 

Pokud seš z okolí Plzně nebo Prahy, tak ho můžu nabídnout za lepší cenu než na pumpách, Baumaxem atd.. viz. zde:Hanzz píše:Já tankuju na Makru a ještě jsem nikdy nezamrzl a to jezdím bez aditiv.Teď jsem to tady přečetl a chtěl bych zkusit ten VIF, co to bude dělat.Kde se dá koupit a to je ten co je na odkazu na první stránce?
http://auto.bazos.cz/inzerat/7754068/VI ... r-ceny.php
AUDI A4 B8 3.0TDI
Zkreslený představy nemam. Co se týká množství do 5 litrů, tak jsou na netu plechovka za 176 což vychází na 352 Kč/l a já mam 280 Kč/l. A co se týká 10 L balení, tak tam je cena stejná jako nejlevnější na netu. A provozovat charitativní činnost ve smyslu toho že to budu prodávat za to co to pořídím fakt nehodlám, ono i tak je ta přirážka na těch 10l tak malá, že zvažuju že se na vybodnu.nogis píše:Ceny špatný nejsou, ale máš celkem zkreslený představy o tom, za kolik se dá koupit na netu.radekandy píše:...
Pokud seš z okolí Plzně nebo Prahy, tak ho můžu nabídnout za lepší cenu než na pumpách, Baumaxem atd...
AUDI A4 B8 3.0TDI