Bóďa píše: A to ultrakrátké potrubí k intercooleru... To bude nástup turba!
musím vyvrátit, protože jsem IC neměl, a po dodatečné montáži se prodleva nezměnila (očekával, že bude větší), i když se cesta prodloužila z 10cm na cca 350cm. vnitřní pr. 45mm
Tak tak, kdysi jsem to s TDIPOWEREM probíral a došli jsme k závěru že prodleva s/bez IC bude podle jeho výpočtu skoro nerozeznatelná
objem tam sice je, ale vem si průtok za 1s (v mém případě motor 1.6L při 3000ot a bez zátěže motor polkne 40L vzduchu). tudíš je to zanedbatelný. a tlak se šíří všemy směry a rychle
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
iTD píše:objem tam sice je, ale vem si průtok za 1s (v mém případě motor 1.6L při 3000ot a bez zátěže motor polkne 40L vzduchu). tudíš je to zanedbatelný. a tlak se šíří všemy směry a rychle
Bez zátěže 40 litrů vzduchu? Tak to jsou ještě podivnější počty.
Je pravda že airbus jsme neprobírali a při té délce potrubí na té prodlevě asi už něco bude.
3,5 m psal iTD u svého auta, Airbus by měl potrubí tak 8 metrů.
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Měl jsem peugeot 405 T16. Sice benzín ale moc jich tady není. a ten měl vodní ic nad vikem ventilů, pak to mělo pomocné čerpadlo které po vypnutí motoru dochlazovalo celý systém. Chladičů to mělo několik, vodní, vodní ic, + vodní náporový na ic, olejový sys. olej- voda,náporový na servo. a na klimu.
Dobré vozítko.
Buď čest jeho památce
Bez zatížení jen teorie. Mně se při těch otáčkách ručička tlaku skoro nezvedne z nuly. Těch 5 litrů prostoru v trubkách zabere turbu určitě více než desetinu sekundy.
MORE POWER? DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
myslím, že ani 0.1s to nebude, žene to vzduch před sebou. a pokud bude tlak třeba 1b ve 4000ot u 1.9L (TDi) tak bude průtok 126L/s, tolik natlačíš do motoru za 1s. pokud točíš víc, nebo máš vyšší tlak tak to bude ještě více
no a k té prodlěvě: pokud by jsi měl v sání vakuum, trvalo by naplnění 8m sání 0,1s. což není. dle propočtů by prodleva byla cca 0,025s. tak je na Vás jak si to přeberete
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118 píše:tak to já mám asi něco špatně, protože mi vždycky trvá tak 1s než turbo natlačí ten správný tlak ( když na to šlápnu při 2500 ot a výš )
to je normální, protože máš starý turbo a trvá než se samo rozmotá. schválně, kolik ti tlačí v 1500ot??
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno