vodní intercooler

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

iTD píše:
Bóďa píše: A to ultrakrátké potrubí k intercooleru... To bude nástup turba! :D

musím vyvrátit, protože jsem IC neměl, a po dodatečné montáži se prodleva nezměnila (očekával, že bude větší), i když se cesta prodloužila z 10cm na cca 350cm. vnitřní pr. 45mm
Tak tak, kdysi jsem to s TDIPOWEREM probíral a došli jsme k závěru že prodleva s/bez IC bude podle jeho výpočtu skoro nerozeznatelná (noteeth)
E91 N52B30 :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Tak to ste špatně počítali. 3,5m potrubí tohoto průřezu má objem přes 5 litrů. To než natlakuješ... A při každém přeřazení. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

objem tam sice je, ale vem si průtok za 1s (v mém případě motor 1.6L při 3000ot a bez zátěže motor polkne 40L vzduchu). tudíš je to zanedbatelný. a tlak se šíří všemy směry a rychle
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Bóďa píše:Tak to ste špatně počítali. 3,5m potrubí tohoto průřezu má objem přes 5 litrů. To než natlakuješ... A při každém přeřazení. :)
Je pravda že airbus jsme neprobírali a při té délce potrubí na té prodlevě asi už něco bude. :?
E91 N52B30 :)
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 19:23

Příspěvek od lt.kubosh »

Heee, Boda da na najezdu na Jizni spojku na plnej ceres a nekde u Barandaku to udela huuuu a auto vysteli jak na gumicuku. :)) Turbo Lag :)
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

iTD píše:objem tam sice je, ale vem si průtok za 1s (v mém případě motor 1.6L při 3000ot a bez zátěže motor polkne 40L vzduchu). tudíš je to zanedbatelný. a tlak se šíří všemy směry a rychle
Bez zátěže 40 litrů vzduchu? :o Tak to jsou ještě podivnější počty. (crazy)
Je pravda že airbus jsme neprobírali a při té délce potrubí na té prodlevě asi už něco bude.
3,5 m psal iTD u svého auta, Airbus by měl potrubí tak 8 metrů. :D
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Odpovědi: 0
Registrován: 30 říj 2006, 17:45

Příspěvek od skodik »

to už vypadá na instalatéra :D :D
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Bóďa píše: 3,5 m psal iTD u svého auta, Airbus by měl potrubí tak 8 metrů. :D
Néé 3,5m, já myslel délku auta samotného, 8m to už by byl LimousineAirbus (noteeth)
E91 N52B30 :)
Jindra
Přispěvovatel
Příspěvky: 378
Odpovědi: 0
Registrován: 09 úno 2006, 14:14
Bydliště: zlin

Příspěvek od Jindra »

Měl jsem peugeot 405 T16. Sice benzín ale moc jich tady není. a ten měl vodní ic nad vikem ventilů, pak to mělo pomocné čerpadlo které po vypnutí motoru dochlazovalo celý systém. Chladičů to mělo několik, vodní, vodní ic, + vodní náporový na ic, olejový sys. olej- voda,náporový na servo. a na klimu.
Dobré vozítko.
Buď čest jeho památce :D
Radim205D
Přispěvovatel
Příspěvky: 975
Odpovědi: 0
Registrován: 19 kvě 2006, 06:36
Bydliště: Havířov

Příspěvek od Radim205D »

Bóďa píše: Bez zátěže 40 litrů vzduchu? :o Tak to jsou ještě podivnější počty. (crazy)
A na kolik si to spočítal ty Bóďo ?? mně to u 1,6l/3000ot. vyšlo stejně ...
E91 N52B30 :)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

Bez zatížení jen teorie. Mně se při těch otáčkách ručička tlaku skoro nezvedne z nuly. Těch 5 litrů prostoru v trubkách zabere turbu určitě více než desetinu sekundy. :)
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

myslím, že ani 0.1s to nebude, žene to vzduch před sebou. a pokud bude tlak třeba 1b ve 4000ot u 1.9L (TDi) tak bude průtok 126L/s, tolik natlačíš do motoru za 1s. pokud točíš víc, nebo máš vyšší tlak tak to bude ještě více ;)
no a k té prodlěvě: pokud by jsi měl v sání vakuum, trvalo by naplnění 8m sání 0,1s. což není. dle propočtů by prodleva byla cca 0,025s. tak je na Vás jak si to přeberete 8)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

tak to já mám asi něco špatně, protože mi vždycky trvá tak 1s než turbo natlačí ten správný tlak ( když na to šlápnu při 2500 ot a výš )
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Smoke
Aktivista
Příspěvky: 2608
Odpovědi: 0
Registrován: 24 bře 2006, 12:00
Bydliště: kousek od Brna
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Smoke »

machy1118 píše:tak to já mám asi něco špatně, protože mi vždycky trvá tak 1s než turbo natlačí ten správný tlak ( když na to šlápnu při 2500 ot a výš )

to je normální, protože máš starý turbo a trvá než se samo rozmotá. schválně, kolik ti tlačí v 1500ot??
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu

Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

hochu skoro nic, asi 0,1 - 0,2 baru. Mě nastupuje větší tlak tlak až při 2300 ot.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“