Není potřeba polemizovat o tom,že propan zapálí až nafta.(někdo tady zmiňoval,že o tom dělal diplomku)se stacionárních motorech se to tak používáForest píše:Priznam se, ze nemam s timto osobni zkusenosti, nicmene opodstatneni propanu u dieselu je (mimo to, ze tam je vice paliva) v tom, ze prvni hori propan, ktery umozni timto horenim spalit efektivne vice nafty, nikoliv naopak. Nicmene, nejsem chemik a jsem jen clovek, takze se mohu mylit.
Jinak k tomu druhemu videu: propanem to neni, protoze tam ma 2260 a na tom mit 260koni neni nic extremne svetoborneho, zvlaste s nitrem.
Rozhodne drzim palce a dej vedet.

Dále ani nepočítám ze zázračným výkonem,ale těch 20kw by to dát mohlo a když budeš chtít dát na prdel někomu z nadupaným autem,tak se bude divit co se děje,že mu dává na prdel taková paštika

Až to dám dohromady a odladím,tak to zkusím odzkoušet na brzdě bez a s propanem.A dám sem výsledek o kolik to zvedlo výkon.
Jde mi hlavně o to to uskutečnit a ne o tom jen chlámat
