VW 1.9 74kw šklbanie pri nízkych teplotách

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

prosimte vis co to znamena plnej plyn a ject na jednu rychlost do kopce (wallbash)

z takovych logu ja nic nevykoukam.. zejtra se ti kouknu jaky skupiny mas presne merit ale bez plnyho plynu a vytoceni od 1500 do 4000 ti tady toho moc nereknu

za studena bych to moc netrapil, kdyz to ma cca 60-70°C tak to taky skube? jenstli jo tak v tyhle teplote to priste vyzkousej 1500- 3000 at moc nedavas zahul turbu (noteeth)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Ok, môžem to skúsiť ešte raz. Ale musím nájsť poriadny kopec, inak som moc rýchlo na 4k ot.

Na začiatku druhého logu(motor ešte studený, možno 50st) som išiel na trojke(plný plyn) a zrazu to zatarokovalo na "3 válce" ubral som znova pridával(1/2 plynu) až do 4k ot. a už sa to neprejavilo.

Inak ten rozsah od 1500 do 4000 na 3 a plný knedlík je na začiatku 5-teho logu(2-7s), motor 90st.

Pozri tie obrázky na Picase, označil som tam miesta kde to blblo.

Dík
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

a mas v poradku pedal (throttle) kdyz se na to tak koukam nikdy si ho nemel zmacknutej na 100% :? zkus tam dat tu log 5 kde je to videt.. tak si najdi proste nejakej kopecek a misto trojky tam dej ctyrku a zase od 1500 plnej plyn az do 4000 - pokud ti to zacne skubat drz furt plnej bud to spadne do nouzaku nebo se to vytoci a bude to videt na logu ;)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
misa.89
Aktivista
Příspěvky: 1821
Registrován: 17 srp 2008, 09:11
Odpovědi: 0

Příspěvek od misa.89 »

to vypadá na vstřiky, nebo gumičky kolem nich
1. Octavia 19TDi GLX+(klima) AGR, 1998, trysky DSLA150P520, jednohmota ATD + organika, upgrade MAF,EGR+KAT off, 550000km; 5W40; puky Audi TT, + 3cm UP, 4x disk, VAG
2. Octavia 19TDi Elegance ASV 2002, ,Xenony, Webasto, Tripling, 99 kW, brzdy 288mm.
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

stres3d píše:a mas v poradku pedal (throttle) kdyz se na to tak koukam nikdy si ho nemel zmacknutej na 100% :? zkus tam dat tu log 5 kde je to videt.. tak si najdi proste nejakej kopecek a misto trojky tam dej ctyrku a zase od 1500 plnej plyn az do 4000 - pokud ti to zacne skubat drz furt plnej bud to spadne do nouzaku nebo se to vytoci a bude to videt na logu ;)
Dnes som urobil nové logy tak ako si chcel :)
http://leteckaposta.cz/435212634
Pokial je motor teplý tak ani necekne.
To čo sa udeje s plynom na podlahe keď začne šklbať vidíš na tom druhom logu čo som včera dával.
Držal som plný plyn, potom začal trhať a otáčky išli dolu(1 zlom v grafe). keď sa nepreberal ubral som plyn(2 zlom v grafe).
http://picasaweb.google.com/Jendo.Vrtel ... oKC3tGSLA#
Motor sa trochu zohrial a už sa to neprejavilo.
Naposledy upravil(a) JendoV dne 19 led 2011, 15:17, celkem upraveno 1 x.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
stres3d
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 23 dub 2010, 18:44
Odpovědi: 0

Příspěvek od stres3d »

tak to asi fakt zkontrolovat ty striky turbo i vaha vypadaji ok ;)
Audi A4 B5 1.9TDI 66kW AHU 1997, MAF OFF, EGR OFF. Firds alá SPRINT764
Audi A6 C5 2,5TDi Q-tiptronic 132kW
VW Passat B5 AFN 81kW EGR OFF, MAP SL
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

misa.89 píše:to vypadá na vstřiky, nebo gumičky kolem nich
nemohlo by to byť aj vyskotlaké čerpadlo?
v akej skupine je čerpadlo(tlak?), vstreky...
Ak budem mať čas urobil by som znova log za studena a priviedol ho cukania....
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Cestou s kopečka mi urobil aj logy skupín 3,10,13, ale je to viacmenej bez plynu.
Je tam aj niečo ohladom vstrekov(tuším) .
http://leteckaposta.cz/394275083
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

JendoV píše:Cestou s kopečka mi urobil aj logy skupín 3,10,13, ale je to viacmenej bez plynu.
Je tam aj niečo ohladom vstrekov(tuším) .
http://leteckaposta.cz/394275083
no ale furt nevidim ze by jsi dal plnej plyn,,na podlahu
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
Pája 19
Aktivista
Příspěvky: 3677
Registrován: 15 čer 2008, 12:12
Odpovědi: 0
Bydliště: u pár dubic

Příspěvek od Pája 19 »

Když to pocukává, tak mrkni VAGem do jednotky motoru, měřený hodnoty, kanál vyrovnanosti chodu na volnoběh. Tam uvidíš jestli a kterej vstřik hapruje. Mělo by to bejt i v paměti závad. Ale pokud to škubání netrvá dýl jak cca minutu, tak to jednotka ani zaznamenat nemusí.
Oct asv 2000, DieselPower
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Eddy91 píše:
JendoV píše:Cestou s kopečka mi urobil aj logy skupín 3,10,13, ale je to viacmenej bez plynu.
Je tam aj niečo ohladom vstrekov(tuším) .
http://leteckaposta.cz/394275083
no ale furt nevidim ze by jsi dal plnej plyn,,na podlahu
Ono sa to na mokrej a klukatej ceste z kopca moc nedá.
Ten log vznkol len ako pokus.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

JendoV píše:
Eddy91 píše:
JendoV píše:Cestou s kopečka mi urobil aj logy skupín 3,10,13, ale je to viacmenej bez plynu.
Je tam aj niečo ohladom vstrekov(tuším) .
http://leteckaposta.cz/394275083
no ale furt nevidim ze by jsi dal plnej plyn,,na podlahu
Ono sa to na mokrej a klukatej ceste z kopca moc nedá.
Ten log vznkol len ako pokus.

a proc to delas z kopce? najdi si kopec kterej je rovnej bez zatacek,a tam domu na 4 nalož a konecne se neco dozvime
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Nemal som už čas, tie logy vznikly len ako "odpad" pri spiatočnej ceste s kopca. Na dalšiu cestu som už nemal čas, mal som povinnosti.

Ok, tak ktoré skupiny(čísla) mám ešte nalogovať a ako(za tepla, za studena, do kopca...)?
Vag mám tochu od ruky tak radšej urobíme na jednu návštevu viac ako má niečo chýbať.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Eddy91
Přispěvovatel
Příspěvky: 414
Registrován: 31 říj 2010, 19:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Eddy91 »

loguj skupiny 3,10,11 a normalne ohratej motor,minimalne 80 ,najdi si kopec bez zatacek,dostatecne dlouhej,dej tam 4 kvalt,a od 1500 ot dupni plyn na podlahu a do 4000 ot ho tam drž,,,,takhle presne to udelej,jinak to nema vyznam,projezdis si akorat zbytecne naftu,a stejne nic vedet nebudes
VW G4 1,9 Tdi PD 85 kw AJM-chip cca 160 hp, 5,2 kw hudba :D
JendoV
Přispěvovatel
Příspěvky: 149
Registrován: 05 led 2011, 10:36
Odpovědi: 0
Bydliště: Prievidza

Příspěvek od JendoV »

Eddy91 píše:loguj skupiny 3,10,11 a normalne ohratej motor,minimalne 80 ,najdi si kopec bez zatacek,dostatecne dlouhej,dej tam 4 kvalt,a od 1500 ot dupni plyn na podlahu a do 4000 ot ho tam drž,,,,takhle presne to udelej,jinak to nema vyznam,projezdis si akorat zbytecne naftu,a stejne nic vedet nebudes
3,10,11 som dal, stres3d píše že turbo i vaha vypadaji ok .
http://leteckaposta.cz/435212634
Keďže je to OK tak by som rád urobil logy aj iných skupín, kde sú vstreky čerpadlo ale neviem v ktorých to je.
VW Passat Variant B5.5 TDI, AVB 74kW, 6-kvalt, 2002, EGR off
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“