Jak říká brácha, autu dávám zabrat fest, v tuhle chvíli by tam mělo být cca 270 PS a na cestě je hybrid do 325 a s olejem spokojenost. 5W-40 moc řídnul a padal tlak.
zdravím
toto by som aj ja chcel vedieť: mám Renault Velsatis 2.0 T benzín + LPG a použíávam full syntetic 5W 40 ale stráca sa mi olej...takže len dolievam, čo viem že nie je dobré ale chcel by som olej kt. by vydržal viac a nežral by ho motor kedže sú tam väčšie teploty...takže na aký prejsť??? diki 5W 50???
a co poviete na toto? http://www.olejshop.sk/oleje/automobilo ... tr-li2404/
Je to LQM 15W-40 a je to specifikacia presne na LPG. Nebude to lepsie ako to 5W-50?
Uz by som chcel vymenit ten olej tento tyzden ale stale sa neviem rozhodnut ktory kupit
Takze uz som tam nalial tu drahu 5W-50 uvidime ako sa to bude spravat.
Hlavne mi ide o to ci bude stale miznut olej alebo uz pomenej...zatial som presiel cca 1300km a pohoda.
Pozeral som do dielenskej prirucky "servisni prohlidky" a pise sa tam ze pre zazihove motori s pevnym servisnym intervalom QG0 su vseobecne predpisane normy VW 500.00, VW 501.01 a VW 502.00. Potrebujem kupit nejaky fajny lacny motorovy olej 10-W-40 do AGU (1.8 20V turbo) ale neviem ktoru z tychto troch noriem ma olej splnat pre turbobenzinovy motor? Som z toho kokot co v tej dielenskej prirucke pise. predpokladam ze pre turbobenzina bude nutna norma VW 502.00 Prosim poradte.
Michal_0077 píše:ja jsem tam zase nalil 0W-40. Napis pak jestli se zvedla na 5W-50 spotreba....
takze spotreba toho oleja ja taka ista cize cca 1l na 3000km
Takze asi tam hodim olej Mobil super 2000 x1 10w-40 ktory stoji o hodne menej (5l = 25e) a budem dolievat radsej olej za 6e\l ako teraz 12e\l
ja jsem myslel spotreba benzinu... jinak koukni taky jestli nemas spatnej regulator tlaku na odsavani od klikovky a ventilu. tim se muze prisavat olej do sani. Jinak 10W-40 bych nedoporucoval, ten motor potrebuje "plnou syntetiku" jinak se vevnitr zakarbonuje...