TDI a 0-96kmh za 5.98s ? ANO :)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dr.Diesel
Přispěvovatel
Příspěvky: 110
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Bydliště: Prágl
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Dr.Diesel »

mvolesko píše:dekuji tesi me takovej zajem a nabidka prispevku na brzdu jeste to fomluvim s panem DrDieslem ktery sliboval lepsi podminky pro mereni na brzde :P
Jo, zejtra se ti tam stavim ty drzko. Ze sem nedrzel hubu (LOL) (LOL) (LOL)
Golf IV ARL TDI 110kW 4motion (R.I.P.)
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

Odpoví mi prosím někdo co je za turbo GT 20??? :?
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

Bageta píše:Odpoví mi prosím někdo co je za turbo GT 20??? :?
a co vic by si chtel vedet GT20 je garret GT2052V pak je verze S1 ta je ve 2.5tdi 110k a pak verze S2 tak je v 2.5tdi 180k
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Odpovědi: 0
Registrován: 08 črc 2006, 19:00

Příspěvek od Bageta »

No to jsem chtěl vědět,takže z 2,5 tdi.To mi stačí,děkuju :)
stribrnej
Přispěvovatel
Příspěvky: 62
Odpovědi: 0
Registrován: 26 dub 2006, 06:58

Příspěvek od stribrnej »

tos nahodil ladku na mimon pekne vysoko, mam novej chip uz bez boxu a je to zase o neco rychlejsi a 0-100 za +-7,2 stopkama, tak to budu muset dohanet maximalkou. Snad te ty kila v cili zbrzdej.. :)
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

stribrnej píše:tos nahodil ladku na mimon pekne vysoko, mam novej chip uz bez boxu a je to zase o neco rychlejsi a 0-100 za +-7,2 stopkama, tak to budu muset dohanet maximalkou. Snad te ty kila v cili zbrzdej.. :)
neboj ono to do kila jede dobre ale do 4stupne budu stracet nepekne, jestli enbude prset lepsi nez 4. misto to nevidim :)
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Tak jsem byl taky poměřit Auto váha s řidičem 1600Kg Venkovní teplota 8 stupnů. Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

mvolesko: Bude to velmi zajímavé až doladím vstřiky. :D
machy1118
Přispěvovatel
Příspěvky: 203
Odpovědi: 0
Registrován: 18 kvě 2006, 20:30
Bydliště: Litovel-Chudobín

Příspěvek od machy1118 »

a zkoušel tady někdo z vás pružnost?

80 - 120 na 4 kvalt a 5 kvalt
pojedete chvilku 80 a potom šlápnete na plyn a měříte.
Suzuki Hayabusa 127kW
Lancia Delta HPE HF 2,0T 16V 142kW :)))
Lancia Thema 2,0T 8V 121kW - EX5
Lancia Dedra 2,0T HF Integrale 4x4 124kW - EX4
Lancia Dedra 2,0T 119kW - EX 3
Lancia Dedra 1,9TD 85kW - EX 2
Fiat Regata 1,7D -EX 1
bokaco
Přispěvovatel
Příspěvky: 478
Odpovědi: 0
Registrován: 14 zář 2006, 17:41
Bydliště: okr. Klatovy

Příspěvek od bokaco »

Na ty sprinty a zrychleni se rozjizdite na 1ku nebo 2ku?
A4 2.5TDI V6 Avant Quattro 2002 132kW 8E B6, manual 6-ti; all origo
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Na sprinty i zrychlení se rozjíždím vždy na 1.
Při měření zrychlení řadím 1, 2, 3.
Sprint 400m 1, 2, 3, 4, 5
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

machy1118 píše:a zkoušel tady někdo z vás pružnost?

80 - 120 na 4 kvalt a 5 kvalt
pojedete chvilku 80 a potom šlápnete na plyn a měříte.
ten pristroj kterej mame to neumi a merit to stopkama je dost nepresny takze to nema cenu

jinak teoreticky data mam jeste tady ale pruzny zrychleni tam neni
Obrázek
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

K té brzdě, proč to nezměříte u Jirky v Děčíně, vždyť stačí vytáhnout pojistku od haldexu a je to.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Kornout píše:K té brzdě, proč to nezměříte u Jirky v Děčíně, vždyť stačí vytáhnout pojistku od haldexu a je to.
A co je toto ? Obrázek
MKTech
Přispěvovatel
Příspěvky: 411
Odpovědi: 0
Registrován: 03 úno 2006, 20:38
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od MKTech »

Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“