Stránka 3 z 6

Napsal: 11 led 2007, 22:00
od Dr.Diesel
mvolesko píše:dekuji tesi me takovej zajem a nabidka prispevku na brzdu jeste to fomluvim s panem DrDieslem ktery sliboval lepsi podminky pro mereni na brzde :P
Jo, zejtra se ti tam stavim ty drzko. Ze sem nedrzel hubu (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 11 led 2007, 22:57
od Bageta
Odpoví mi prosím někdo co je za turbo GT 20??? :?

Napsal: 11 led 2007, 23:04
od mvolesko
Bageta píše:Odpoví mi prosím někdo co je za turbo GT 20??? :?
a co vic by si chtel vedet GT20 je garret GT2052V pak je verze S1 ta je ve 2.5tdi 110k a pak verze S2 tak je v 2.5tdi 180k

Napsal: 11 led 2007, 23:12
od Bageta
No to jsem chtěl vědět,takže z 2,5 tdi.To mi stačí,děkuju :)

Napsal: 12 led 2007, 08:57
od stribrnej
tos nahodil ladku na mimon pekne vysoko, mam novej chip uz bez boxu a je to zase o neco rychlejsi a 0-100 za +-7,2 stopkama, tak to budu muset dohanet maximalkou. Snad te ty kila v cili zbrzdej.. :)

Napsal: 12 led 2007, 10:04
od mvolesko
stribrnej píše:tos nahodil ladku na mimon pekne vysoko, mam novej chip uz bez boxu a je to zase o neco rychlejsi a 0-100 za +-7,2 stopkama, tak to budu muset dohanet maximalkou. Snad te ty kila v cili zbrzdej.. :)
neboj ono to do kila jede dobre ale do 4stupne budu stracet nepekne, jestli enbude prset lepsi nez 4. misto to nevidim :)

Napsal: 12 led 2007, 15:36
od MKTech
Tak jsem byl taky poměřit Auto váha s řidičem 1600Kg Venkovní teplota 8 stupnů. Obrázek

Napsal: 12 led 2007, 15:56
od MKTech
mvolesko: Bude to velmi zajímavé až doladím vstřiky. :D

Napsal: 12 led 2007, 17:57
od machy1118
a zkoušel tady někdo z vás pružnost?

80 - 120 na 4 kvalt a 5 kvalt
pojedete chvilku 80 a potom šlápnete na plyn a měříte.

Napsal: 12 led 2007, 17:59
od bokaco
Na ty sprinty a zrychleni se rozjizdite na 1ku nebo 2ku?

Napsal: 12 led 2007, 19:58
od MKTech
Na sprinty i zrychlení se rozjíždím vždy na 1.
Při měření zrychlení řadím 1, 2, 3.
Sprint 400m 1, 2, 3, 4, 5

Napsal: 12 led 2007, 20:45
od mvolesko
machy1118 píše:a zkoušel tady někdo z vás pružnost?

80 - 120 na 4 kvalt a 5 kvalt
pojedete chvilku 80 a potom šlápnete na plyn a měříte.
ten pristroj kterej mame to neumi a merit to stopkama je dost nepresny takze to nema cenu

jinak teoreticky data mam jeste tady ale pruzny zrychleni tam neni
Obrázek

Napsal: 12 led 2007, 22:05
od Kornout
K té brzdě, proč to nezměříte u Jirky v Děčíně, vždyť stačí vytáhnout pojistku od haldexu a je to.

Napsal: 12 led 2007, 22:41
od MKTech
Kornout píše:K té brzdě, proč to nezměříte u Jirky v Děčíně, vždyť stačí vytáhnout pojistku od haldexu a je to.
A co je toto ? Obrázek

Napsal: 12 led 2007, 22:42
od MKTech
Pojistku ne raději vždy odpojím konektor na Haldexu. Do Děčína jinak moc daleko 400Km tam.