330d-- rada

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
majkl1
Přispěvovatel
Příspěvky: 798
Registrován: 20 črc 2007, 18:41
Odpovědi: 0
Bydliště: VWysočína

Příspěvek od majkl1 »

Když už někdo přemýšlí extrémě ekologicky, proč se nezamyslí nad tím, kolik energie=skleníkových a jiných plynů, kovů a vůbec jedů se vypustí do vzduchu, vody a půdy při výrobě dalšího motoru, když se tento právě kvůli jedné klapce posere. Další škody na přírodě se způsobí při superekologických likvidacích starých motorů. To nemluvím o přepravě materiálu od .. do atd. atd.
Takže je silně diskutabilní co je více ekologické, zda tam klapky nechat nebo ne. Nicméně většina z nás nemá v prdeli tiskárnu na prachy a vše, co může způsobit škody na jeho majetku se snaží eliminovat, ne? (LOL)
Passat 4motion AVF
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Právě proto mě mrzí, že se "pan zelený" nevyjádřil ke sponzoringu GO na takto poškozených agregátech. (crazy)
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

hosi spis k tematu upravy tohodle Motora nez ekologie a bio veci (noteeth) kdyz vidim ty sracky okolo co delaji jine veci tak klapky neresim a kat to uz trochu neco jineho ale spis resim co jinak nejlepe nerez vykuf ale to nemam kontakt za lidovku tak nevim nevim
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Za lidovku jde "nepocitany", svareny z kolen a trubek. Mam takovy, prumer 100->75->70 a nevysel na moc. Jestli si ho navrhnes, vim, kdo Ti ho svari. Material jsem schopen dodat.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

bohuzel ja su laik takze nevim o tom nic a navrhnout urcite ne ale poptam se nekde treba nekdo bude vedet vcera jsem byl na letisti a bylo tam Coro s 2,8 V6 pekne udelane dalo si tam vsechny jak malinu a ten rikal ze me zkusi domluvit ten vyfuk protoze ten mel sound a tach to vam reknu svody do fialova pekne rozehrate na Steaky (noteeth) ale tak to neni jiste takze chcu neco najisto a hlavne Chcu Duplexxx 2 koncovky pekne ;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Kdybys potreboval material, staci dat vedet.
Pilan píše:vam reknu svody do fialova pekne
Promin za offtopic ale neda mi to:
http://www.muggyweld.com/color.html

Btw. steak si udelas i na TDIcku trapne lehce, nejlip jdou ryby, to staci i kratka jizda, vyzkouseno 8)
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Dani34el
Přispěvovatel
Příspěvky: 94
Registrován: 23 srp 2008, 23:48
Odpovědi: 0

Příspěvek od Dani34el »

majkl1 píše:Když už někdo přemýšlí extrémě ekologicky, proč se nezamyslí nad tím, kolik energie=skleníkových a jiných plynů, kovů a vůbec jedů se vypustí do vzduchu, vody a půdy při výrobě dalšího motoru, když se tento právě kvůli jedné klapce posere. Další škody na přírodě se způsobí při superekologických likvidacích starých motorů. To nemluvím o přepravě materiálu od .. do atd. atd.
Takže je silně diskutabilní co je více ekologické, zda tam klapky nechat nebo ne. Nicméně většina z nás nemá v prdeli tiskárnu na prachy a vše, co může způsobit škody na jeho majetku se snaží eliminovat, ne? (LOL)
Ale jste úplně vedle jak ta jedle ! Tady nejde o diskuzi a názory jestli jsou výfukový plyny škodlivý nebo ne. Pokud někdo myslí že ne, ať jezdí s vejfukem vyvedenym dovnitř auta. Tady jde o to,co je legální nebo neni. Sposta lidí si myslí, že jakýkoliv ladění je banalita. To platilo před 20 lety kdy neexistovaly závazný emisní normy. Dnes je splnění emisních norem závaznou součástí homologace. Takže drastický zásahy do konstrukce motoru který vedou k drastickýmu navýšení eimisí znamenaj že auto nesplňuje emsiní třídu a je mimo zákon. To neni věc názoru ale právní !!!

Taky si nemůžete jen tak namontovat na předek auta dneska chromovanej nárazník. Na STK vás vyhoděj. Proč ? Protože rázem auto nesplňuje přísný normy CRASH-TESTů při nárazu do chodce. Můžeme o tom diskutovat zda to má smysl, ale prostě se to nemůže. Tečka.
VW Passat 2,0 TDI PD DPF vše originál jak má být
Markus01
Aktivista
Příspěvky: 1131
Registrován: 21 úno 2006, 18:04
Odpovědi: 0
Bydliště: Rokycany

Příspěvek od Markus01 »

Já emisní limity beru s rezervou. Honba za plněním emisních limitů vede dost často k vyšší spotřebě a to mi přijde kontraproduktivní. Každej litr kterej to auto "zbytečně" sežere navíc se musí vytěžit, zrafinovat a dovézt... A to se taky neobejde bez dopadu na ekologii. Takže s ekologií vocať pocať.
OI: ASV+S764+hybrid RR Auto+soft Dragpower . HP+Eibach+Strongflex+TT puky+23mm stab . FN-III 312mm
Hoblik
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 18 zář 2006, 19:39
Odpovědi: 0

Příspěvek od Hoblik »

Dani34el píše:
majkl1 píše:Když už někdo přemýšlí extrémě ekologicky, proč se nezamyslí nad tím, kolik energie=skleníkových a jiných plynů, kovů a vůbec jedů se vypustí do vzduchu, vody a půdy při výrobě dalšího motoru, když se tento právě kvůli jedné klapce posere. Další škody na přírodě se způsobí při superekologických likvidacích starých motorů. To nemluvím o přepravě materiálu od .. do atd. atd.
Takže je silně diskutabilní co je více ekologické, zda tam klapky nechat nebo ne. Nicméně většina z nás nemá v prdeli tiskárnu na prachy a vše, co může způsobit škody na jeho majetku se snaží eliminovat, ne? (LOL)
Ale jste úplně vedle jak ta jedle ! Tady nejde o diskuzi a názory jestli jsou výfukový plyny škodlivý nebo ne. Pokud někdo myslí že ne, ať jezdí s vejfukem vyvedenym dovnitř auta. Tady jde o to,co je legální nebo neni. Sposta lidí si myslí, že jakýkoliv ladění je banalita. To platilo před 20 lety kdy neexistovaly závazný emisní normy. Dnes je splnění emisních norem závaznou součástí homologace. Takže drastický zásahy do konstrukce motoru který vedou k drastickýmu navýšení eimisí znamenaj že auto nesplňuje emsiní třídu a je mimo zákon. To neni věc názoru ale právní !!!

Taky si nemůžete jen tak namontovat na předek auta dneska chromovanej nárazník. Na STK vás vyhoděj. Proč ? Protože rázem auto nesplňuje přísný normy CRASH-TESTů při nárazu do chodce. Můžeme o tom diskutovat zda to má smysl, ale prostě se to nemůže. Tečka.

No a nenii to riziko na kazdem z nas ? (hm)
CDVA combi :-)
skodik
Přispěvovatel
Příspěvky: 263
Registrován: 30 říj 2006, 17:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od skodik »

myslím, že by měl vyrazit na toyota forum, kde auris svojima baterkama zatíží přírodu neskutěčně více než nějaký vyřezaný katy a to nemluvě o okologii výroby... myslím, že tohle je téma do jiného fóra než tohle... jistě strana zelených uvítá nového agitátora :D tady to myslím nikdo nedocení a jen to bude zbytečně kazit vlákna....
Seat Toledo 1L 96´, 66kw 1Z - serie
Pilan
Aktivista
Příspěvky: 1198
Registrován: 27 zář 2009, 11:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Nekde za brnem

Příspěvek od Pilan »

zitra se jdu poptat kdo mu udela chirugicky zakrok a vynda klapky a taky nekde tece trochu Olej u servaasi hadice jak sou neake potecene tak to musim poresit..
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Dani34el píše:To neni věc názoru ale právní !!!
Drahy pisateli, PROCITNI!
Zminujes tu veci jako pravni a nevyhovuje crash testum.

Netusim, zda jsi tak hloupy nebo naivni, nicmene faktem zustava, ze vsude jsou vyjimky, ktere si vybehaji (chapej podplati) lobbiste od jednotlivych vyrobcu/prodejcu a v dnesni dobe to je vsechno a jenom o vyjimkach a uplatcich. Zda se Ti snad normalni a vyhovujici vseobecnym podminkam crash testu ramy, jimiz jsou ze serie vybaveny mnohe SUV? Co to asi tak muze udelat s Tvym oblibencem chodcem? A presto to vyhovuje dle STK ... proc? Protoze maji vyjimku! Takze promin, ale paklize ma nekdo dostavat vyjimku jen proto, ze dal prachy a ne proto, ze to vyhovuje obecnemu nahledu na "dobro veci", pak je to neco, co je jen divadlem.

V pripade, ze ses rozhodl mocit proti vetru sam a dobrovolne, neobtezuj nas prosim s tim, ze mas pomocene kalhoty a hlavne k tomu nenabadej ostatni aby jsi v tom nebyl sam, protoze to je Tvuj boj.

Nekdy se koukni laskave na televizi, abys videl, co se deje kolem Tebe a pak pochopis, co jsem tim "mocenim proti vetru" myslel.

V tomhle state mluvit o pravu ... Ty jsi me vskutku pobavil.
Naposledy upravil(a) Forest dne 30 kvě 2011, 09:33, celkem upraveno 1 x.
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Bóďa
Aktivista
Příspěvky: 2633
Registrován: 23 led 2006, 07:43
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Bóďa »

A já myslel, že Pilan na to jde ještě více zostra-
Pilan píše:zitra se jdu poptat kdo mu udela chirugicky zakrok a vynda klapky a taky...
Už jsem si říkal co že tomu Dani34elovi chce vyndavat (noteeth) a on psal o Bávu. :)
Dnes jsem si přečetl všechny jeho příspěvky ( Dani34el ) a zabřednul jsem i do celé té dvacetistránkové žumpy ( http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=65721 ), ale tady už není co vyndavat... :roll:
MORE POWER?
DIESELPOWER!
Touran 2.0TDI Freestyle Dieselpowe®
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14440
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Co čekáš od internetového teoretika ;)
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

Bóďa píše:...ale tady už není co vyndavat... :roll:
Ja bych to zabetonoval. Betonem se neda nikdy nic zkazit ... pokud nejde o vahu :D
TDI - everyday's racing performance with frugal running costs - do not let the challenge pass you by (hm)

Jestliže máš pravdu o 24 hodin dříve než jiní, jsi přesně oněch 24 hodin považován za blázna. (Antoine de Rivarol)
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“