Nové ceny trysek - zlevněno

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

jhonsee píše:typ je AHU
ale uz to je chipnuty ,takze po namontovani tych trisiek by som musel este raz prepalit soft???
dik
Záleží hodně na tom jak máš udělanej soft :?,pokud je pozměněná pouze palivová mapa,tak po instalaci větších trysek to bude hulit.
Pokud je to nějaký solidní chip ,tak by neměl být větší problém např. při instalaci Powerplus520.
Obrázek
Uživatelský avatar
Dukes
Site Admin
Příspěvky: 1130
Registrován: 22 led 2006, 23:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha city

Příspěvek od Dukes »

jayd píše:
Dukes píše:
jhonsee píše:Reesha: aky je rozdiel v tryskach Sprint764 (BSLA150P764) a POWERPLUS 764??? okrem ceny :D
mam seat ibizu 1,9tdi 66kw +chip ktore by si mi doporucil
dik
Koukni se na www.dieselpower.cz tam je rozdíl mezi Sprint a Powerplus popsaný.
Jakej máš kod motoru?Určitě bych současně s tryskama přemejšlel i o větším turbu ;

Pokud nemáš v plánu změnu chipu ,tak pořiď Sprint520(přírustek cca20koní) nebo Powerplus520(+ cca30k) s těmi to by se kouřivost neměla příliš zvýšit.
no ja mam podobny "problem" jhonsee mam Golf IV a motor ALH takze jsem premyslel o tryskach 764 + novy chip ..tak jako je tomu na http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=843

puvodne jsem chtel jen dat trysky z 81kw a chip...no a ted bych byl spis proto dat tam jeste lepsi trysky a pak chip..tedy pokud to turbo zvladne...a dostat se o neco vis nez tech cca 103 kw na kolik se chipuje 81kw verze
No tak jestli neplánuješ výměnu turba,tak je určitě zbytečný tam dávat Powerplus764 tzn. v případě ponechání seriového turba,bych doporučil Sprint520(seriové 81kw),PP520 nebo Sprint764.
S PP520 a chipem tam máš cca145-150koní ,samozřejmě to závisí na stupni úpravy jednotky.
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

To jhonsee: Jaké máš vč. motoru popř rv.? Ptám se proto že motory AHU měly ještě stejný písty jako 1Z, ale jen do určitého vč. Pokud by tomu tak bylo, tak bych nedoporučoval žádné další úpravy!!! Leda dát písty z AFN a pak můžeš tunit. ;)
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

all:cislo motora neviem velky TP je leasingovke (LOL)
a v malom nieje napisane
vie niekto kde je vyrazene na motore???ulahcite hladanie :D
dik
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

r.v je 97
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

jayd: najradsej by som tam dal druhy motor 130ps 6kvalt ale neviem ci mi ta prevodovka tam vojde :-?
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

Číslo MT je nad držákem olej. filtru, nalevo vedle vývěvy, je tam hodně blbě vidět. Mám takové tušení, že právě rok 97 byl zlomovej.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
jhonsee
Sběrač informací
Příspěvky: 23
Registrován: 07 bře 2006, 18:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od jhonsee »

Kornout:dik.zajtra sa na to pozriem....
rozoberat moter kvoli piestom sa mi velmi nechce a ani cas nato nieje :roll:
a neviem ci lepsie riesenie nieje vymena motora
VW Vento 1.9TDi
EX Ford Fiesta XR2i
EX Volvo S70 2,5
EX Seat Ibiza 1,9 tdi 66kw+chip
EX R5 GT Turbo
jayd
Přispěvovatel
Příspěvky: 562
Registrován: 26 led 2006, 13:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od jayd »

too Dukes: diky moc ;) vidim to na ty PP520 a novy chip

ale jeste bych mel dotaz na spojku.ted mam na ty 66kw chip a spojka pokud si nedam pozor tak na 4, 5 proklouzne...

takze bych ji chtel vymenit, aby to ten vykon preneslo, koukal jsem do pdf od Sachs(odkud jsem to stahnul ted nevim :-((( )

a tam jsou pro VW rok vyroby 05.99 az 06.01 motor ALH a AGR 2 spojky

jedna ma prumer 215(881864 999962) a druha prumer 220(881864 999964) a pak jsem nekde nasel za unesou cca 250 NM

pak jsem ale koukal na A3 rok vyroby 9.96-7.01 a ta pro motor ALH to same ,ale pro motor AGR je tam spojka s prumerem 228 a mela by prenest cca 520 NM coz je o hodne lepsi :-D potvrzuje to i muj zaver z toho, ze znam audi A3 puvodne 66kw , ted nachipovany motor 81kw cca 103kw a spojka bez problemu, narozdil odeme (wallbash)

pak jsme jeste koukal na stranku
webcat.zftrading.de/index.asp?LKZ=D&KAT_KZ=P&KHERNR=121&KMODNR=1994&KTYPNR=8456&PKW=1&NKW=0&FZART=1&LASTPAGE=nc2_dialog_teile.asp

tam bych rekl ze pro me auto Glof IV, 98 motor ALH odpovida spojka
SACHS 1864 997 301 coz je prumer 220 a uz se nedodava a pak
SACHS 3000 845 701, ale to je prumer 228 .je to stejny objednavaci cislo jako na motor AGR..takze bych se chtel zeptat jestli nekdo nevi jestli muzu fakt tuhle spojku objedna pro muj motor ALH..nebo jestli je v tom nejaka zrada ....10t je 10t :(
Forest
Aktivista
Příspěvky: 7016
Registrován: 16 bře 2006, 18:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Čechy krásné, Čechy mé (Mechov/Praha)

Příspěvek od Forest »

panejo, nejak se ty race trysky na PD zacinaji rozmahat ...bychom se meli registrovat, udelat klub, ne? (LOL)
keny
Sběrač informací
Příspěvky: 40
Registrován: 01 dub 2006, 16:18
Odpovědi: 0

poradte prosim

Příspěvek od keny »

Cau chlapi jsem tu novacek a potreboval bych radu mam octavku 81kw
+chip,a chtel bych jeste vymenit trysky poradte jake a zda je nutne
znova programovat ridici jednotku nebo neco jineho.
Dekuji
JanCI
Přispěvovatel
Příspěvky: 124
Registrován: 27 úno 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od JanCI »

precitaj si forum,je to tu napisane aj 10x
Uživatelský avatar
Maverick
Přispěvovatel
Příspěvky: 121
Registrován: 01 dub 2006, 13:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Litvínov

Příspěvek od Maverick »

Potřebuju poradit...mam GII s motorem 1.9 TDi 66Kw AGR (Oktávka 2002) ale s mechanickým čerpadlem od Bódi. Chtěl bych dávat ještě vstřiky a turbo. Co by jste mi doporučili dle vašich zkušeností...dík
VW Golf II 1.9 TDi
Uživatelský avatar
reesha
Site Admin
Příspěvky: 1272
Registrován: 20 led 2006, 12:15
Odpovědi: 0
Bydliště: Czech republic
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od reesha »

Maverick píše:Potřebuju poradit...mam GII s motorem 1.9 TDi 66Kw AGR (Oktávka 2002) ale s mechanickým čerpadlem od Bódi. Chtěl bych dávat ještě vstřiky a turbo. Co by jste mi doporučili dle vašich zkušeností...dík
Nejlepší ze standartních trysek jsou BSLA150 P764, co se výkonu týče. Pak už jen Race520
Obrázek Obrázek

Prohlížeč logů LogView stahujte tady

PS: Hledáme (ne)mechanika, viz odkaz s popisem
Uživatelský avatar
mirek
Přispěvovatel
Příspěvky: 270
Registrován: 01 čer 2006, 05:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Moravskoslezský kraj

passat 81kw

Příspěvek od mirek »

musis mat adobe rearder ktery ti to otevre souboru pdf
Passat B7 2.0TDI 103 CFFB, Highline
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“