Jak jede budoucí 350hp 800Nm fabia

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
TDIPOWER
Přispěvovatel
Příspěvky: 878
Registrován: 30 led 2006, 14:24
Odpovědi: 0
Bydliště: Havířov

Příspěvek od TDIPOWER »

Jasně. Pokud do té doby nebudeš dělat žádné další úpravy...tak bude stačit toto.
Je to neštěstí. Buď to tlačí dole, nebo nahoře.......chce to ještě dodat jedno turbo....nebo kompresor....a je vyřešeno.
VW GIV ASZ, Frateli RACE 783, GTxxxxV - skládačka, FMIC, 60mm straight-through exhaust, jednohmota 240mm SACHS RACE, TDIfun HI-TECH software 300+PS, 1/4 míle 13,178s
Uživatelský avatar
rbares
Přispěvovatel
Příspěvky: 139
Registrován: 06 úno 2006, 13:54
Odpovědi: 0
Bydliště: voooVotice

Příspěvek od rbares »

Libore ty jseš véélikej paciant
ať to šlape
BMW X3 3,0 D + Ducato 3,0 JTD
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

rbares píše:Libore ty jseš véélikej paciant
ať to šlape
Dík,když jsi u nás byl a viděl ten začátek tak jsme se už pohnuli.
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ještě něco když už se to profláklo.Na Fabia clubu v oddělení forum Fabia motor je pod mojí dávno zapomenutou přezdívkou z dob hluboké totality před 30 lety HANZI založeno téma na zvyšování výkonu u TDI.Toto jsem udělal na žádost několika členů tohoto fora a přispívám zde jednoduchými úpravami, které má většina z vás dávno v malíčku.Jsou tam i fotky toho co je prozatím v autě.
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Takže je tam IC ze Xsantie,výfuk nerez průměr 66mm,turbo GT25,který tlačí 1,6,chip a jinak serie??A výkon je přes 200HP a krouťák skoro 400Nm??Tak to je slušný
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ještě ta expanzní bradavice kterou jsem si dle Stingrayových zkušeností nechal vyrobit na drátořezu.Myslím,že efekt tady tolikrát omílaného zařízení tam bude.Motor se až do 4 rychlostního stupně nechá ochotně vytáčet klidně k 5500 ot.Na 5 a 6 je to už samozřejmě čajíček,ale velký podíl má samozřejmě ta turbína.A to hlavní. Není slyšet už to pronikavé hvízdání z výfuku při přeřazení.
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Tohle je na prd. Chtelo by to "referencni" brzdu. Pak by totiz byla zajimava tabulka po jednotilivych upravach

Kód: Vybrat vše

+------+------+--------------------+--------------+
| kone | cena | cena za +1 kone    | upraveno...  |
+------+------+--------------------+--------------+
|      |      |                    |              |
+------+------+--------------------+--------------+
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

To turbo GT25,to je z nějakýho LTčka??
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Bageta píše:To turbo GT25,to je z nějakýho LTčka??
To určitě není.Já tuto informaci sám nevím jestli se do nějakého vozidla sériově montuje.Tuto velikost mi doporučil Stingray,dodal nový kus a podílel se i na finančním zvýhodnění.Mohu uvést pouze tyto poznatky.Při stejném tlaku jako GT 1749VB dává více vzduchu protože nepotřebuje takové otáčky a tím se vzduch méně ohřívá a natlačíme větší množství. Při použití běžných litěných svodů tlačí při 2000ot. 1.0 bar a muselo by se ubrat na naftě./výsledek jste viděli/ Bez použití lepších svodů by dalo asi hodně práce najít vhodné nastavení ,aby se vyrovnalo GT1749VB v režimu do 2200 ot. Turbo je chlazené vodou pro udržení stabilnější teploty,a v baňce membrány má snímač aktuální polohy lopatek.Bližší údaje plus nějaké foto Stingray určitě dodá.
Naposledy upravil(a) Libor Hanzal dne 29 led 2007, 09:07, celkem upraveno 2 x.
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

A te snímač aktuální polohy lopatek je napojenej kam,nebo na co??
go.vojta
Aktivista
Příspěvky: 1871
Registrován: 02 dub 2006, 11:19
Odpovědi: 0
Bydliště: třebíč
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od go.vojta »

hm zajímavé.. jsem zvědavej jak to dopadne a každopádně držím palce.
Passat B5 tdi, passat B4 tdi

BMW R1150GS
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Ten snímač má koncovku na kterou pasuje konektor z Opla.Jako budík lze potom použít voltmetr .Obrázek
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

Takže je tam jen k napojení na budík a ovládaný jsou normálně podtlakem??A ještě,odkud bude vytažený to chlazení vodou,od hadic topení??
Libor Hanzal
Přispěvovatel
Příspěvky: 548
Registrován: 24 led 2006, 14:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Trhové Sviny u Č.B.

Příspěvek od Libor Hanzal »

Budík je jen pro info,napojení na podtlak je stejný,voda přívod za výmeníkem před motorem a zpátečka na z. od topení pomocí nerezových T kusů.
Bageta
Přispěvovatel
Příspěvky: 225
Registrován: 08 črc 2006, 19:00
Odpovědi: 0

Příspěvek od Bageta »

A co svody budete dělat??
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“