tlumiče Bilstein

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

z-x-r
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2012, 14:52
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od z-x-r »

jestlize vam tlumice na nasich tankodromech vydrzi aspon 40tis tak je to super.
Moje origo Valeo vydrzi celou zivotnost auta :)
Skoda tech kayab na motorky super bohuzel kayaba made in malajsie ci jaka tramtarie. Cena tomu odpovidala.
To stejny jak zde pisl jeden kluk ze EXCEL-G jsou tvrdsi.
Reflexi mam ted tak jsem zvedavej kolik daji. Jsou tvrdsi a ze by nejka spesl filtrovali tak to ne.
Tak nam zbejva ten sachs.
Monroe klasika by mela bejt prvovyroba vw ne?
Repa SDI zatim zaspuntovana.
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
Thomy
Aktivista
Příspěvky: 1122
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2008, 09:00
Bydliště: Benešovsko

Příspěvek od Thomy »

favo píše:Pánové největší problém je v tom že Bilstein obyčejný tlumiče nevyrábí, pouze a jen nesou jejich logo.
Mám od nich B6ky jsem spokojený, protože ty jsou opravdu Made in Bilstein.
Já mam teda B4 (kdo je vyrábí?), mam najeto zatim 60 a drží to, tak snad se tý 100vky dočkam, na našich silnicích celkem úspěch (hm)
Octavia I ASV
Impreza WRX 195kW
WnemOne
Nováček
Příspěvky: 11
Odpovědi: 0
Registrován: 04 zář 2008, 16:08

Příspěvek od WnemOne »

Zdar, chcel by som sa opýtať, či má bilstein možnosť repasu tlmicov. Neviete náhodou ?
cerkasy
Přispěvovatel
Příspěvky: 85
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2011, 17:19
Bydliště: vrchlabí

tlumiče Bilstein

Příspěvek od cerkasy »

Mám je na svoji O1 už 55000 tis. a v pohodě. Bydlím ve Špindlu takže silnice kord v zimě těžkej mazec.
marthass
Přispěvovatel
Příspěvky: 194
Odpovědi: 0
Registrován: 11 kvě 2011, 07:06

Příspěvek od marthass »

Mám origo tlumiče na TDI (paket pro špatné cesty) a ve 165ti tisíci naprosto v pohodě :)
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Tak to si jenom myslíš a nebo jsi na špatně cestě s tímto autem nikdy nebyl. Zajeď si autem na test tlumičů, ukaž graf a potom vykládej že po 165 000 km jsou naprosto v pohodě.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

Thomy píše:
favo píše:Pánové největší problém je v tom že Bilstein obyčejný tlumiče nevyrábí, pouze a jen nesou jejich logo.
Mám od nich B6ky jsem spokojený, protože ty jsou opravdu Made in Bilstein.
Já mam teda B4 (kdo je vyrábí?), mam najeto zatim 60 a drží to, tak snad se tý 100vky dočkam, na našich silnicích celkem úspěch (hm)
Bohužel Ti neřeknu kdo jim je vyrábí nebo od koho je berou, dostal jsem tuto informaci od jednoho dealera když jsem chtěl B4 kupovat do doby než mi sežene B6. S tím mi ty B4 rozmlouval.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

Nemáte někdo napočítaný nějaký střední ceny za komplet tlumiče, péra + uložení? Rád bych udělal podvozek, uvažoval jsem KYB, ale nechám si rád poradit i s jinýma značkama. Za chvíli budu mít 200 000 km a už je to takový uhoupaný :) Přední péra mám sice nový zhruba 60 000 km, ale to se asi nevyplatí nechávat, takže komplet, no.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

ja mam KYB excel G auto v popisu max spokojenost ale daval jsem je pred 6 lety maj najeto asi 170 tis a stale drzej , KYB montuju bezne, zatim zadna reklamace , ale kamarad ma prodejnu s dilama , a uz resil nekolik reklamaci , takze se snazi nabizet SACHS
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
nogis
Aktivista
Příspěvky: 3535
Odpovědi: 0
Registrován: 29 led 2008, 19:32
Bydliště:

Příspěvek od nogis »

favo píše:Tak to si jenom myslíš a nebo jsi na špatně cestě s tímto autem nikdy nebyl. Zajeď si autem na test tlumičů, ukaž graf a potom vykládej že po 165 000 km jsou naprosto v pohodě.
dej na auto nový tlumiče a jeď na test. výsledek je pořád stejný. řeknou ti, že jsou špatný... nechápu, proč ty testery někdo vyrábí. škoda peněz
VW Passat B8 variant R-line, CUAA 218kW/591Nm
z-x-r
Sběrač informací
Příspěvky: 42
Odpovědi: 0
Registrován: 06 úno 2012, 14:52
Bydliště: Znojmo

Příspěvek od z-x-r »

mir77 po 60tis menit pruziny je holej nesmysl...200tis bych trochu chapal jinak nikoliv. Nemas citroen kde jsou pera osrane a hned praskaji.
Kdyz tak bych si koupil pruziny origo na RSo at to trochu vypada a drzi jinak zbytecny.
Repa SDI zatim zaspuntovana.
Koupim - Zadni napravu kotoucovku celou v dobrem stavu ibiza cordoba.
Koupim - Plastove kryty prahu Cordoba Ibiza
Koupim - zadni strisku 3tich dveri. Ibiza
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

naprostej souhlas ty testry jsou na nic
nogis píše:
favo píše:Tak to si jenom myslíš a nebo jsi na špatně cestě s tímto autem nikdy nebyl. Zajeď si autem na test tlumičů, ukaž graf a potom vykládej že po 165 000 km jsou naprosto v pohodě.
dej na auto nový tlumiče a jeď na test. výsledek je pořád stejný. řeknou ti, že jsou špatný... nechápu, proč ty testery někdo vyrábí. škoda peněz
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Uživatelský avatar
mir77
Aktivista
Příspěvky: 1735
Odpovědi: 0
Registrován: 16 zář 2008, 23:50
Bydliště: Teplice

Příspěvek od mir77 »

z-x-r píše:mir77 po 60tis menit pruziny je holej nesmysl...200tis bych trochu chapal jinak nikoliv. Nemas citroen kde jsou pera osrane a hned praskaji.
Kdyz tak bych si koupil pruziny origo na RSo at to trochu vypada a drzi jinak zbytecny.
Tak díky za názor, zvážím. Dával jsem právě na předek KYB pružiny a kompletně nový uložení potom, co mi pravá praskla. Nebráním se tomu je tam nechat, ale zase nemusím nutně šetřit na všem. RS mě nelákají. Respektive asi by i lákaly, ale přece jen tam je snížení a o to už nestojím.
Octavia 1.9 TDI Ambiente 81 kW ASV, r.v. 2002

V minulosti:
Favorit 136L, r.v. 1989, LPG
Felicia 1.3 LXi, r.v. 1997, LPG
Fabia Sedan 1.4 MPi Classic, r.v. 2001, LPG
favo
blázen
Příspěvky: 2759
Odpovědi: 0
Registrován: 12 úno 2008, 16:29

Příspěvek od favo »

No mě zase na testech dřív tvrtdily že jsou OK, cca 10roků zpět,od té doby jsem tam už nebyl a kupoval jen sportovní podvozky HP, nyní Bilstein. Každopádně pokud jsou na prd pánové, tak se máme na co těšit, protože padl návrh aby se na STK měřila i účinost tlumičů a protože je to totální kravina, tak věřím že do dvou let to STK bude dělat.
T-ROC 2.0 TSI 4Motion
Golf IV 1.9 TDi ASZ
_________________
favorit 136 L
felicia 1.3 (1.4) MPi
supermuf0090
Přispěvovatel
Příspěvky: 589
Odpovědi: 0
Registrován: 22 srp 2009, 20:53
Bydliště: Praha 9

Příspěvek od supermuf0090 »

mno ale to te vyhodej jen kdyz ty tlumice budou v cervenejch hodnotach , a to uz snad kazdej pozna , ze ma na aute tlumice K.O.
favo píše:No mě zase na testech dřív tvrtdily že jsou OK, cca 10roků zpět,od té doby jsem tam už nebyl a kupoval jen sportovní podvozky HP, nyní Bilstein. Každopádně pokud jsou na prd pánové, tak se máme na co těšit, protože padl návrh aby se na STK měřila i účinost tlumičů a protože je to totální kravina, tak věřím že do dvou let to STK bude dělat.
Ford Galaxy I Ghia 1.9 TDi AFN 81 kW
Škoda 110L
Hyundai Elantra 2.0CRDi
Ford Transit 2,5TD
Fiat 127 MKI
VW Touareg 3.0 TDi
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“