Stránka 3 z 3
Napsal: 23 srp 2011, 18:54
od Losky
Jj, je to tak. Od tý doby, co jsem dal nový řemen a napínák to při chcípání dělá zaklepání. Zítra jedu pro tu volnoběžku. Co si za to můžou vzít v servise? Vyndání altíku, nasazení nové volnoběžky a zas zandání do auta? Původně jsem to chtěl udělat sám, ale je problém v tom, že nemám klíč. Jinak nová volnoběžka 800Kč
Napsal: 18 črc 2012, 09:53
od _Lubos01_
Trochu ozivim tohle tema - mam podobny problem jako kolega Losky: pri pomalejsim rozjezdu na nizsi otacky motoru na 1. nebo zpatecku se mi ozyva neprijemne drnceni/piskani v okamziku zaberu spojky. Ovsem co jsem vypozoroval, tak je to zavisle zrejme na venkovni teplote (v zime to delalo vic, nez ted v lete), par dni se to treba neozve vubec, pak zase trochu vic. Parkrat se mi stalo, ze to zadrncelo i pri podrazovani. Klinovy remen se zda byt ok (vizualni kontrolou), ma cenu ho skusit shodit a projet to bez nej ? Nekdo mi rikal, ze by to mohlo byt spojkou, ale ta zabira bez problemu. Dela to uz celkem dlouhou dobu bez nejakeho vyrazneho zhorseni, nebo zlepseni. Diky za kazdou radu
Jedna se Fabii I 1.4 TDI 51 KW BNM
Napsal: 18 črc 2012, 21:38
od miraspetrowski
_Lubos01_ píše:Trochu ozivim tohle tema - mam podobny problem jako kolega Losky: pri pomalejsim rozjezdu na nizsi otacky motoru na 1. nebo zpatecku se mi ozyva neprijemne drnceni/piskani v okamziku zaberu spojky. Ovsem co jsem vypozoroval, tak je to zavisle zrejme na venkovni teplote (v zime to delalo vic, nez ted v lete), par dni se to treba neozve vubec, pak zase trochu vic. Parkrat se mi stalo, ze to zadrncelo i pri podrazovani. Klinovy remen se zda byt ok (vizualni kontrolou), ma cenu ho skusit shodit a projet to bez nej ? Nekdo mi rikal, ze by to mohlo byt spojkou, ale ta zabira bez problemu. Dela to uz celkem dlouhou dobu bez nejakeho vyrazneho zhorseni, nebo zlepseni. Diky za kazdou radu
Jedna se Fabii I 1.4 TDI 51 KW BNM
raději to rozdělej a zkus opravit,ne proto jak má každej z vyprávění zkušenost, že cucky z mikrořemenu napadaj pod rozvoďák,ale hlavně proto,že se to posere,když je to nejmíň potřeba-tunel v Chorvatsku ,D1,nebo kruhák v H.K.,volnoběžka není tak velká rána na peněženku,ale odtah většinou není zadara,a auto je jen stroj a neporučíš,kolik musí vydržet,je to jen na tobě
Napsal: 19 črc 2012, 07:39
od _Lubos01_
Jde mi o to, ze potrebuju nejdriv zjistit, cim to je - pak vymenim klidne vsechno, co je potreba-chci mit auto vporadku. Kdyz s tim dojedu do servisu, tak to zrovna jak napotvoru piskat nebude a reknou mi, ze nic nenasli, tak bych rad nejdriv odhalil, v cem je problem. Volnobezku jsem dnes kontroloval a vrtule alternatoru sla tocit jenom na jednu stranu, tak je to vporadku, ne ? Zkusim shodit klinak a projet to bez nej (jestli se dostanu pres tu zapeklitou napinaci kladku

), at mam jistotu, ze to nedela preci jenom ta spojka. Jeste tady nekdo psal, ze to muze delat slabsi baterka, je to mozne ?
Napsal: 19 črc 2012, 21:46
od miraspetrowski
_Lubos01_ píše:Jde mi o to, ze potrebuju nejdriv zjistit, cim to je - pak vymenim klidne vsechno, co je potreba-chci mit auto vporadku. Kdyz s tim dojedu do servisu, tak to zrovna jak napotvoru piskat nebude a reknou mi, ze nic nenasli, tak bych rad nejdriv odhalil, v cem je problem. Volnobezku jsem dnes kontroloval a vrtule alternatoru sla tocit jenom na jednu stranu, tak je to vporadku, ne ? Zkusim shodit klinak a projet to bez nej (jestli se dostanu pres tu zapeklitou napinaci kladku

), at mam jistotu, ze to nedela preci jenom ta spojka. Jeste tady nekdo psal, ze to muze delat slabsi baterka, je to mozne ?
jo dobře, jak říkáš,sundáním řemene zjistíš jak napínak,tak i volnoběžku už jenom rukou a nemusíš to ani startovat,kladka bude mít vůli,volnoběžka drhne,jednoduchý počty