Stránka 3 z 5
Napsal: 03 úno 2007, 19:12
od bobo
vita píše:Nebuď smutnej, třeba ti někdo ze zdejších tunerů řekne a
dokáže opak. Ale co sem tak pochytil z různých odvětví tak vyšší výkon než 40-50k na litr je i s moderníma motorama problém (co se týče trvanlivosti). Např. 2.5 TDI 102k v transportéru vydrží i při tvém stylu jízdy "věky" (třeba
400 000)

. A nějakej dragsterovej speciál 2.2 L 650k vydrží 30 - 40 startů (cca 16 km)

rozumím. Myslíš to 1,9 TDi ze 100 na 160 by nemuselo trpět,ne ?
Sériovky jsou 1,9 TDi 150ps, tak takový rozdíl to zase není, ale možná tam jsou pevnější materiály..
Napsal: 03 úno 2007, 20:22
od mvolesko
culda píše:o.k ,ale tvrdit ,že když mam 90 koní a zvednu na 160 koní ,že to s autem nic neudělá tak tomu tady snad nikdo nevěříte né

Jo vlastně musim jezdit opatrně ,ale proč teda zvyšovat výkon ? Abych se tím mohl vytahovat ,že mam 160 koní ? chci to využívat .Jednou jsem říkal kámošovi ,aby mě svezl octou ,která ma zvýšenej výkon na 172 koní a on na to že musí opatrně aby něco nezničil ,ale hlavně že to má

no hele ja mam zvedlej vykon temer o 140 koni oproti serii a zatim to vsechno zije, ale je fakt ze skoro vsechno je meneny ale zase jsou to vsechno serivy veci akorad z jinejch vykonovejch verzi motoru, mam najeto 15tkm, jinak zatim se jen 2x menilo tesneni pod hlavou a zoto jednou zbytecne

jinak auto jezdi s max spolehlivosti a nikdy me nikde nenechalo a klidne bych snim jel i kolem sveta ale asi bych si sebou vzal 13 a 17 klic a malou golu pro jistotu

Napsal: 03 úno 2007, 20:24
od vita
Motor netrpí "výkonem",ale stylem jakým je používán

, proto tvrdím že kdybys s tím svým načipovaným motorem jezdil často jako si jel s tím Superbem moc dlouho by to nevydržel a eště větší problém by byl s turbama.
Jo 150k maj jiný píty silnější ojnice, sou to ARL a ASZ. Mají předpoklady vydržet víc než otatní. Slyšel sem toho o 1.9 hodně a vyplývá z toho, že mechanicky sou to opravdu držáky. Jen u některejch kódů je problém s pístama (propalujou se, praskaj je toho tady spousta popsanýho). Možná to vidím moc tragicky, tak mě prosím někdo, kdo má 150k 1.9 a jezdí s ní tak jak popisoval bobo, opravte.
Napsal: 03 úno 2007, 20:30
od vita
To je doba než se vymáčknu

.
2 mvolesko: Já vím, že to
normální užívání vydrží. Jo a myslim, že z těch 15000km to nejelo moc často 500km za 3hodiny. Nebo se pletu?
Napsal: 03 úno 2007, 20:34
od TDIPOWER
Měl jsem 150PS, jezdil na dovolené, je to bez problémů.
Úplně. Pokud uděláš vhodné hardvérové úpravy, nemělo by nic odejít. Jak to bude teď po další úpravě dám vědět
Pokud se to začne srát, tak to snížím na únosnou hranici. Spojku keramickou nechci určitě, a abych ji měnil po 10000, tak to ne!
Tak aspoň poznám, kde je ta hranice.
Čagos
Napsal: 03 úno 2007, 20:39
od mvolesko
vita píše:To je doba než se vymáčknu

.
2 mvolesko: Já vím, že to
normální užívání vydrží. Jo a myslim, že z těch 15000km to nejelo moc často 500km za 3hodiny. Nebo se pletu?
to se nepletes jezdim stim normalne

obcas to prozenu ze jedu treba pul hodiny dost svizne 3500-4500 ale ne rozhodne porad plnej plyn, ale vetsinou jezdim 1800-2400 ot, pro predjizdeni to sem tam vytocim do 3500, obcas 4500 a malo kdy se mi stane ze prekrocim 5000 ale i to se stane
jinak absolutne to nehonim kdyz je to studeny, musim koupit merak teploty oleje , ted v zime by se moc hodil a v horkym letnim dni na dalnici taky
Napsal: 03 úno 2007, 20:53
od Bageta
Měl jsem 150ps chip na 188ps a kromě toho,že jsem mu nedával za studena (většinou) tak jinak skoro pořád dost rychle a dost vytáčel motor (klidně Praha-Ostrava a zpět většinou přes 200km/h. A závěr:je to držák motor i auto!!!!
Napsal: 03 úno 2007, 21:04
od vita
Tak vidíš Bageta to osvětlil. Měl sice 150k motor ale s čipem a zacházel s ním jako pra... (promiň) a motor to přesto vydržel. Tak si sežeň vnitřnosti ARL a můžeš jezdit jak chceš
2 mvolesko: 30minut v zatáčkách není 3hod na dálnici, proto sem nechtěl ujišťovat že to v pohodě vydrží.
Napsal: 03 úno 2007, 21:36
od bobo
vita píše:Tak vidíš Bageta to osvětlil. Měl sice 150k motor ale s čipem a zacházel s ním jako pra... (promiň) a motor to přesto vydržel. Tak si sežeň vnitřnosti ARL a můžeš jezdit jak chceš
2 mvolesko: 30minut v zatáčkách není 3hod na dálnici, proto sem nechtěl ujišťovat že to v pohodě vydrží.

a jaký vnitřnosti se vůbec dají vyměnit, z ARL do AVB (101ps) ?
Napsal: 03 úno 2007, 21:36
od bobo
mvolesko píše:culda píše:o.k ,ale tvrdit ,že když mam 90 koní a zvednu na 160 koní ,že to s autem nic neudělá tak tomu tady snad nikdo nevěříte né

Jo vlastně musim jezdit opatrně ,ale proč teda zvyšovat výkon ? Abych se tím mohl vytahovat ,že mam 160 koní ? chci to využívat .Jednou jsem říkal kámošovi ,aby mě svezl octou ,která ma zvýšenej výkon na 172 koní a on na to že musí opatrně aby něco nezničil ,ale hlavně že to má

no hele ja mam zvedlej vykon temer o 140 koni oproti serii a zatim to vsechno zije, ale je fakt ze skoro vsechno je meneny ale zase jsou to vsechno serivy veci akorad z jinejch vykonovejch verzi motoru, mam najeto 15tkm, jinak zatim se jen 2x menilo tesneni pod hlavou a zoto jednou zbytecne

jinak auto jezdi s max spolehlivosti a nikdy me nikde nenechalo a klidne bych snim jel i kolem sveta ale asi bych si sebou vzal 13 a 17 klic a malou golu pro jistotu

prosím tě, co jsi měnil v motoru, tedy dával do něho ze silnějších verzí ?
Napsal: 03 úno 2007, 22:11
od mvolesko
bobo: uz to tu bylo popsano nekolikrat idealni je dat spodek bloku z TDI PD 130 nebo 150, turbo z 2.5tdi a mas klid
Napsal: 03 úno 2007, 22:22
od vita
Napsal: 04 úno 2007, 08:49
od Luďan
jestli můžu taky něco říct, mám fabii taky stokoňovku chipnutou sice jenom na 130 koní od 77.000km ale už má 312.000km a stále vypráší kožich nejednomu seriovému passatu 96kw
Jezdím 80.000km ročně a rozhodně ji nešetřím, naopak, jen nikdy studený motor nevytáčím a taky dochlazuju po svižnější jízdě.
Měnil jsem zatím jen 3 vstřikovače a převodovku za 6.kvalt z RS, jinak nic. Dokonce ještě uvažuju o novách tryskách, turbu a Reesovi
podle mě je to taky v lidech, jak se k tomu autu chovají, můj názor
Jinak jsem Ostravy, daleko od Reesi, jinak by to tam už asi bylo

Napsal: 04 úno 2007, 09:06
od bobo
mvolesko píše:bobo: uz to tu bylo popsano nekolikrat idealni je dat spodek bloku z TDI PD 130 nebo 150, turbo z 2.5tdi a mas klid
turbo už mám 130ps, takže žádný ojnice, písty nebo něco takovýho ? Sorry, přečetl jsem toho tady už dost a vše se vždy točilo kolem trysek,turba,IC,spojky, ale vnitřních dílů motoru zatím jsem nenašel,tak se ptám..

Napsal: 04 úno 2007, 09:07
od bobo
mvolesko píše:bobo: uz to tu bylo popsano nekolikrat idealni je dat spodek bloku z TDI PD 130 nebo 150, turbo z 2.5tdi a mas klid
spodek bloku motoru ?