Stracanie vody - UZ som ZUFALY

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Lupino
Přispěvovatel
Příspěvky: 346
Registrován: 24 bře 2007, 11:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Orlickoústecko

Příspěvek od Lupino »

řešil jsem u znameho na ASV pokud jezdil v klidu tak voda se neztracela ale jak tomu začal nakladat tak tak to sežralo 0,5vody starty ok nedymilo to nic dali jsme nove tesnění a nechali srovnat hlavu a je to cajk.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no spozoroval som ze pri volnobehu a mozno aj za chodu sa voda vracia do nadobky cez expanznu hadicku
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Prasklou nádobku mít nebudeš to by Ti to nenatlakovalo při jízdě.Moje zkušenost je taková že při fouklým těsnění nebylo nic poznat na chodu motor.Při couračkách žádnej úbytek vody ale jak se mu šlápne na plyn tak po jízdě vyhazuje vodu nádobkou a hadice ztvrdnou. Taky když běží motor na volnoběh a pustíš naplno topení musí pořád foukat horkej vzduch.Když je podfouklý těsnění tak při volnoběžných otáčkách po chvíli přestane topení hřát a fouká vlažně po zvýšení otáček motoru začne zase foukat horkej vzduch.

Můj názor hlavu dolů srovnat nový těsnění a šrouby a bude jezdit jako za mlada :)
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

muze byt mikro prasklina a uvikat para, ale tlak v hadicich bude, uz jsi meril jestli a kolik to tlakuje, jinac vytahnou merak az na predni sklo a kontrolovat za jizdy jak se to chova.
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

no ak by to bolo to tesnenie, je nutne zbrusovat hlavu? ak ano cca na kolko vyde takyto spás, resp. co by s amohlo urobit ked by uz bola hlava dole.....
to. dav55. eset som sa k tomu nedoslal, lebo ten pristroj je pozicany a zatim sa mi nedostal do ruk.... ked sa to bude tlakovat cca na kolko? a normalne to natlakovat za studena, potom nastartovat , ist sa prebehnut a sledovat nejaky pokles?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

nevim co to bude za pristroj, ale za studena to natlakuj pumpou, kompresorem, mel by jsi slyset jak priblizne kolem 1,5 baru zacne propoustet vicko, tak presta a cekat, jestli to bude lal unikat nebobo bude tlak drzet. Pokud to bude unikat hned tak gumicka nebo vicko ko. pokud to tlak bude drzet, tak pockej chvilku jestli bude padat, cca do pul hodky, kdyz tak znova natlakuj a podivej zda nekde neni mokro. pokud nic nezjistis, tak sroubni ty zhavice pro jistotu, protoc a nasroubuj zpet. povol vicko at mas nulovy tlak, nastartuj a cekej co se bude dit. pokud tlak nepoleze tak to projed, pokud budes mit moznost sledovat tlak za jizdy tim lip. Pokud to bude jen merak na t-kusu, tak ho tam dej nastartuj projed, pokud to bude tlakovat, tak to bude znamenat, ze tlak bude kolem 1,5 baru a pres vicko to bude vyhazovat but vodu nebo jen paru. Chladici kapalina ma peknou barvu bez sazi? nezapacha po splodinach? kdyz zapnes topeni, necitis vlhky nasladly vzduch?
jjuriss
Přispěvovatel
Příspěvky: 895
Registrován: 18 zář 2010, 19:53
Odpovědi: 0

Příspěvek od jjuriss »

pristroj je to tento:http://www.driveservis.sk/product/detai ... den-10-eur

no kvapalina je tam teraz nariedena 1:1 s destilkou, takze teraz je to tazko vidiet ci v nej niecu sadze, ale eset predtym ako bol takyto pomer som nadobku cistil a povedal by som ze v ta kvapalina mala taky jemny ciernasty nadych-ako keby po sadziach....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic

Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to se montuje misto vicka, takze nezjistis zda to tvoje je v poradku. kazdopadne prohlidni motor z kazde strany a vsechny spoje a hadice, chladic. pokud nekde najdes povlak, ktery se tvori pri odparovani frydexu tak se na to poradne podivej. jak na krajich zeber chladice tak vsechny priruby kde jsou gumove o-krouzky. nerikam, ze nemuze byt spatne tesneni pod hlavou, nebo chladic vyfuk spalin pro egr, zen jedine vymontovat a otlakovat zvlast. Nekdy je lepsi 3 hodiny zkouset a urcit zavadu jednoznacne, nez udelat neco zbytecne a pak zakaznikovi slozite neco vysvetlovat.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

Známej byl se svojí Octavii v servise hyundai kde mu napojili na nádobku nějakej analyzátor výparů a podle zbarvení mu zjistili že má ve vodě výfukové plyny a bylo jasný kde je problém.
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to jbych taky chtel, ale je to drahy, uz uvazuju otom, ze pouziji kapalinu a zjistovani mnozstvi rozpusteneho co2 v akvariu
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

dav55 píše:to jbych taky chtel, ale je to drahy, uz uvazuju otom, ze pouziji kapalinu a zjistovani mnozstvi rozpusteneho co2 v akvariu
za tu zkoušku platil asi 500
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

no jo, ale porizovaci cena neni mala. nekde jsem to videl a stalo to kolem 5tis, je to nejakej rok ale navratnost pro me neni za mesic. ani v mercedesu ov to asi nemaji.
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

dav55 píše:no jo, ale porizovaci cena neni mala. nekde jsem to videl a stalo to kolem 5tis, je to nejakej rok ale navratnost pro me neni za mesic. ani v mercedesu ov to asi nemaji.
Nikdo neříká že to musíš kupovat ale 500 za zkoušku a jistotu není zase tolik
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
dav55
Aktivista
Příspěvky: 1268
Registrován: 20 zář 2006, 20:59
Odpovědi: 0
Bydliště: Frydek-Mistek

Příspěvek od dav55 »

to je jasne, jen vim ze to existuje a nevim o nikom kdoto ma,ktery hunday to byl, nebo to maji vsechny servisy?
ROBIG
Aktivista
Příspěvky: 1230
Registrován: 01 úno 2008, 00:27
Odpovědi: 0

Příspěvek od ROBIG »

dav55 píše:to je jasne, jen vim ze to existuje a nevim o nikom kdoto ma,ktery hunday to byl, nebo to maji vsechny servisy?
Myslím že byl v Plzni
CHrysler 300C 5.7 HEMI :-)
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro :-)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“