Stracanie vody - UZ som ZUFALY
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Prasklou nádobku mít nebudeš to by Ti to nenatlakovalo při jízdě.Moje zkušenost je taková že při fouklým těsnění nebylo nic poznat na chodu motor.Při couračkách žádnej úbytek vody ale jak se mu šlápne na plyn tak po jízdě vyhazuje vodu nádobkou a hadice ztvrdnou. Taky když běží motor na volnoběh a pustíš naplno topení musí pořád foukat horkej vzduch.Když je podfouklý těsnění tak při volnoběžných otáčkách po chvíli přestane topení hřát a fouká vlažně po zvýšení otáček motoru začne zase foukat horkej vzduch.
Můj názor hlavu dolů srovnat nový těsnění a šrouby a bude jezdit jako za mlada
Můj názor hlavu dolů srovnat nový těsnění a šrouby a bude jezdit jako za mlada

CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

no ak by to bolo to tesnenie, je nutne zbrusovat hlavu? ak ano cca na kolko vyde takyto spás, resp. co by s amohlo urobit ked by uz bola hlava dole.....
to. dav55. eset som sa k tomu nedoslal, lebo ten pristroj je pozicany a zatim sa mi nedostal do ruk.... ked sa to bude tlakovat cca na kolko? a normalne to natlakovat za studena, potom nastartovat , ist sa prebehnut a sledovat nejaky pokles?
to. dav55. eset som sa k tomu nedoslal, lebo ten pristroj je pozicany a zatim sa mi nedostal do ruk.... ked sa to bude tlakovat cca na kolko? a normalne to natlakovat za studena, potom nastartovat , ist sa prebehnut a sledovat nejaky pokles?
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
nevim co to bude za pristroj, ale za studena to natlakuj pumpou, kompresorem, mel by jsi slyset jak priblizne kolem 1,5 baru zacne propoustet vicko, tak presta a cekat, jestli to bude lal unikat nebobo bude tlak drzet. Pokud to bude unikat hned tak gumicka nebo vicko ko. pokud to tlak bude drzet, tak pockej chvilku jestli bude padat, cca do pul hodky, kdyz tak znova natlakuj a podivej zda nekde neni mokro. pokud nic nezjistis, tak sroubni ty zhavice pro jistotu, protoc a nasroubuj zpet. povol vicko at mas nulovy tlak, nastartuj a cekej co se bude dit. pokud tlak nepoleze tak to projed, pokud budes mit moznost sledovat tlak za jizdy tim lip. Pokud to bude jen merak na t-kusu, tak ho tam dej nastartuj projed, pokud to bude tlakovat, tak to bude znamenat, ze tlak bude kolem 1,5 baru a pres vicko to bude vyhazovat but vodu nebo jen paru. Chladici kapalina ma peknou barvu bez sazi? nezapacha po splodinach? kdyz zapnes topeni, necitis vlhky nasladly vzduch?
pristroj je to tento:http://www.driveservis.sk/product/detai ... den-10-eur
no kvapalina je tam teraz nariedena 1:1 s destilkou, takze teraz je to tazko vidiet ci v nej niecu sadze, ale eset predtym ako bol takyto pomer som nadobku cistil a povedal by som ze v ta kvapalina mala taky jemny ciernasty nadych-ako keby po sadziach....
no kvapalina je tam teraz nariedena 1:1 s destilkou, takze teraz je to tazko vidiet ci v nej niecu sadze, ale eset predtym ako bol takyto pomer som nadobku cistil a povedal by som ze v ta kvapalina mala taky jemny ciernasty nadych-ako keby po sadziach....
Skoda Octavia 1.9TDI, ASV 81kW, r.v. 2002, 230tis. km, climatronic
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
Skoda Octavia Scout 2.0TDI, DJGA, 135kW, 7°DSG, r.v. 2018, 143tis. km
to se montuje misto vicka, takze nezjistis zda to tvoje je v poradku. kazdopadne prohlidni motor z kazde strany a vsechny spoje a hadice, chladic. pokud nekde najdes povlak, ktery se tvori pri odparovani frydexu tak se na to poradne podivej. jak na krajich zeber chladice tak vsechny priruby kde jsou gumove o-krouzky. nerikam, ze nemuze byt spatne tesneni pod hlavou, nebo chladic vyfuk spalin pro egr, zen jedine vymontovat a otlakovat zvlast. Nekdy je lepsi 3 hodiny zkouset a urcit zavadu jednoznacne, nez udelat neco zbytecne a pak zakaznikovi slozite neco vysvetlovat.
Známej byl se svojí Octavii v servise hyundai kde mu napojili na nádobku nějakej analyzátor výparů a podle zbarvení mu zjistili že má ve vodě výfukové plyny a bylo jasný kde je problém.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Nikdo neříká že to musíš kupovat ale 500 za zkoušku a jistotu není zase tolikdav55 píše:no jo, ale porizovaci cena neni mala. nekde jsem to videl a stalo to kolem 5tis, je to nejakej rok ale navratnost pro me neni za mesic. ani v mercedesu ov to asi nemaji.
CHrysler 300C 5.7 HEMI 
Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro

Octavia 01 TDi 81Kw AHF 2000 EGR off, trippling
Yamaha R1 110Kw
BMW Thunder Tiger 2.11ccm nitro
