Stránka 3 z 5

Napsal: 05 zář 2011, 16:07
od jericho-3
Toefuku, divím se, že Ti benzinový filtr na naftu fungoval...většinou se zalepí a je neprůchodný...

Napsal: 05 zář 2011, 16:12
od toefuk
jericho-3 píše:Toefuku, divím se, že Ti benzinový filtr na naftu fungoval...většinou se zalepí a je neprůchodný...
Zo spiatocky nesiel ani trochu kalny VIF, mozno preto ho nezalepilo, ked som kupoval benzinovy, bral som ten najvacsi, lebo som mal pochybnosti ci bude filtrovat naftu...

Napsal: 05 zář 2011, 20:45
od fabiátor
mgbiker píše:asi trosku od veci, ale odkedy ma 110kw ostru vacku? (crazy)
to bude asi naka nabrousena od tech kvalitnich AE zdvihatek :D

Napsal: 06 zář 2011, 12:54
od ThrashTheTrash
Dám sem svoji zkušenost,možná to je kec,nevím,ale na benzínové feldě šel špatně motor,nechal si borec vyčistit vstřiky,14 dní to bylo dobrý a stejně to dělalo pak bordel,takže negativní zkušenost.Já pak měl doma nějakou toyotu z 98 roku v benálu,pán si nechal zjistit že je špatný třetí vstřik,tak jsem mu ho vyndal,on si ho nechal vyčistit,jezdilo to dva dny,pak to samé.A nemluvím o zkušenostech v kamionech,teď už se to nedělá,ale před X lety bylo v módě špatný vstřiky čistit,to fungovalo tyden,max 14 dní a problém byl opět v servise kde se to pak jen 2x platilo!Takže tolik z mé zkušenosti!Nevyvracím tady tu metodu,sám ji asi zkusím,ale chtěl jsem to sem napsat a podělit se s vámi o názory a celkové zkušenosti!Děkuji!

Napsal: 11 zář 2011, 18:45
od cavediver
Marek_A4 píše:Ja som to urobil asi pred 3 dňami, pretože mi jeden vstrek v 13. kanale aj po vycisteni v ultrazvuku ukazoval -2,0 az -2,7 ale nic sa nezmenilo..ani hodnota na tom vstreku ani zvuk motora...dokonca mám subjektívny pocit, ze pri jazde ma motor menšiu pružnosť...

Čistil som to prípravkom od liqui moly na čistenie diesel vstrekovania + 4 odmerky letného VIFu..

ahojk
ja jsem to cistil take prestne podle postupu a jenom cistej VIF žadne odmerky co to placas a mychas neni divu ze ti ten carbon neshodilo ja jsem mnel kanal 13 az se stydim psat jeho hodnoty a dnes jsem mile prekvapen a rozhodne us jezdim jenom Vervu tak to skus ale podle pokynu a zadne jine aditiva
este doplnim test aditiv je to zajimave a na zamysleni se ten tvuj mix nesmisl neni v zadnem popisu tak co vlastne pises a naco hlasujes ????
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv6_velky.jpg

cusky
cave

Napsal: 11 zář 2011, 21:41
od Marek_A4
cavediver píše: ahojk
ja jsem to cistil take prestne podle postupu a jenom cistej VIF žadne odmerky co to placas a mychas neni divu ze ti ten carbon neshodilo ja jsem mnel kanal 13 az se stydim psat jeho hodnoty a dnes jsem mile prekvapen a rozhodne us jezdim jenom Vervu tak to skus ale podle pokynu a zadne jine aditiva
este doplnim test aditiv je to zajimave a na zamysleni se ten tvuj mix nesmisl neni v zadnem popisu tak co vlastne pises a naco hlasujes ????
http://www.41.cz/vif/doc/test_aditiv6_velky.jpg

cusky
cave
Pocuj sem ty mudrc zasireny, chodis sa sem na Forum navazat do ľudí, alebo o co ti ide..? Ked sa tu este chceš niekedy dočkať nejakej rady,tak zmeň trošku svoj prístup..http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... 539e270e0e
co si myslíš ze si zozral všetku mudrost sveta, Ked si si niečo niekde vygooglil alebo pozrel na YouTube..?!?Nauc sa najskôr správne po Česky alebo Slovensky, ani nevieš čo niektoré slová znamenajú a potom tu plácáš 5te cez 9te :D Precitaj si este raz poriadne co som použil na čistenie a vygoogli si na co ten pripravok slúži a potom niečo rieš...test aditiv som ja čítal este skôr ako si ty začal na aute jazdiť..

Lepšie urobis ked tu nikomu nic radiť nebudeš a radšej si tu potichu čítkaj ;)

Napsal: 12 zář 2011, 05:28
od cavediver
nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave

Napsal: 12 zář 2011, 05:37
od nogis
Kdy ty dostaneš rozum a necháš těch trapných narážek... :roll:

Napsal: 12 zář 2011, 08:13
od Marek_A4
cavediver píše:nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave
No comment...

Napsal: 14 zář 2011, 19:24
od cavediver
nogis píše:Kdy ty dostaneš rozum a necháš těch trapných narážek... :roll:
co je u vas trapna naraska kontrolujte se vazeni a sledujte prvi dotas kde se jednalo zasadne o cisteni pirsadou VIF
je mi vas lito a without the words and comments
cave (offtopic)

Napsal: 14 zář 2011, 19:28
od cavediver
Marek_A4 píše:
cavediver píše:nesouhlasim stebou a nenadavam nikomu do jeho narodnostnich povedomi je mi te proste lito cus
cave
No comment...
(offtopic) without the words and comments

Napsal: 15 zář 2011, 05:53
od nogis
cavediver píše: co je u vas trapna naraska kontrolujte se vazeni a sledujte prvi dotas kde se jednalo zasadne o cisteni pirsadou VIF
...
zase kecáš a to je právě tvůj problém. (LOL) Úplně na začátku šlo o aditivum WYNN´S SUPREMIUM DIESEL. Začni číst pořádně nebo se spíš nauč česky, protože mi přijde, že příspěvkům nerozumíš. Dál tě komentovat nebudu, nestojíš mi za to.

Napsal: 15 zář 2011, 07:25
od Forest
(offtopic) Dovolim si doplnit Nogise:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

... sice nejsme na foru romanopiscu, ale tohle uz nejsou preklepy a nahody, tohle vypovida samo za sebe. (offtopic)

Napsal: 15 zář 2011, 07:40
od cavediver
Forest píše:(offtopic) Dovolim si doplnit Nogise:

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=28207

... sice nejsme na foru romanopiscu, ale tohle uz nejsou preklepy a nahody, tohle vypovida samo za sebe. (offtopic)
tak panove prectete si cely clanek toto link
pozorne
jde o VIF kecalisti ubohy
Zdravím všechny. Po dlouhé době opět přispěji něčím, co si každý může udělat sám. Jedná se o vyčištění vstřiků přímo na motoru bez jejich vyndání. Nemluvím teď o dekarbonizaci, ale o samotném vyčištění vstřiků. Měnil jsem před půl rokem vstřiky a dával z ARL. Klasicky jsem je čistil v ultrazvuku a po nasazení do auta vcelku na 13 kanále to bylo jakž takž. První teda ukazoval 1,2 zbytek OK.
Po úpravách jednotky, kdy jsem se snažil docílit jiného limitéru pro vstřik auto na volnoběch bylo takové neklidné. Upravoval jsem spoustu map včetně startovací na všech úrovních a motor se zklidnil, ale nebylo to ještě ono.
Tak jsem z kamošem vyzkoušeli dekarbonizaci, ale výsledek nebyl optimální. U mého auta mám novou hlavu a ostrou vačku ze 110kW.
Nastal jeden okamžik, kdy při naojeném okruhu nafty s dekarbonizačním přípravkem mě vyskočila zpátečka a všechen sajrajt mi natekl pod motor.
Neměl jsem čím čistit, tak jsem přemýšlel co dál. První vstřik mi před čištěním ukazoval 3,0mg !!!!!! což jsem řekl, že je prostě na výměnu.
A teď to příjde. Vzal jsem VIF co dávám do motorové nafty, celý jsem ho dal do nádržky, ze které to nasával motor, přidal tak deci nafty a systémem hop nebo trop jsem nastartoval. Světe div se, motor byl velmi neklidný až jsem se bál co bude, ale asi po 5ti minutách se volnoběch ustálil a začal šepotat jak hodinky.
Tak jsem nutilů vstřiky přidáváním plynu otvírat na delší dobu viz. přiložené video (to už je na druhém autě VWG4 ARL) a po 30min. jsem napíchl vag.
Vážení, první vstřik -0,2 mg a ty ostatní byly podobně !!!!!!!
Zajímavé bylo sledovat, jak se ze zpátečky vrací černý vif, který rozpustil bordel v hlavě a to jsem fakt koukal kolik toho bylo.
Takže Vám předávám moji zkušenost. Najel jsem pak obratem 1000km a napích znovu na VAG. Vše stejné jak po čištění. Motor jde lechce do otáček a navrchu jede ohodně lépe. Je to díky lepšímu rozprašování po vyčištění.
Tady je video, jak při čištění si hrát s plynem :

(LOL) (hm)

Napsal: 15 zář 2011, 07:54
od nogis
Ano, jako vždy čteš jen kousek a hned držkuješ a plácáš blbosti... (LOL)
*konny* píše:Jen upřesním, nebyl to přímo VIF ale podobné aditivum do nafty - WYNN´S SUPREMIUM DIESEL :!: :good:
Obrázek

------
CarAudio píše:Ano, jak píše kolega prošel motorem právě tento přípravek. Dle mého soudu je jedno který si zvolíte...
http://www.vw-club.cz/viewtopic.php?f=50&t=206928

Ještě něco? :roll: