VW 2.0TDI 140K a 170k ?

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

jeste me napadlo,ze ne vsichni vi jak vstrikuje ppd,ze to neni jen jedno vstriknuti

Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Chipe krasne rozkreslene.Ale tomuto systemu som este na chut neprisiel. Je to siemens a to staci a hovori za vsetko. Len uvaha mimo temu (offtopic)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

BH motor píše:
Kornout píše:
BH motor píše:potvrdzujem. ale neviem kto by si dal na kare za 1 mega vysekat filter len k voli chipu. Ale tento problem budem riesit , lebo vypnut to v rj aby to nehadzalo do nudyaku bude za 2 roky fasa dzop. nikto neda padika za filter len tak :D :D :D
Viděl jsem to v BMW 535d, měl tam chip a filtr vykuchanej, elektronika žádnou chybu nehlásila.
Jinak podle mě nic jiného, jak ho kuchnout nejde, protože pokud jakýmkoli způsobem oblbneš řj, tak se ti ten filtr zasere a ucpe.
samozrejme. Vypnut regeneracnu schopnost nahulit mu nafty a ist sa vozit. tak to by sme asi daleko nezasli. myslim ze len na odtahovku
Tak napiš co a jak s tím, můžeš klidně SZ. V diagnostice jsem uplnej laik, takže toho zneužít nemohu, jen mě to prostě zajímá, jelikož už jsem toto téma probíral s vícero lidma několikrát a nikdo na 100% nevěděl, jak to obejít. To co píšu já, je můj názor, buď na to co jsem viděl a četl, nebo prostě logická úvaha, toť vše.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Riesil som to na peugeotoch hdi s filtrami pevnych castic. Riesil som to asi tak tyzden. Diagnostikou to ale nespravis. Musel som najst v EDC riadeni aktivaciu tohoto zariadenia. Vo flash mozes povolit, zakazat a upravit funkciu ktorehokolvek zariadenia , ked vies na co sahnut. EDC16+ by som zvladol/myslim/ ale s tym ppd som si uz taky isty nie. Tam je to tak inac ten program pisany. Ziadne voditka identifikator. take zvlastne ako kazdy siemens diesel.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

mvolesko píše:tady je to ovladani:

Obrázek

ale spis mi vrta hlavou tohle:
to jedno je EGT a to druhy meri ten tlak kvuli FPC ?

Obrázek

obrazky sem si pujcil z TDICLUB.COM
to druhe by som typol na sirokorozsahovu sondu. Asi to tam meria aj obsah kyslika vo vyfukovych plynoch.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

BH motor píše:Riesil som to na peugeotoch hdi s filtrami pevnych castic. Riesil som to asi tak tyzden. Diagnostikou to ale nespravis. Musel som najst v EDC riadeni aktivaciu tohoto zariadenia. Vo flash mozes povolit, zakazat a upravit funkciu ktorehokolvek zariadenia , ked vies na co sahnut. EDC16+ by som zvladol/myslim/ ale s tym ppd som si uz taky isty nie. Tam je to tak inac ten program pisany. Ziadne voditka identifikator. take zvlastne ako kazdy siemens diesel.
To jo, tohle vše chápu, ale v čem byl ten problém, proč si se v EDC vrtal? Vyndal se filtr i s čidlama a pak to hlásilo chybu, chipovali jste to a ten filtr se zasíral, nebo proč?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Lebo panstvo co vozi auta koncernu PSA nemalo zbytocne drobne na filtre. Ked ma auto 120000km tak to chce vymenu. A ich zarobok by sa zminimaliyoval. Cize vsetci boli spokojny oni chlap co to kupil a ani nevedel co od nich kupil a hlavne ja lebo potom to bolo uz len 20 min roboty na kazdom :D :D :D
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

A to ten filtr (u PSA), když je po smrti už se pak nezasírá?
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda

sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

nechapem :? . chces ju pouzit pre ladeni motora ? skor budes potrebovat teplomer na vyfuku ako sondu. moj nazor :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
mvolesko
Aktivista
Příspěvky: 1093
Registrován: 23 led 2006, 20:25
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha-Zapad

Příspěvek od mvolesko »

BH motor píše:nechapem :? . chces ju pouzit pre ladeni motora ? skor budes potrebovat teplomer na vyfuku ako sondu. moj nazor :)
tak to pak neres :) vim o jednom zavodnim tymu kde to s uspechem pouzivaj, da se tim doladit idealni pomer nafta/vzduch ve vsech moznech rezimech
TDI 4x4 90Hp --> 2++Hp
Obrázek
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda

sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

ja ta rozumiem na co sa to pouziva. len neviem na co s tym experimentovat na serii alebo len miernej uprave. teda sory neviem co mas v aute ale k tam mas velke trysky a velke turbo tak by malo zmysel sledovat obsah kyslika vo vyfuku. Ale ja by som sa zameral skor na teplotu. :)
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
BH motor
Aktivista
Příspěvky: 2367
Registrován: 28 led 2007, 18:17
Odpovědi: 0
Bydliště: turany

Příspěvek od BH motor »

Kornout píše:
mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda

sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.
ten snimac teploty je pred sondou. Ta fajka do vyfuku za turbom. Sonda bude sirokospektalna .
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Uživatelský avatar
Kornout
Aktivista
Příspěvky: 3097
Registrován: 23 led 2006, 21:21
Odpovědi: 0
Bydliště: šluknovský výběžek

Příspěvek od Kornout »

BH motor píše:
Kornout píše:
mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda

sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.
ten snimac teploty je pred sondou. Ta fajka do vyfuku za turbom. Sonda bude sirokospektalna .
To jsem myslel, že je trubička ke snímači tlaku.
K tomu mvoleskomu autu, vstřiky má RACE, Turbo poskládané tuším z GT22, na čerpadle větší hlavu, velkej IC a výkon cca 200PS, takže u něj se nedivím ničemu. Kdyžtak mrkni o několik diskuzí níž, tuším že se to jmenovalo 0-96km/h pod 6s.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW :-D
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“