
VW 2.0TDI 140K a 170k ?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- chiptuning
- Aktivista
- Příspěvky: 2519
- Registrován: 23 led 2006, 19:59
- Bydliště: plzen
- Kontaktovat uživatele:
Tak napiš co a jak s tím, můžeš klidně SZ. V diagnostice jsem uplnej laik, takže toho zneužít nemohu, jen mě to prostě zajímá, jelikož už jsem toto téma probíral s vícero lidma několikrát a nikdo na 100% nevěděl, jak to obejít. To co píšu já, je můj názor, buď na to co jsem viděl a četl, nebo prostě logická úvaha, toť vše.BH motor píše:samozrejme. Vypnut regeneracnu schopnost nahulit mu nafty a ist sa vozit. tak to by sme asi daleko nezasli. myslim ze len na odtahovkuKornout píše:Viděl jsem to v BMW 535d, měl tam chip a filtr vykuchanej, elektronika žádnou chybu nehlásila.BH motor píše:potvrdzujem. ale neviem kto by si dal na kare za 1 mega vysekat filter len k voli chipu. Ale tento problem budem riesit , lebo vypnut to v rj aby to nehadzalo do nudyaku bude za 2 roky fasa dzop. nikto neda padika za filter len tak![]()
![]()
Jinak podle mě nic jiného, jak ho kuchnout nejde, protože pokud jakýmkoli způsobem oblbneš řj, tak se ti ten filtr zasere a ucpe.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Riesil som to na peugeotoch hdi s filtrami pevnych castic. Riesil som to asi tak tyzden. Diagnostikou to ale nespravis. Musel som najst v EDC riadeni aktivaciu tohoto zariadenia. Vo flash mozes povolit, zakazat a upravit funkciu ktorehokolvek zariadenia , ked vies na co sahnut. EDC16+ by som zvladol/myslim/ ale s tym ppd som si uz taky isty nie. Tam je to tak inac ten program pisany. Ziadne voditka identifikator. take zvlastne ako kazdy siemens diesel.
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
to druhe by som typol na sirokorozsahovu sondu. Asi to tam meria aj obsah kyslika vo vyfukovych plynoch.mvolesko píše:tady je to ovladani:
ale spis mi vrta hlavou tohle:
to jedno je EGT a to druhy meri ten tlak kvuli FPC ?
obrazky sem si pujcil z TDICLUB.COM
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
To jo, tohle vše chápu, ale v čem byl ten problém, proč si se v EDC vrtal? Vyndal se filtr i s čidlama a pak to hlásilo chybu, chipovali jste to a ten filtr se zasíral, nebo proč?BH motor píše:Riesil som to na peugeotoch hdi s filtrami pevnych castic. Riesil som to asi tak tyzden. Diagnostikou to ale nespravis. Musel som najst v EDC riadeni aktivaciu tohoto zariadenia. Vo flash mozes povolit, zakazat a upravit funkciu ktorehokolvek zariadenia , ked vies na co sahnut. EDC16+ by som zvladol/myslim/ ale s tym ppd som si uz taky isty nie. Tam je to tak inac ten program pisany. Ziadne voditka identifikator. take zvlastne ako kazdy siemens diesel.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
Lebo panstvo co vozi auta koncernu PSA nemalo zbytocne drobne na filtre. Ked ma auto 120000km tak to chce vymenu. A ich zarobok by sa zminimaliyoval. Cize vsetci boli spokojny oni chlap co to kupil a ani nevedel co od nich kupil a hlavne ja lebo potom to bolo uz len 20 min roboty na kazdom

MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda
sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
ja ta rozumiem na co sa to pouziva. len neviem na co s tym experimentovat na serii alebo len miernej uprave. teda sory neviem co mas v aute ale k tam mas velke trysky a velke turbo tak by malo zmysel sledovat obsah kyslika vo vyfuku. Ale ja by som sa zameral skor na teplotu. 
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
ten snimac teploty je pred sondou. Ta fajka do vyfuku za turbom. Sonda bude sirokospektalna .Kornout píše:Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda
sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
MAHA 4x4 LPS 3000
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
AUDI RS4 2,7 biturbo
SQ7
jedno prekvapko čoskoro
To jsem myslel, že je trubička ke snímači tlaku.BH motor píše:ten snimac teploty je pred sondou. Ta fajka do vyfuku za turbom. Sonda bude sirokospektalna .Kornout píše:Takže ten snímač teploty před filtrem je v té lambdě, jestli jsem to dobře pochopil.mvolesko píše:BH motor: tak "chiptuning" uz objasnil co to je za cidla na tech obrazcich co postnul, jedno je tlak a druhy je lambda sonda
sam jsem uvazoval ze bych nainstaloval lambdu k ladicimu provozu
K tomu mvoleskomu autu, vstřiky má RACE, Turbo poskládané tuším z GT22, na čerpadle větší hlavu, velkej IC a výkon cca 200PS, takže u něj se nedivím ničemu. Kdyžtak mrkni o několik diskuzí níž, tuším že se to jmenovalo 0-96km/h pod 6s.
KTM 250 SX-F
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW
bývalo i 265PS, 471 Nm on 1,9TDI :-/
Kupte si Mercedes, kupte si Audi, stejně všichni skončíte u BMW


