FEL 1.9D - teplotni cidlo
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čize keď moje normálne zelené čidlo hlási teplotu pri zahriatom motore okolo 81-82stupňov tak je všetko v cajku? sjúpr.. tož som si myslel, že je to ešte o dákych 10stupňov menej, než má byť..slovacek.milos píše:pokud dáš modrí čidlo je lety vyzkoušeno a na desátkách felicií že je to pro jejich majitele přínosem, do řj hlásí místo 8O teplotu 6O
mimo internetové teroretiky nepocitoval nikdo zvýčenou spotřebu naředěný olej nebo jiné problémy,
ty jdou upravit snímačem zátěže že se mu tři desetinky voltu uberou kontrolou pes vag, miloš
SKODA Felicia 1.9D 11/1997
Okolo mierky nefuci nic,ten odlucovac oleje oddechu neviem ani presne ktory je to a ani ako ho vycistit.jericho-3 píše:Juro M, pokud ti nefičí okolo měrky oleje, není to tak tragické, to fučení ze zátky taky vytváří vačka, ale chce to sem tam vyčistit odlučovač oleje oddechu..,jestli není zalepený...
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
PavelSK píše:
čize keď moje normálne zelené čidlo hlási teplotu pri zahriatom motore okolo 81-82stupňov tak je všetko v cajku? sjúpr.. tož som si myslel, že je to ešte o dákych 10stupňov menej, než má byť..
termostat u tohoto motoru má otvírat při 85 tak teplota motoru 82 je v pořádku, pokud nasadíš čidlo modré bude v řj 6O a na přístojovce 82

čidlo mám riešené relátko a odpor, čize s týmto snáď už nemusím laborovať..
Akurát by ma zaujimálo - slovenskí internetoví teoretici mi hanili spôsob zapojenia relátka, že som ho dal na D+ z altíku.. môže to robiť v budúcnosti dáke problemy?
Zohriaty motor po naštartovaní si má držat zdvihnutý volnobeh cca minútu alebo by mal hneď padnúť? Lebo počul som už aj také aj onaké tvrdenia..
Posledná otázka - ako zistím, že mám v cajku presuvník predvstriku? Auto ide podla mňa fajn, ale sicher je sicher a chcu si to overiť
Akurát by ma zaujimálo - slovenskí internetoví teoretici mi hanili spôsob zapojenia relátka, že som ho dal na D+ z altíku.. môže to robiť v budúcnosti dáke problemy?

Zohriaty motor po naštartovaní si má držat zdvihnutý volnobeh cca minútu alebo by mal hneď padnúť? Lebo počul som už aj také aj onaké tvrdenia..
Posledná otázka - ako zistím, že mám v cajku presuvník predvstriku? Auto ide podla mňa fajn, ale sicher je sicher a chcu si to overiť

SKODA Felicia 1.9D 11/1997
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
když je ríno kosa a přidáš při rozjezdu je předsuvník slyšet mírně rachtá motor, pokud nic neslyšíš neřeš
u feld se požívali čtyři typy čerpadel lucas a chovají se trošku odlišně tak ty moudra co chytneš jspou velmi skreslené,
já si vzpoměl na jednu feldu která přisávala termoventilem na filtru paliva, mrknul jsem do ní vagem a teplota motoru byla mínus dvacet, dívám se na čidlo teploty bylo celokovové nikdy jsem takové neviděl,
borec z uherského hradiště,
jsem se ho ptal na spotřebu, starty, olej, a prej v pohodě no problém, 5.5 až 6.6l nafty, oůej měnil tak kolem 8OOO km, styrty i v zimě velmi dobré,
u feld se požívali čtyři typy čerpadel lucas a chovají se trošku odlišně tak ty moudra co chytneš jspou velmi skreslené,
já si vzpoměl na jednu feldu která přisávala termoventilem na filtru paliva, mrknul jsem do ní vagem a teplota motoru byla mínus dvacet, dívám se na čidlo teploty bylo celokovové nikdy jsem takové neviděl,
borec z uherského hradiště,
jsem se ho ptal na spotřebu, starty, olej, a prej v pohodě no problém, 5.5 až 6.6l nafty, oůej měnil tak kolem 8OOO km, styrty i v zimě velmi dobré,
Dobrý den,
potřeboval bych poradit. Mám felicii 1.9D 2000. Studená i teplá chytá bez problémů, ale bylo vadné čidlo teploty tak jsem ho vyměnil za Myele se zeleným kroužkem a vyměnil i termostat (pořád byl otevřený). Nyní je teplota vody na budíkách cca 90°C, ale na VAGu - adresa 41, blok 001 (jinam se ani nedostanu) se ukáže do max 58-59°C, otáčky volnoběh jsou 976-990. I když je motor teplý na těch 90°C a vypnu ho a hned jdu nastartovat, tak žhaví a na cca 10 min jdou zvýšené otáčky cca 1060 - 1090. To asi není normální a má to vliv i na spotřebu, která je cca 8 l. Prosím nevíte někdo co s tím ??
potřeboval bych poradit. Mám felicii 1.9D 2000. Studená i teplá chytá bez problémů, ale bylo vadné čidlo teploty tak jsem ho vyměnil za Myele se zeleným kroužkem a vyměnil i termostat (pořád byl otevřený). Nyní je teplota vody na budíkách cca 90°C, ale na VAGu - adresa 41, blok 001 (jinam se ani nedostanu) se ukáže do max 58-59°C, otáčky volnoběh jsou 976-990. I když je motor teplý na těch 90°C a vypnu ho a hned jdu nastartovat, tak žhaví a na cca 10 min jdou zvýšené otáčky cca 1060 - 1090. To asi není normální a má to vliv i na spotřebu, která je cca 8 l. Prosím nevíte někdo co s tím ??
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
chucky1 píše:Ahoj,
tak jsem koupil opět nové čidlo a je to úplně stejné jako předtím. Nevíš co by s tím mohlo ještě jiného být ?, Díky za každý tip
když dáš zelený kroužek tak ti v řj ukazuje cca 83 a modrý nebo žlutý 6O, při zahřátém motoru,
pro přístrojovku je odpor stejný,
jestli máš někde po ruce modrý zkus co ti v řj ukáže, jinak to chce mít simuoátor odporu, ohmetr, tabulku ocporu v závislosti na teplotě a schéma řj který pin de do řj,
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33713
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
elektrika je prostě o měření, tam najdeš odpověd na otážku proč?chucky1 píše:Tak to už je na mě moc měřit odporyjinak jsem tam ale dal se zeleným kroužkem, proto mi to není jasné, proč neustále max 60°C na vagu a na budíkách 90°C
mi se ještě ale jen zdá,
jak je čidlo na olej tak pod ním je drátek hnědý konstra, odšroubuj a vyčisti,