
Výměna hřídelky pohonu olejového čerpadla 2.0 TDI
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Vono je problém,že ani když se to dá nový origo tak se to stejně časem vymáčká,protože origo je to měkota a ještě nepřesně udělaný,jedním slovem řečeno "fušeřina".Takže dávat za to 26kulí je
.

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1566
- Registrován: 06 srp 2006, 17:48
- Bydliště: Litoměřice
- Kontaktovat uživatele:
Jinak novinka k tyčce pohonu ,šestihranu,nový typ myslím na konci s F mi teď přišel z Boleslavi už bez závitů na konci.Takže nelze vytáhnout samostatně.Už se jim to asi nechce dělat soudruhům z NDR.Zase "krok vzat a mazat" 

Oprava vyvažovacích hřídelí na 2,0TDI a jiné pomsty od VW Group,www.vyvazovaky.cz
re
ahoj potřeboval bych vědět jestli na audi 2.0tdi typ motoru bpw jsou taky ty vyvažovací hřídele a ten debilní pohon?známej ji má a natočíno 170tis.tak řešíme jestli raději vyměnit.díky za radu
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
re
jak je složitá výměna u podélného motoru je to stejný jako u příčně položenýho?ještě sem to nikdy neměnil do ted sem dělal jen 1.9tdi takže to bude premiéra,a ještě k tomu to je multitronik tak řešíme i olej ale nevím jestli se do toho mám pouštět.dělal ste to někdo?
bejvalo :vw bora variant highline 1.9tdi 85kw
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
vw multivan t5 2.5tdi+chip 15%
nyní vw sharan 1.9tdi 96kw+chip 20%
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 85
- Registrován: 08 led 2011, 21:44
Panove a je to tedy i u 1.9 TDI PD?
Trebas AWX v mem pripade?
Trebas AWX v mem pripade?
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

Tak to jsem rad, ale tam bude zase urcite jina past na medveda:)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem

kvalitní olej a nic se snad nestane....batoo píše:Tak to jsem rad, ale tam bude zase urcite jina past na medveda:)
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Q8 Formula Excel 5w-40 vymena po 12 000km, jen dlouhe jizdy (70km cca jedna jizda, denne minimalne 150km)
Dodge Durango 2005 AWD Limited 5.7i V8 HEMI - 257kW/570Nm - 20L/100km, 0-100 za 7s
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
Toyota Auris 2015 Hybrid 100kw/electro - 3L/100km, 0-100 za 10,9s
RIP - Opel Omega 2001 3.2i V6 - 160kw/320Nm - 13L/100km, 0-100 za 9s - strom vyhral nad strojem
