Spotreba po vymene rozvodov Octavia II 1.9/77kW TDI PD

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Tak ja ted mam podle displaye 0,5, ale to musim vypnout vse. I ventilator topeni. Paradoxne mi pripada, ze zere vic vetrak, nez xenony.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

the_miracle píše:
sikin1987 píše:jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy :D
Pokud brzdíš motorem, ukazuje to nulu, což je správně, protože do motoru nejde žádné palivo a točí se protože ho ženou kola. Pokud ale jedeš (dojíždíš třeba na červenou a vyřadíš a dojíždíš na neutrál, palubák přepočítává spotřebu na volnoběh (např. 0,7 l/ hod) z litrů za hodinu na litry na 100 km. Proto taky čím víc se blíží rychlost nule, tím víc to stoupá (jedeš pomaleji, tudíž k ujetí 100 km potřebuješ víc času). Pod určitou rychlost (můj odhad je max. 3 km v hodině) to pak automaticky přeskočí na stupnici l/hod. Takže to, že tam skáčí větší čísla a až když se stojí tam skočí 0,7 l/hod je úplně v pořádku.
no to samozrejme vim cos napsal a chapu. ja se musim podivat jetsli to pise ale treba 6 litru za hodinu nebo to bylo lomeno 100 km to asi myslis,ze sem se mozna prehledl,ale i tak kdyz to je 5 sekund na volnobeh by tam mela byt okamzite hodnota za hodiny.


jinak k te spotrebe ja teda videl asi 1é aut co bralo na volnobeh 0,6-0,8 mozna mely najeto pul mega mozna spatne rozvody,ale 0,5 l urcite neni bezna hodnota uplne u svech PDcek. u mojeho 74 kw ve fabii sem nikde nevidel,ze by ten motor bral 0,4 l u RS uz vubec ne tam je 0,5 a vic.
ale nez sme koupil tuhle vranu byl sem na jendoho golfa,kterej bral zastudena 1,9 l a zatepla 1,1 a ten musel byt teda pekne v haji.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

tak abych prispel do tematu....dneska jsem udelal rozvody synchornizace je na -1,6 az -2,7 a spotrebu na hodinu mi ukazuje vag 0,4....docela slusny...chtel jsem mit tu synchronizaci tip top ale kdyz to je takle v pohode tak na to kaslu
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

aby ti neukazoval blbe palubak.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

na palubaku jsem delal pred mesicem korekci a ted to sedi naprosto presne
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Odpovědi: 0
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35

Příspěvek od sikin1987 »

ja to chci taky tak! (wallbash)
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
vendysp
Přispěvovatel
Příspěvky: 811
Odpovědi: 0
Registrován: 26 bře 2013, 15:57

Příspěvek od vendysp »

pak uz muzes zkusit o malinko snizit volnobeh treba ti to sezere o neco malo min na hodinu
Seat Ahambra AUY, 2000 DEAD

nyní: OCTAVIA II 1,6 tdi facelift

Volvo V40 sport edition (aneb už seru na němce) :-D
the_miracle
Přispěvovatel
Příspěvky: 631
Odpovědi: 0
Registrován: 20 úno 2010, 15:33
Bydliště: Praha západ

Příspěvek od the_miracle »

Včera jsem je Superbem 1.9 TDI 96 kW, akorát je to pětikvalt. Na volnoběh to začalo na 0,7l/hod, což je standard u mě v Passatu, kde to občas padne na 0,6 l/hod a když vše vypnu tak při dobré konstalaci i 0,5 l/hod. A superb je tak o 0,15l /hod lepší, protože tam to celkem pohodlně po vypnutí všeho padlo někam mezi 0,4 l/hod a 0,5 l/hod. Ale slyšel jsem něco o tom, že ty palubáky ve škodkách spíše podměřují a u VW je to spíš naopak. Což u mě alespoň dle průměrné spotřeby sedí. Protože jí dle palubáku mám v průmeru tak o 0,3 l/100 km vyšší než ve skutečnosti.
VW Passat Variant B7, 2.0 TDI 130 kW, DSG, r. v. 2014
Mercedes Benz CLK W209, 2.2 CDI 110 kW, 5q automat, r. v. 2006
Fiat Panda 1.1 40 kW, r. v. 2008
Honda PCX 125 ccm, r. v. 2012
Kocina
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Odpovědi: 0
Registrován: 08 čer 2015, 10:20

Příspěvek od Kocina »

Obrázek


Motor BLS, rozvody na -0,5, skontrolované všetko možné a ziadna zmena od rozvodov najazdené cca 5000km. Nikdo nic neví :-/ (wallbash)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“