Stránka 3 z 3

Napsal: 31 kvě 2013, 20:12
od the_miracle
Tak ja ted mam podle displaye 0,5, ale to musim vypnout vse. I ventilator topeni. Paradoxne mi pripada, ze zere vic vetrak, nez xenony.

Napsal: 31 kvě 2013, 22:27
od sikin1987
the_miracle píše:
sikin1987 píše:jaktoze ma to novejsi PD mensi spotrebu na volnobeh?:D ja mam proste 0,5 u teplyho a nikdy to min neni. prej by to sllo srazit jedine nejakym nastavenim ve vagu plus nove gumicky na vstriky a 100% dobre rozvody.
jinak kdyz jsme u spotreby na volnobeh nekdy me vydesi co ukazuje palubak kdyz brzdim motorem a pak prejdu na volnobeh ma hne dukazovat tech 0,5-0,8 podle teploty a nekdy tam skoci aj 6 litru jindy 3 proste hodnota jako za jizdy. dela vam to taky? nerad bych se pak dozvedel,ze spatne doviraji vstriky nebo neco takoveho. mam pak divne predstavy :D
Pokud brzdíš motorem, ukazuje to nulu, což je správně, protože do motoru nejde žádné palivo a točí se protože ho ženou kola. Pokud ale jedeš (dojíždíš třeba na červenou a vyřadíš a dojíždíš na neutrál, palubák přepočítává spotřebu na volnoběh (např. 0,7 l/ hod) z litrů za hodinu na litry na 100 km. Proto taky čím víc se blíží rychlost nule, tím víc to stoupá (jedeš pomaleji, tudíž k ujetí 100 km potřebuješ víc času). Pod určitou rychlost (můj odhad je max. 3 km v hodině) to pak automaticky přeskočí na stupnici l/hod. Takže to, že tam skáčí větší čísla a až když se stojí tam skočí 0,7 l/hod je úplně v pořádku.
no to samozrejme vim cos napsal a chapu. ja se musim podivat jetsli to pise ale treba 6 litru za hodinu nebo to bylo lomeno 100 km to asi myslis,ze sem se mozna prehledl,ale i tak kdyz to je 5 sekund na volnobeh by tam mela byt okamzite hodnota za hodiny.


jinak k te spotrebe ja teda videl asi 1é aut co bralo na volnobeh 0,6-0,8 mozna mely najeto pul mega mozna spatne rozvody,ale 0,5 l urcite neni bezna hodnota uplne u svech PDcek. u mojeho 74 kw ve fabii sem nikde nevidel,ze by ten motor bral 0,4 l u RS uz vubec ne tam je 0,5 a vic.
ale nez sme koupil tuhle vranu byl sem na jendoho golfa,kterej bral zastudena 1,9 l a zatepla 1,1 a ten musel byt teda pekne v haji.

Napsal: 31 kvě 2013, 22:31
od vendysp
tak abych prispel do tematu....dneska jsem udelal rozvody synchornizace je na -1,6 az -2,7 a spotrebu na hodinu mi ukazuje vag 0,4....docela slusny...chtel jsem mit tu synchronizaci tip top ale kdyz to je takle v pohode tak na to kaslu

Napsal: 01 čer 2013, 22:30
od sikin1987
aby ti neukazoval blbe palubak.

Napsal: 02 čer 2013, 09:15
od vendysp
na palubaku jsem delal pred mesicem korekci a ted to sedi naprosto presne

Napsal: 02 čer 2013, 17:51
od sikin1987
ja to chci taky tak! (wallbash)

Napsal: 02 čer 2013, 19:32
od vendysp
pak uz muzes zkusit o malinko snizit volnobeh treba ti to sezere o neco malo min na hodinu

Napsal: 25 čer 2013, 07:05
od the_miracle
Včera jsem je Superbem 1.9 TDI 96 kW, akorát je to pětikvalt. Na volnoběh to začalo na 0,7l/hod, což je standard u mě v Passatu, kde to občas padne na 0,6 l/hod a když vše vypnu tak při dobré konstalaci i 0,5 l/hod. A superb je tak o 0,15l /hod lepší, protože tam to celkem pohodlně po vypnutí všeho padlo někam mezi 0,4 l/hod a 0,5 l/hod. Ale slyšel jsem něco o tom, že ty palubáky ve škodkách spíše podměřují a u VW je to spíš naopak. Což u mě alespoň dle průměrné spotřeby sedí. Protože jí dle palubáku mám v průmeru tak o 0,3 l/100 km vyšší než ve skutečnosti.

Napsal: 25 srp 2015, 16:26
od Kocina
Obrázek


Motor BLS, rozvody na -0,5, skontrolované všetko možné a ziadna zmena od rozvodov najazdené cca 5000km. Nikdo nic neví :-/ (wallbash)