Napsal: 28 úno 2012, 21:18
Tak přidám taky nějaké zkušenosti.
Předně si myslím že když by byli pohlé rozvody tak diagnostika musí hlásit chybnou polohu vačkového a klikového hřídele. Ta komprese je nic moc ale při studeném motoru záleží na typu testování. Jestli je kompresiometr který si sám tlačí tak to ještě nic neznamená. Jakmile se motor složí a pokud nepojede tak to bude chtít nějakou pořádnou diagnostiku nejlépe ford VCM a taky dobrého diagnostika. Sám bych to viděl tak že upadl ten snímač tlaku oleje a jednotka raději zastavila provoz. No a to nejlepší že když ho zastavila pro tak závažnou závadu tak to půjde vymazat jen v original Ford. Ale hodně štěstí a přeji abych neměl pravdu.
Předně si myslím že když by byli pohlé rozvody tak diagnostika musí hlásit chybnou polohu vačkového a klikového hřídele. Ta komprese je nic moc ale při studeném motoru záleží na typu testování. Jestli je kompresiometr který si sám tlačí tak to ještě nic neznamená. Jakmile se motor složí a pokud nepojede tak to bude chtít nějakou pořádnou diagnostiku nejlépe ford VCM a taky dobrého diagnostika. Sám bych to viděl tak že upadl ten snímač tlaku oleje a jednotka raději zastavila provoz. No a to nejlepší že když ho zastavila pro tak závažnou závadu tak to půjde vymazat jen v original Ford. Ale hodně štěstí a přeji abych neměl pravdu.