Stránka 3 z 3

Napsal: 28 úno 2012, 21:18
od mich
Tak přidám taky nějaké zkušenosti.
Předně si myslím že když by byli pohlé rozvody tak diagnostika musí hlásit chybnou polohu vačkového a klikového hřídele. Ta komprese je nic moc ale při studeném motoru záleží na typu testování. Jestli je kompresiometr který si sám tlačí tak to ještě nic neznamená. Jakmile se motor složí a pokud nepojede tak to bude chtít nějakou pořádnou diagnostiku nejlépe ford VCM a taky dobrého diagnostika. Sám bych to viděl tak že upadl ten snímač tlaku oleje a jednotka raději zastavila provoz. No a to nejlepší že když ho zastavila pro tak závažnou závadu tak to půjde vymazat jen v original Ford. Ale hodně štěstí a přeji abych neměl pravdu.

Napsal: 28 úno 2012, 21:35
od papouch22
ty tlaky jsou v prdeli, i studeny to musi mit kolem 25. kdyz to skoci tak ti nic jednotka nehlasi, a tddi nema cidlo vacky, a bez toho cidla na olej to klidne pojede to nema vliv jestli je zapojeny nebo ne

Napsal: 01 bře 2012, 16:00
od KarelKubrat
Zkus zaject do Finecco Autoservisu, kouknou na to a poradi o)

Napsal: 02 bře 2012, 07:35
od kozby11
Zatím mám hlavu/motoru/ v servise na srovnání a zabroušení ventilů tak jak pokročím dál tak vás budu samozřejmě informovat ,zatím všem dík za pomoc.

Napsal: 16 bře 2012, 18:28
od kozby11
Dnes konečně nasazen motor a nastartováno.Před prvním startem změřena komprese a teď je ve všec válcích cca 20atm.Stále nic moc ale motor aspoň nastartoval,v dílně co dělali hlavu tak říkali, že to auto snad nemohlo ani jezdit ,poněvač sedla ventilů vůbec netěsnila.Tak uvidíme jak se to projeví. Ještě bych chtěl všem poděkovat za rady ,které mi zde poskytli.