Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

misoVW píše:28 vsetky valce a viac, mam to odskusane. Sice ide o rotacku, ale to bude jedno.
Takze kdyz mam jeden 24bar uz muze byt problem. Co kdyz to kuchnu a necham udelat hlavu a bude to opet stejny? To by me uz asi vezli.
misoVW
Aktivista
Příspěvky: 8061
Registrován: 24 říj 2007, 08:51
Odpovědi: 0
Bydliště: Západné Slovensko, blízko PN

Příspěvek od misoVW »

problem nemusi byt iba v hlave, aj v tesnosti kruzkov. Skus ten oil ako pisal Tomas.
Tiguan CBAB
Polaris 455 diesel 4x4
Harley Davidson V-rod
BMW R1200R
najmis
Přispěvovatel
Příspěvky: 713
Registrován: 15 úno 2007, 22:28
Odpovědi: 0

Příspěvek od najmis »

:) Tak vyhodíš 10-15 ? voknem...a přitom si už mohl startovat a sedat do tepla.Já bych se na to vys..pokud to je jak psal Huml:nejhorší je, že po 30 vteřinách běhu by měl motor tlaky vyrovnaný....
Ještě tohle skus.Schválně... ;)
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

resim to samy na me klasicke rotacce ALH.
Tlaky vse pres 30,zhaveni vse ok,start davka zvysena.baterie nova.cidlo teploty ok (po ranu zhavim cca 15s) uz nevim cim by to bylo.Po nedeli asi vyndam vstriky a necham je odzkouset.Dnes jsem si vsiml ze pri vypnutem motoru byla bublina v pruhledne hadicce po nastartovani a pridavani plynu jich tam par litalo.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Tomas.cz píše:
Sakul píše:
codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?
Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?
Tak jsem dnes jeste kouknul na vyrovnavaci hodnoty tech vstriku.
Mam tam za tepla: -0.9 ; 0.4 ; 0.6 ; -0.1
Pro uplnost jeste studene tlaky: 31 ; 28 ; 24 ; 27
Za tepla mam tlaky vsechny kolem 34bar
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Někdy to připadá, že při velkém mrazu hydra uplně neuvolní ventily a komprese lehce zmizí, jak to dostane kopanec a teplo, už to šlape.Chtělo by to, jak říká Tomas, stříknout do válce olej, nebo přes upravenou žhavičku zkusit válec v kompresi nafouknout a poslouchat, kam to jde, zda to syčí v sání, nebo to jde kruhy..Taky přímý vstřik na rozdíl od předkomůrky dlouho tají svoje najeté km, předkomůrka řekne, nechytám a je vymalováno, přímý vstřik dlouho lže.. :)
Teď jsem rozebral přímý vstřik Citroen 2,5 TDI, který ráno normálně chytl, ale po rozebrání kruhy vyhřáté, mezera jako blázen, utěsněno karbonem...Normálně to jezdí, ale přijde arktida z Kremlu a je problém...
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

Tomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týden
Mirin4motion
Sběrač informací
Příspěvky: 44
Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mirin4motion »

Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit :?
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza :o
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

Mirin4motion píše:Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit :?
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza :o
No to by taky mohlo byt mozna ono. Ja jak to dnes studene protacel pro zmereni komprese tak to potom taky chytlo na otoceni. Kez bychom na neco uz prisli. Nezkousel jste nekdo zaskrtit zpatecku s naftou pred startem?
Naposledy upravil(a) Sakul dne 10 úno 2012, 22:48, celkem upraveno 2 x.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Sakul píše:
octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Sakul
Přispěvovatel
Příspěvky: 262
Registrován: 07 led 2007, 11:56
Odpovědi: 0
Bydliště: VWotice

Příspěvek od Sakul »

octaviajedna píše:
Sakul píše:
octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.
Uživatelský avatar
octaviajedna
Přispěvovatel
Příspěvky: 355
Registrován: 14 říj 2011, 01:29
Odpovědi: 0
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od octaviajedna »

Sakul píše:
octaviajedna píše:
Sakul píše: Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytat 8)
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.
taky řešení já se ho ale bojím :)
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“