Studene zimni starty PD. Lze to opravdu vyresit???
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
resim to samy na me klasicke rotacce ALH.
Tlaky vse pres 30,zhaveni vse ok,start davka zvysena.baterie nova.cidlo teploty ok (po ranu zhavim cca 15s) uz nevim cim by to bylo.Po nedeli asi vyndam vstriky a necham je odzkouset.Dnes jsem si vsiml ze pri vypnutem motoru byla bublina v pruhledne hadicce po nastartovani a pridavani plynu jich tam par litalo.
Tlaky vse pres 30,zhaveni vse ok,start davka zvysena.baterie nova.cidlo teploty ok (po ranu zhavim cca 15s) uz nevim cim by to bylo.Po nedeli asi vyndam vstriky a necham je odzkouset.Dnes jsem si vsiml ze pri vypnutem motoru byla bublina v pruhledne hadicce po nastartovani a pridavani plynu jich tam par litalo.
O1 1.9 tdi 81kW ASV
Tak jsem dnes jeste kouknul na vyrovnavaci hodnoty tech vstriku.Tomas.cz píše:Na jakým válci má vstřikovač + 1,5?Sakul píše:Delal jsem si na to domaci meric komprese a za tepla jsem tam udela tlaky na vsech valcich kolem 34bar. Dva vstriky maji kolem nuly a dva myslim kolem +/- 1,5. To snad neni tak moc, aby to takto zlobilo?codll píše:co tlaky ? meril jsi tlaky jaky to ma ? a jak jsou natom vztriky na diag/hodnoty
Mam tam za tepla: -0.9 ; 0.4 ; 0.6 ; -0.1
Pro uplnost jeste studene tlaky: 31 ; 28 ; 24 ; 27
Za tepla mam tlaky vsechny kolem 34bar
Někdy to připadá, že při velkém mrazu hydra uplně neuvolní ventily a komprese lehce zmizí, jak to dostane kopanec a teplo, už to šlape.Chtělo by to, jak říká Tomas, stříknout do válce olej, nebo přes upravenou žhavičku zkusit válec v kompresi nafouknout a poslouchat, kam to jde, zda to syčí v sání, nebo to jde kruhy..Taky přímý vstřik na rozdíl od předkomůrky dlouho tají svoje najeté km, předkomůrka řekne, nechytám a je vymalováno, přímý vstřik dlouho lže..
Teď jsem rozebral přímý vstřik Citroen 2,5 TDI, který ráno normálně chytl, ale po rozebrání kruhy vyhřáté, mezera jako blázen, utěsněno karbonem...Normálně to jezdí, ale přijde arktida z Kremlu a je problém...

Teď jsem rozebral přímý vstřik Citroen 2,5 TDI, který ráno normálně chytl, ale po rozebrání kruhy vyhřáté, mezera jako blázen, utěsněno karbonem...Normálně to jezdí, ale přijde arktida z Kremlu a je problém...
nepropadat panice...
s tím olejem mě to napadlo taky, ale když díra na žhavič je přímo nad spalovací komorou, tak tím kroužky asi nezatopím a naplnit to plný olejem taky nejde, že, takže toto bude trochu problém, řeším to celkem intenzivně, víc budu vědět příští týdenTomas.cz píše:Napadlo mě dírou po žhaviči stříknout do válce a olej a změřit tlak ihned potom, jestli by se zvednul tak bude uník přes kroužky, jelikož olej to na chvilku utěsní. Ale nikdy jsem to nedělal u motoru s přímím vstřikem co má díru v pístu, naposled v komůrkový Astře kde není vybrání, nezkoušel to někdo?
-
- Sběrač informací
- Příspěvky: 44
- Registrován: 11 pro 2011, 15:23
Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit

Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza

No to by taky mohlo byt mozna ono. Ja jak to dnes studene protacel pro zmereni komprese tak to potom taky chytlo na otoceni. Kez bychom na neco uz prisli. Nezkousel jste nekdo zaskrtit zpatecku s naftou pred startem?Mirin4motion píše:Zdravím
Taky mám takový problém a to i po výměně kroužků,zabroušení ventilů,celé GO motoru,ani to už neřeším nebo bych to asi zapálil jen takový poznatek co jsem zjistil že když vytahnu žhaviče a 2 až 3 protočím motor a pak vrátím tak chytne na brnk,což by mohl být problém v hydraulických nazvedácích jinak to nevidím až se natlačí olej,ikdyž to nechápu po natlačení oleje by to mělo zmenšit vuli ventilu a ne zvětšit![]()
Myslím že v takové zimě jsou netěsný ventili kvuli hydraulice....jo a mě to už tak ku..vsky startuje pod 0...hrůza
Naposledy upravil(a) Sakul dne 10 úno 2012, 22:48, celkem upraveno 2 x.
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše:Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?

O1 1.9 tdi 81kW ASV
Ja uz mam pripraveny starsi webasto.octaviajedna píše:tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše:Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.octaviajedna píše:a zkoušel jste někdo ty vstřikovače?
- octaviajedna
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 355
- Registrován: 14 říj 2011, 01:29
- Bydliště: Vysočina
taky řešení já se ho ale bojímSakul píše:Ja uz mam pripraveny starsi webasto.octaviajedna píše:tak pak už jedině nové auto.Zkusím vstřiky alespoň budu v klidu že jsou ok a nehrozí kapání a např propálení pístu....potom pokud budou ok přestanu řešit a budu to drbat dokud to bude chytatSakul píše: Nekdo tu psal, ze daval zanovni pd vstriky a porad stejny.

O1 1.9 tdi 81kW ASV