Stránka 3 z 4

Re: Puky TT

Napsal: 22 dub 2012, 09:26
od Nightrider
Octava píše:
jear ewing píše:
Octava píše:co je lepsi do ramenou? uz 2x jsem utrhl normalni puky a chci tam dat neco lepsiho, je dobra moznost origo dil na audi TT?? vydrzi to dost? tyhle vydrzely max rok a byly KO (noteeth)
Jak utrhl, ty jezdíš okruhy s podvozkem Octavia I.
Ramenní silentboky se musí nalisovat v určitém bodu, jinak je pravděpodobně utrhneš-nebude to tvůj problém ?
sem tam sprint, jinak normalni denni jezdeni ;) nalisovany jsou dobre...
Zkus nejdriv cist a potom pis. Kdyz jsem koupil "normalni" silentbloky, tak vydrzely tyden!!! No nekdy i mesic. Je jasne kdyz koupis treba febi, nebo podobnou znacku, tak se nediv. Od VW vydrzi standard klidne nekolik roku pri opatrnem jezdeni.
Origo dil audi TT? Vzdyt to tu pise 9 z deseti mechaniku, ze uz montuji jenom TT puky!!! A znovu, origo znamena, ze to koupis v AUDI a ne nekde jinde!!!

Napsal: 22 dub 2012, 09:32
od JOKINO1982
je to navedsia hovadina namontovat plne sinenbloky na nase cesty

Napsal: 22 dub 2012, 09:47
od Ladas
tak do města je to pohoda a polňačku to taky snese ale když bydlíš v kamenolomu tak to asi znát bude....

Napsal: 22 dub 2012, 09:58
od Nightrider
Richi píše:Tvrdší to je výrazně, je to jak motokára, ale jen chvíli.
Po tisíci km to je tvrdý jako nový originál, ale víc už to nezměkne, tedy bez problémů funguje a drží.
Otázka jen bude, který z čepů odejde dříve než při použití originálních silenbloků, protože ty rázy, které puk z TT nepohltí, jdou někam jinam.
Nicméně originální srágorkový silenbloky, co vydrží sotva na pár měsíců, bych si už nikdy nedal.


Zalezi co mas obute na kolech, kdyz tam mas 15tky tak to "skoro" ani nepoznas. Na 18tkach je to uz opravdu poznat a jestli mas NEstandartni podvozek, tak muzes opravdu mluvit o "motokare".
Cep u spolujezdce odchazi jako prvni, co si budeme povidat. Ten jsem menil jako prvni, pak sly puky... Pokud mas nekde vuli, tak to pak odchazi TT neTT.
Cepy 3roky-3mesice drzi, puky 3r - 1m drzi, 9m zpet jsem menil vnitrni homokynetycky kloub a zacala se delat vule v tyckach rizeni, tak je je asi taky vymenim. Taky uz nedam nic jineho z nez audiTT 152Kw (jsou totiz 4typy na to TT)

Napsal: 22 dub 2012, 10:10
od Biimbo
a jaký mají číslo? Etka pro TT zná jen dvě čísla. A to klasiku obyč nebo plnej..

Napsal: 22 dub 2012, 12:07
od Nightrider
To mam nejradsi takove kecy o cestach... v cesku jsou ty cesty uplne zlate v porovnani co je tady... Kdyz vidis cenu, tak zacinas spekulovat. (ja dal tusim 60EUR) Dej si tam co chces, nikdo ti to nenuti!
Biimbo píše:a jaký mají číslo? Etka pro TT zná jen dvě čísla. A to klasiku obyč nebo plnej..
Dones to cislo od plnych. Mi prodavac rekl, ze to ma stejne jinak cislovane. Tak jsme nasli u neho v kompu puky a chtel jsem z te nejsilnejsi vykonno ve rady (mel tam 4 TT podle vykonu). Delaji s hlinikovym nebo medenym pouzdrem (vypada to jak med nebo nejaka sliti medi mozna bronz). Tak to by odpovidalo. 2 ti ukazuje etka x 2 ruzne pouzdra = 4 druhy. Ktery je lepsi to nevim, ale ja mam plne s hlinkovym pouzdrem. Vim ze odejde tak mu ho denesu, at mi da ten stejny.

Napsal: 22 dub 2012, 14:22
od turbo kamna power
já mám TT puky taky nějakej ten rok a pohoda, změna v chování auta je skoro neznatelná. Jen je nedoporučuju dávat na auta s hodně sníženým, nebo zvýšeným podvozkem, když nejsou ramena v +- rovině s nápravnicí, tak jsou ty plný puky žvejklý a dřív se vytrhnou, takže tam jsou lepší obyč.

Napsal: 22 dub 2012, 19:58
od borelli
Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.

Napsal: 22 dub 2012, 20:02
od hansdob
myslím že smysl to má já jsem moc spokojen s TT na předních ramenech a s cuprou vzadu :D

Napsal: 22 dub 2012, 20:28
od cin
borelli píše:Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.
napis clenovi Marena TDI, ten je na zadku ma, tak ti treba poradi

Napsal: 23 dub 2012, 12:59
od nogis
jo, je to dost znát.

Napsal: 23 dub 2012, 13:07
od subz3ro_tdi
borelli píše:Má smysl dávat silentbloky jen na zadní nápravu ? Psal jsem si s hansdob, ten mě řekl, že na zadek Oktávie 1 použít z Cupry R, máte někdo tuto zkušenost ? Právě tuhost zadku bych potřeboval trošku poléčit.
Daj originaly 6R0501541A, myslim ze ako tuhostne tak aj komfortom budes spokojny :) Ak chces tuhost a len a len tuhost, tak potom tie z LCR, prip. z FRS (1ML501541, 6Q0501541E)

Napsal: 23 dub 2012, 16:09
od borelli
Nejsem žádný hardcore jezdec a tak asi nebudu volit naprosto nejtužší možnost, rád bych tam dal nějaký tužší střed ale nebránil bych se ani té CupreR. Jezdil jsem v O II a ten rozdíl je znát. Upřímně se bojím situace, kdybych naostro musel absolvoval losí test a to mám nové tlumiče i pera. I Fábka 1 měla lepší podvozek než O 1 i když to bylo jiné auto s jiným rozvorem...

jak píšeš, original 6R0501541A - je znát stabilita oproti originálu co ce montovala do O 1 ?

Naštěstí jezdím po relativně dobrých silnicích, jezdit ale s takovou úpravou po D1 musí být jen pro velmi odolné jedince...

Napsal: 23 dub 2012, 19:58
od subz3ro_tdi
borelli píše:jak píšeš, original 6R0501541A - je znát stabilita oproti originálu co ce montovala do O 1 ?
Oproti povodnemu modelu 1J050154C je to neporovnatelne lepsie :) Osobne som mal vzadu na naprave uz kadeco, aj Powerflex, aj silentbloky z FRS, ale toto mi pride najrozumnejsie :)

Napsal: 23 dub 2012, 21:11
od Biimbo
taky mám vzadu origo a spokojenost. Samozřejmě původní byly za 350tisíc km vytahaný jak kšandy, ale na těch nových je o hodně víc gumy než na starých. I ty starý už byly 72mm s plastovým vnějším kroužkem..