Stránka 21 z 38

Napsal: 21 úno 2016, 12:35
od Honza377
(offtopic)

Napsal: 21 úno 2016, 12:49
od Jarda-k
Taková otázka: pokud bude po 1.7 readiness kód zcela OK, bude se přesto měřit kouřivost tím debilním vytáčením motoru na volnoběh do omezovače?

Napsal: 21 úno 2016, 12:50
od Ladas
ano

Napsal: 21 úno 2016, 12:52
od Honza377
(offtopic)

Napsal: 21 úno 2016, 12:59
od blacklight
Honza377:
Ale ano, napsal jsi návod, to je super. Ale ke komu se ten návod dostane? Tady to všichni ví a umí se o auto postarat.

Postav se před supermarket a zeptej se těch lidí co přijedou s dieselem, co je EGR, co je DPF, CR čerpadlo atd. Ti lidé to prostě neví a řeší to až když dojde na problém a to už je pozdě. Jistěže to je jejich chyba, že neví co kupují, ale asi je silnější ta naděje, že by staré Tdi mohlo najet ještě třeba 80k bez velkého problému. Když si dáš na váhy benzín se spotřebou 8L a je to jistota, a na druhou stranu Tdi , které jede za 5L a možná se posere, tak si koupí to Tdi.

A proč mají 2 auta? Já znám lidi co mají třeba paní Corsu 1997 a pán Mondeo 1999. Musí oba pracovat, pán ráno veze děti do školky a do školy a pracuje od 8, paní jezdí na 6 aby je stihla odpoledne vyzvednout. Ale podle tebe jsou to samozřejmě rozežraní šmejdi co si koupili 2 auta. A k tomu machrování - NE - opravdu na tom nemají 20 palcové chromové kola. Mají na tom obyčejné plecháče bez poklic, obě auta jsou trochu rezavá a občas nějaké auto nejede.

Napsal: 21 úno 2016, 13:07
od kiklop32
blacklight píše:Honza377:
Ale ano, napsal jsi návod, to je super. Ale ke komu se ten návod dostane? Tady to všichni ví a umí se o auto postarat.

Však mají jezdit všichni 3 ( pán, paní, děti ) autobusem či vlakem, to dá rozum :)

Jinak znám spoustu lidí, co berou 12 čistého x 2 a ještě mají děti a musí jezdit do práce. Těm bych teda chtěl vysvětlovat ať jezdí za vyšší spotřebu a nebo ať si opraví EGR a DPF :roll:

Napsal: 21 úno 2016, 13:16
od Jarda-k
Honza377: můžeš být trochu konkrétnější? Budou točit moje auto(viz podpis) když pojedu na emise? Vše je serie, vše plně funkční a readiness kód je OK.

Napsal: 21 úno 2016, 13:23
od kakabus
ono asi nejde změřit kouřivost jinak, než podle vytočení motoru. z Red kodu to asi nepoznají, i když je ok.

Napsal: 21 úno 2016, 14:38
od Honza377
(offtopic)

Napsal: 21 úno 2016, 14:44
od Honza377
Od 1.7 by mělo být že kdo má DPF a readiness code ok vytočí se jen jednou a ok . Kdo nemá readiness code ok vytočí se 4x ale maximálně 10x a konec

Napsal: 21 úno 2016, 15:10
od Jarda-k
Takže auta bez DPF se budou týrat i nadále..... :(

Napsal: 21 úno 2016, 15:18
od Honza377
(offtopic)

Napsal: 21 úno 2016, 15:35
od Jarda-k
No trochu jsem doufal, že když elektronika bude hlásit, že vše funguje jak má, že se to obejde bez dalšího měření.

Napsal: 21 úno 2016, 15:57
od Honza377
(offtopic)

Napsal: 21 úno 2016, 16:49
od WOB
když chceš mít opičku musíš mít na banánky