Stránka 22 z 132
Napsal: 25 bře 2013, 22:15
od Fulltank
jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...

dela to i BXE

Napsal: 26 bře 2013, 07:05
od McHans
Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku.

Napsal: 26 bře 2013, 07:13
od marthass
Musíte doufat, že nebudete patřit mezi to procento lidí, kterým se to stane:)
Napsal: 26 bře 2013, 07:14
od big.boby
Fulltank píše:jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...

dela to i BXE

nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?
Napsal: 26 bře 2013, 07:20
od big.boby
McHans píše:Zdarece tak se mi stalo to samé 1,9 TDI r.v. 2007 najeto postivých 208 tis vše ok rozvody olej vše servisované.Normálně jsem cca 120 km a z ničeho nic to zdechlo a ojnice ven,motor se sekl a zlomil šrouby na přitlačáku.

a na čem se ti stalo? OII.?
Napsal: 26 bře 2013, 08:40
od jericho-3
big boby, máš pravdu, kody si neustále pletu..

Musela to být síla, když se ustřihly šrouby v přítlačáku..To je zajímavá informace..
Napsal: 26 bře 2013, 09:42
od dolar100
Ak sa da tak fotte vnutornosti nech sa da zistit diagnoza
Napsal: 26 bře 2013, 11:04
od GolfV77
big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...

vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije

Napsal: 26 bře 2013, 11:21
od Laco89
GolfV77 píše:big.boby píše:Dneska jsem po dlouhé době mluvil se známím co dělá auta. ptal jsem se ho na zde probíraný problém. řekl, že už dělal několik takto KO motorů, ale zatím neměl žádný BXE, ale prej jenom BLS kolem 150 000 km. a jak bylo zde již jednou zmiňováno, prý to bylo následkem DPF - víc nevím.
takže dva motory 1,9 jeden s DPF a jeden bez a ojnice venku u obou...

vykopni DPF a dávej tam olej 10W-60 od castrolu a BLS tě přežije

mas tym nejaku konkretnu skusenost ze by to mohlo takto fungovat?
Napsal: 26 bře 2013, 20:26
od Fulltank
big.boby píše:Fulltank píše:jericho-3 píše:Máte pravdu, chtělo by to vidět kliku.. Kdyby to udělal čep, bylo by na něm něco vidět, odsral by to píst, ale tohle je destrukce, kdy ve velkém kalupu se něco zastaví a to napevno a pak to lítá..Trochu je mi divné, že to předtím nezaklepalo, protože nejdřív se šála chytne, pak pootočí, ucpe mazací díru, zastaví a nataví se na klik. čep, pak se začne protáčet nátavek na čepu kliky v ojnici a to už jde úplně nasucho a zákonitě se to zastaví/nataví/ a už to lítá..Je třeba se podívat na to, co má BLS jinak než ostatní motory...že je to taková kurva...

dela to i BXE

nechtěl jsi napsat jiný kod motoru než BXE?
ne nechtel, tohle umi jak BLS tak BXE a dokonce i BMM
Napsal: 28 bře 2013, 15:08
od eazy20
chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
Napsal: 28 bře 2013, 16:27
od mauditt
eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
to Ti pekne zistia v autorizov. servise podľa VIN (ofic. šruby s príslušenstvom na OII mimo 4 ks ojníc + práca s výmenou ojníc...cca max. 180 EUR, samotné ojnice ako náhradný diel na OII vyjdú oficialne na cca 800 EUR)...vytelefonované
Napsal: 29 bře 2013, 08:59
od big.boby
eazy20 píše:chystam sa vymenit tie sruby na ojniciach,neviete ake cislo maju?
možná bych asi i při těch šroubet vzal i futra na klice...tam možná bude vetší problém jak s těma šroubama

Napsal: 29 bře 2013, 11:17
od big.boby
si myslím, že trhlina vznikla v označeném místě jako první...

Napsal: 29 bře 2013, 13:18
od eazy20
tak kde je teda pravda?co to ma za nasledok?kym motor ide bez problemov tak by som to rad riesil,nestaci teda vymenit tie sruby na ojniciach?