Napsal: 21 úno 2016, 17:16
Zaplatím klidně 1000 navíc jenom proto aby mi to nějaký debil netočil na volnoběh do nesmyslu. Auto mám jako veterána má skoro 30 let a opravdu nechci opravovat motor kvůli emisím.
To je trochu mimo.Honza377 píše:Dobrý den všem, jak to tady čtu , nesatčím se divit nad různými názory jako jak jim odpálit techniku, jak ho podmáznout ,však ono to nějak pujde a přeci mi někdo nemůže něco nařídit a jak s tím vyjebat a podobně.
Vzhledem k tomu, že znám český národ ani se nedivím tomuhle uvažování, když my místo toho, aby jsme se k něčemu postavili čelem, hledáme kličky jak dokázat, že to nejde . A myslím si, že na to jsme ochotni vynaložit i nemalý peníz do rukou tzv tuninkářů, aby nám odstranili to, co my jsme zničili .
NEJVĚTŠÍ problém českého řidiče dieslového vozidla je jízda na spotřebu , šetřím si to a nebo jízda ženy za volantem dieslu . Je potřeba si uvědomit propastný rozdíl mezi benzínem,který je stvořený do města a nakrátké jízdy, a dieslem který je stvořen jako referenstké vozidlo.
Ti řidiči kteří jezdí trvale pod otáčkama tzn pod 2000 otáček, májí závady typu
Vadný EGR
Vadné turbo
Dvojhmota na setrváku
a Filtr pevných částic
Následně problémy se vstřiky.
Všechno za to může vaše jízda na spotřebu, protože proč si český člověk koupil diesel ?? Odpověd znáte všichni . Aby ušetřil
Pokud jezdíte jízdou do 2000 otáček, jezdíte na stále otevřený,nebo přiotevřený EGR . To znamená, že vám stále proudí horké spaliny do spalovaciho prostoru a když mi tam jde něco co je horkého a spáleného, tak to už asi nehoří, a má to větší objem a tím pádem měnší výkon je výsledný efekt.Také jestli jezdím s otevřeným Egr ventilem tak se zanese, protože přes něj stále proudí spaliny a tím pádem se zakousne a už to opravujeme
Když budu jezdit na otáčkách pod 2000 necvičím regulaci turba a vytuhne mi v místech, které používám nejčastěji a pak nemá výkon, nebo při extrému se rozletí.
Jestli že jezdím v otáčkách pod 2000 motor není v plynulém tahu a dochází ke škubání, které přenáší dvojhmota a rychleji se opotřebí dorazové brzdičky a skončí.
A pokud budte jezdit pod 2000 otáček, tak filtr pevných částic protože je namontovaný na výfukovém potrubí nedosáhne potřebné teploty a nemůže přirozeně spalovat masné saze a přirozene se ucpává. Až diferenční tlaky zahlásí regeneraci, tak jste uporněni a musí se auto regenerovat . .Čím časteji provádím regeneraci, tím se mi zkracuje životnost . Znám auta , které ve 120 000 tento filtr už nemají.
A přitom stačí jednoduchý lék na tyto všechny problémy a následně i na nové měření na Emisích Jezdit tak, jak auto bylo zkonstruované to znamené přes 2000 otáček . Ve městě na 3 rychlostní stupeň , mimo město 4 rychlostní stupeň .Zbývající rychlosti pouze na dálnic.a máte po problémech a uštříte kotel peněz . Znám raky řidičů, kteří nazahřejí diesel víc jako na 60C a vůbec mu nevadí že auto nevytopí
Očekávám otázky že se zvedne spotřeba , protože proboha přeci se držíme tech budíčků a čísílek, která nám tam výrobce namontoval , a ty nám ukazují hroznou spotřebu ,když prudce sešlápnu plyn na podlahu a ono je schopné žrát i 25 litrů .Přemýšlel někdo od kud se bere signál o spotřebě ??? Protože nelze nijak korekteně měřit průtok nafty,nebo benzínu kvůli přepadu do nádrže,signál je bráný z váhy vzduchu.Proto super spotřeba když to dusím, a hrozná spotřeba když to točím. Protože to přímo reaguje na průtok vzduchu .
A poslední k novému měření emisí. V první řadě je potřeba si uvědomit, že když kontrola přijde emisařovi na podvod, tak přijde o licenci na 5 let a to znamená , že 5 roků nemá práci .Jste si jistí že to stovkou uplatíte ?? Navíc může dostat pokutu až do výše 50 000 a firma až půl mega .Letos je všechno přísnější, a mnoho aut už neprošlo
Auto u kterého nelze načíst diagnostiku a tím pádem doložit protokol výpís z řídící jednotky motoru je nezpůsobilé.Netýká se to aut,která nejsou vybavené typickou zásuvkou OBD.Pokud různými úpravami cíleně zničíte diagnostiku emisaře, připravte se na občanskoprávní spor na náhradu škody u diagnostiky Bosch je to 60 000.Od 1.7 se pojede i na readiness code to znamená, že řj motoru so dokáže zkontrolovat svůj hardware který je tam nainstalovaný Egr,kat,lambdy a podobně . Kdo to má zrušené bude mít smůlu,zatím se to neřeší.
Tiskne se do přílohy tzv vzorec CID což je kontrolní součet software řj motoru a bude porovnávat s výrobcem .Pokud to nebude souhlasit smůla přehrané softy .
Pokud budete mít v řj motoru závady a smažete je bezprostředně před měřením emisí, nenačtou se všechny readiness code a zkouška od 1.7 bude nevyhovující .Zatím se to neřeší
Co není zapsané ve velkém technickém průkazu, je všeobecně nepovolená úprav
A přitom stačí tak málo, jen aby jste jezdili nad 2000 otáček a nemáte žádný problém s opravami a následným zbytečným vyhazováním peněz za závady viz nahoře,a také při měření emisí po novu.A není třeba vymýšlet, jak zaplatit někomu, aby mi prošel na emisích
Přesně tak, v pátek jsem byl na stk na emisích zapnul zapalování vyčetl rediness cody pak klasické turování . prošel jsem bez problému ,akorát jedou po foliich v oknech jak po uzeném . Na zadních dveřích a zadním skle mám folie s atestem ,ale v předních dveřích jen takové lehce nenapadné to bylo keců .... v předu prý žádne nesmějí být nakonec přimhouřil oko .Tomas.cz píše:Proč by neprošlo, jsi v pohodě, ostatně viděl jsem Multivana 2.5TDi AXD 96kw, Euro-4, kde byly readiness taky jen na rozžnutí kontrolky motoru, víc systém neřešil, ani egr off...
Ano,pamět prázdna bez závad.Tomas.cz píše:Paměť závad prázdná?