BMW 325 TD TDS

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No ok uz sem se tesil ze potkam na sprintech nejakou konkurenci :-D
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Jestli chceš, tak mám tady na svodech 2,4td namontovanou GT3271 :D a dokonce se to vejde pod kapotu :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Jestli chceš, tak mám tady na svodech 2,4td namontovanou GT3271 :D a dokonce se to vejde pod kapotu :)
Je to zvííře (rofl)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Kde že to bude nějakej sprint s TDSama? Už snad konečně taky budu moc to sešlápnout na podlahu. Včera jsem si přivezl tohle:lamela M5 3,8l Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No zavod s tds nevim nevim, uz se pomalu chystam zazimovat, rekl sem ze vyskov byl pro tuto sezonu posledni a chci udelat tu spojku 240mm z e39 to nejak nebere takze me ceka taky keramika, jinak pujde mi tam 240mm keramika z M3? A na kolik tahle keramika vysla a co ze jde to velke turbo pric, gt2260v je lepsi?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

oldaf píše:Jestli chceš, tak mám tady na svodech 2,4td namontovanou GT3271 :D a dokonce se to vejde pod kapotu :)

..lool vraj GT32 to by som za tyzden nenafukol :D
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
bjukemen
Aktivista
Příspěvky: 1363
Registrován: 22 lis 2007, 01:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od bjukemen »

..hmm vyzera to paradne ta lamela :) ;)
Alfa Romeo 156 sw 2,4 JTD 110kw@ 142,3kw

Obrázek
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Kde že to bude nějakej sprint s TDSama? Už snad konečně taky budu moc to sešlápnout na podlahu. Včera jsem si přivezl tohle:lamela M5 3,8l Obrázek
To mě poser..a já na ni čekal 3 týdny (rofl) a Ty to máš hned... Je dobrá.
(offtopic) ( dnes jsem poslal balíček)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Pro lamelu jsem si zajel k panu Savkovi do Klecan. Znalci BMW vědí o koho jde :) Za 4200kč a bez zbytečných keců jako maj v Renovaku a u nás Brzdy.cz. Lamela tam pásne ze všech 5-ti rychlostních převodovek bmw, šestikvalt má větší průměr hřídele. Gt32 pryč nejde, leží zatím v polici a třeba na ní taky dojde :D Ale kdyby ji někdo chtěl tak není problém, můžu mít ještě jednu :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
dawe2706
Aktivista
Příspěvky: 1103
Registrován: 06 čer 2008, 06:54
Odpovědi: 0
Bydliště: Šumperk

Příspěvek od dawe2706 »

oldaf píše:Pro lamelu jsem si zajel k panu Savkovi do Klecan. Znalci BMW vědí o koho jde :) Za 4200kč a bez zbytečných keců jako maj v Renovaku a u nás Brzdy.cz. Lamela tam pásne ze všech 5-ti rychlostních převodovek bmw, šestikvalt má větší průměr hřídele. Gt32 pryč nejde, leží zatím v polici a třeba na ní taky dojde :D Ale kdyby ji někdo chtěl tak není problém, můžu mít ještě jednu :)
I dobrá cena :)
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

Jinak pokud ji nemá p. Savka skladem tak ji prý umí z Anglie dotáhnout do týdne :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

Tak to je parada, slo by ji pripadne obednat a poslat postou? A jeste sem se chtel zeptat,s Davidem sme se bavili o odpruzene keramicke lamele, je lepsi nez pevna nebo je to jedno u dvouhmoty, pripadne sme resily ze kdyby dvouhmota lehla ze by se zavarila a zustala by jen odpruzena lamela...? Jinak ta GT32, ma to vubec smysl to tam davat kdyz by byl nabeh az treba po 3tis ot.? to musi byt snad uplne nejezditelne v normalnim provozu.. Vym jak to huli me kdyz dam vic plynu nez mam prez 2tis ot s gt2260v a kolikrat uz me to stve tak porad jen hledim do zrdcatka jestli jsem nepridal moc a je za mnou videt...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

mev1 píše:Tak to je parada, slo by ji pripadne obednat a poslat postou? A jeste sem se chtel zeptat,s Davidem sme se bavili o odpruzene keramicke lamele, je lepsi nez pevna nebo je to jedno u dvouhmoty, pripadne sme resily ze kdyby dvouhmota lehla ze by se zavarila a zustala by jen odpruzena lamela...? Jinak ta GT32, ma to vubec smysl to tam davat kdyz by byl nabeh az treba po 3tis ot.? to musi byt snad uplne nejezditelne v normalnim provozu.. Vym jak to huli me kdyz dam vic plynu nez mam prez 2tis ot s gt2260v a kolikrat uz me to stve tak porad jen hledim do zrdcatka jestli jsem nepridal moc a je za mnou videt...
Ono to je asi jedno, jestli se má rozpadnout odpružená lamela nebo odpruženej setrvák :D Smysl by asi ta gt 32 měla na nějakou šílenost. Já mám zapojenej ten přidavač na čerpadle přes ventil, takže při normálním ježdění to mám bez kouře, zapínám to jen když to chci voprat :)
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
mev1
Přispěvovatel
Příspěvky: 332
Registrován: 15 úno 2012, 19:06
Odpovědi: 0
Bydliště: Hranice

Příspěvek od mev1 »

No takze odpruzena lamela taky neni zrovna vyhra :-D ok, a mel by si nejaky kontakt kde to muzu obednat tu co mas ty? Jinak ventyl na pridavac mam uz doma taky od Davida ale porad sem se nejak nedostal k tomu ho tam dat, bylo dost prace to dokoncit a vyladit na vyskov tak mam radost ze aspon ten vyskov se vydaril a auto nezklamalo :-), a kdyz je ten pridavac prez ventyl a bude vypnuty, bude to bez koure v nizkych otackach i kdyz je dost pridane na nafte? Tlacim cca 2bary a pri cihle nad 2tis ot to sice temer nehuli, ale do 2tis sou to kolikrat hrozne kamna...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Míšánek
Přispěvovatel
Příspěvky: 683
Registrován: 15 úno 2010, 16:46
Odpovědi: 0
Bydliště: Uherský Brod

Příspěvek od Míšánek »

A měří tady někdo z vás i EGT? zajímalo by mě v jakých hodnotách se u vás pohybuje při takovémto překrmení naftou
Odpovědět

Zpět na „BMW“