BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Kde že to bude nějakej sprint s TDSama? Už snad konečně taky budu moc to sešlápnout na podlahu. Včera jsem si přivezl tohle:lamela M5 3,8l 

PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
No zavod s tds nevim nevim, uz se pomalu chystam zazimovat, rekl sem ze vyskov byl pro tuto sezonu posledni a chci udelat tu spojku 240mm z e39 to nejak nebere takze me ceka taky keramika, jinak pujde mi tam 240mm keramika z M3? A na kolik tahle keramika vysla a co ze jde to velke turbo pric, gt2260v je lepsi?
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
To mě poser..a já na ni čekal 3 týdnyoldaf píše:Kde že to bude nějakej sprint s TDSama? Už snad konečně taky budu moc to sešlápnout na podlahu. Včera jsem si přivezl tohle:lamela M5 3,8l
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Pro lamelu jsem si zajel k panu Savkovi do Klecan. Znalci BMW vědí o koho jde
Za 4200kč a bez zbytečných keců jako maj v Renovaku a u nás Brzdy.cz. Lamela tam pásne ze všech 5-ti rychlostních převodovek bmw, šestikvalt má větší průměr hřídele. Gt32 pryč nejde, leží zatím v polici a třeba na ní taky dojde
Ale kdyby ji někdo chtěl tak není problém, můžu mít ještě jednu 
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
I dobrá cenaoldaf píše:Pro lamelu jsem si zajel k panu Savkovi do Klecan. Znalci BMW vědí o koho jdeZa 4200kč a bez zbytečných keců jako maj v Renovaku a u nás Brzdy.cz. Lamela tam pásne ze všech 5-ti rychlostních převodovek bmw, šestikvalt má větší průměr hřídele. Gt32 pryč nejde, leží zatím v polici a třeba na ní taky dojde
Ale kdyby ji někdo chtěl tak není problém, můžu mít ještě jednu
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Tak to je parada, slo by ji pripadne obednat a poslat postou? A jeste sem se chtel zeptat,s Davidem sme se bavili o odpruzene keramicke lamele, je lepsi nez pevna nebo je to jedno u dvouhmoty, pripadne sme resily ze kdyby dvouhmota lehla ze by se zavarila a zustala by jen odpruzena lamela...? Jinak ta GT32, ma to vubec smysl to tam davat kdyz by byl nabeh az treba po 3tis ot.? to musi byt snad uplne nejezditelne v normalnim provozu.. Vym jak to huli me kdyz dam vic plynu nez mam prez 2tis ot s gt2260v a kolikrat uz me to stve tak porad jen hledim do zrdcatka jestli jsem nepridal moc a je za mnou videt...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Ono to je asi jedno, jestli se má rozpadnout odpružená lamela nebo odpruženej setrvákmev1 píše:Tak to je parada, slo by ji pripadne obednat a poslat postou? A jeste sem se chtel zeptat,s Davidem sme se bavili o odpruzene keramicke lamele, je lepsi nez pevna nebo je to jedno u dvouhmoty, pripadne sme resily ze kdyby dvouhmota lehla ze by se zavarila a zustala by jen odpruzena lamela...? Jinak ta GT32, ma to vubec smysl to tam davat kdyz by byl nabeh az treba po 3tis ot.? to musi byt snad uplne nejezditelne v normalnim provozu.. Vym jak to huli me kdyz dam vic plynu nez mam prez 2tis ot s gt2260v a kolikrat uz me to stve tak porad jen hledim do zrdcatka jestli jsem nepridal moc a je za mnou videt...
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
No takze odpruzena lamela taky neni zrovna vyhra
ok, a mel by si nejaky kontakt kde to muzu obednat tu co mas ty? Jinak ventyl na pridavac mam uz doma taky od Davida ale porad sem se nejak nedostal k tomu ho tam dat, bylo dost prace to dokoncit a vyladit na vyskov tak mam radost ze aspon ten vyskov se vydaril a auto nezklamalo
, a kdyz je ten pridavac prez ventyl a bude vypnuty, bude to bez koure v nizkych otackach i kdyz je dost pridane na nafte? Tlacim cca 2bary a pri cihle nad 2tis ot to sice temer nehuli, ale do 2tis sou to kolikrat hrozne kamna...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
