Motor BXE KO! Zlomená ojnice!

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

dobrý tip, tak odborníci raďte....

ináč http://forum.autobazar.eu/skoda-octavia ... 51672.html

a následne http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... g-969.html

čo si myslíte o týchto ?
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
nostromo
Přispěvovatel
Příspěvky: 273
Registrován: 14 srp 2010, 18:12
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od nostromo »

mauditt píše:dobrý tip, tak odborníci raďte....

ináč http://forum.autobazar.eu/skoda-octavia ... 51672.html

a následne http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... g-969.html

čo si myslíte o týchto ?
POkud se nepletu, tak ty kovane ojnice nejdou pouzit. Myslim, ze mi to nekdo rikal, kdyz jsem to chtel resit.
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

Prečo sa nedajú použiť ???
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
Ferenzzo
Přispěvovatel
Příspěvky: 656
Registrován: 30 lis 2009, 13:21
Odpovědi: 0

Příspěvek od Ferenzzo »

Mě na motoru opel taky šla ojnice ven. Nutno však podotknout, že to nějakou chvíli klepalo. Po rozebrání jsem zjistil, že zřejmý sled událostí byl, že prasknul šroub (klepot) a pak praskla ojnice na protější straně. :)
VW Caddy life 1,9 TDI ... 77 kW (ve vývinu)
Audi TT 1,8T ...153 kW odbrždeno (prodáno)
Opel Astra 1,7TD ...předěláno na mechaniku...pracant do vinohradu :))
Uživatelský avatar
dolar100
Aktivista
Příspěvky: 1147
Registrován: 09 říj 2008, 13:33
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od dolar100 »

Mercdes C cdi
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

poškodí ojnica aj hlavu? Treba aj tu vymeniť? Alebo stačí len spodok vymeniť?

inak toto som ešte našiel......

http://www.youtube.com/watch?v=IppmZ4cfDME
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Jelikož hlavu musíš sundat, tak to uvidíš. Jestli něco nevlétlo pod ventil, tak nějaká pusa pístu nemusí být problém..A co se týče Tvé ukázky, je krásně vidět natažené závity šroubů..
nepropadat panice...
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Ja neviem prepetie by malo vzniknuť v mieste spojenia ojnice a spodku ojnice... ne v šróbení vnútri ojnice.... to by tam potom muselo strhnuť závit vnútorný nie? To znamená že nové šróby by boli aj tak k ničomu ak je poškodený závit už v ojnici....

alebo sa mýlim :?
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Ne, myslel jsem to tak, že je šroub natažen a je to vidět na závitech, ne že se strhly..aspoň to tak vypadá.. Ale je to samozřejmě jen ůvaha, několik natažených šroubů jsem viděl a uprostřed šroubu byl užší průměr, jako když natáhneš nudli..Jen mi tady na těch šroubech připadá, že nemají žádné tělo, ale samý závit, nejsou z regálu? :)
nepropadat panice...
Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

Moja úvaha je zase že šrób by sa mal naťahovať v mieste, kde sa spájajú dva materiály....nie vo vnútry diery so závitom. Ale na ojniciach taký priestor nie je.... či? Je to len úvaha no........
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

Když nandáš spodek ojnice a budeš utahovat, šroub se zůží tam, kde je nejslabší, nebo nejměkčí, jestli to je přesně mezi spojem ojnice, je mu patrně jedno..Škoda, že jsem si šroub natažený jak kšandy neschoval... :)
nepropadat panice...
Uživatelský avatar
mauditt
Přispěvovatel
Příspěvky: 255
Registrován: 21 led 2012, 21:24
Odpovědi: 0
Bydliště: SR

Příspěvek od mauditt »

nostromo píše:
mauditt píše:dobrý tip, tak odborníci raďte....

ináč http://forum.autobazar.eu/skoda-octavia ... 51672.html

a následne http://www.hothatchshop.cz/skoda/octavi ... g-969.html

čo si myslíte o týchto ?
POkud se nepletu, tak ty kovane ojnice nejdou pouzit. Myslim, ze mi to nekdo rikal, kdyz jsem to chtel resit.
Odpisal mi chlapik zo spoločnosti:
77kW verze se trochu liší, proto aby tam tyto ojnice padly, tak by byly potřeba písty z 96 popřípadě 110kW verze motoru 1,9TDI.
Octavia 1.9 TDi, 77kW, BXE, 11/2008.
machal22
Přispěvovatel
Příspěvky: 199
Registrován: 29 črc 2010, 16:17
Odpovědi: 0

Příspěvek od machal22 »

Tiger23
Přispěvovatel
Příspěvky: 687
Registrován: 09 říj 2007, 18:29
Odpovědi: 0

Příspěvek od Tiger23 »

hm takže nedotiahnuté..... len či to je tak (noteeth)
EX......Seat Altea XL 2007 >>> 1.9 77kW PD BLS, DPF-ON...
Škoda Karoq Style+ 2018 >>> 1.5 TSI 110kW DADA >>> 7AT DQ200
Škoda Fabia Elegance 2008 >>> 1.9 TDI 77kW BSW
jericho-3
Aktivista
Příspěvky: 20116
Registrován: 16 čer 2009, 16:46
Odpovědi: 0

Příspěvek od jericho-3 »

A co podniková kontrola? Jak to, že pod každým motorem není podepsán pracovník nebo podepsána směna, která to dělala ? Nejsou tam sabotáže odborářů nebo nějaké komunistické buńky? Já bych jim dal průměrný plat 36 000 kč, tohle se nestávalo ani za války... (LOL)
nepropadat panice...
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“