daj riadne skontrolovat vacku!!lifty píše:Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.
Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?
2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto
3. jsou vadné samotné vstřiky???
Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.
Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km
Předem děkuji za Vaše názory.
Zdravím,
mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.
Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.
Kanál 13 ukazuje toto:
Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.
Dík předem.
Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž
Moderátoři: šulda, Moderátoři
GIV var asz 4mot upraveny
daj riadne skontrolovat vacku!!lifty píše:Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.
Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?
2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto
3. jsou vadné samotné vstřiky???
Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.
Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km
Předem děkuji za Vaše názory.
Zdravím,
mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.
Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.
Kanál 13 ukazuje toto:
Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.
Dík předem.
GIV var asz 4mot upraveny
daj riadne skontrolovat vacku!!lifty píše:Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.
Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?
2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto
3. jsou vadné samotné vstřiky???
Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.
Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km
Předem děkuji za Vaše názory.
Zdravím,
mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.
Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.
Kanál 13 ukazuje toto:
Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.
Dík předem.
GIV var asz 4mot upraveny
zdarec, nikde sem nenašel tak se ptám když se zrepasuji vstřiky a dají se ty stejne je třeba je nějak kodovat přes vag? nebo stačí namotovat, seridit zdvih klasicky jak je tu popsáno a jede to? nebo ješte něco víc? Je to passat tusím rok 2001 kod motoru WXR nebo WRX 96kw co je na dílně a šef o tom vi hovno a ja si nejsem jisty tak se ptam tady.
Díky moc za rady
Díky moc za rady

Nazdar, chcem sa opýtať ktoré skrutky treba vymeniť ak sa chystám pretesniť všetky vstreky na mojom asz. Niesom si celkom istý, teda 4x nastavovacie skrutky... nový a starý druh? Ktorý a prečo? napr. Toto je starý?
Potom skrutka, ktorá drží vstrekovač. Ale dočítal som sa, že by sa patrilo meniť aj skrutky na vahdlách, teda pokiaľ som si to dobre preložil. Čiže čo mám nakúpiť? Príp. ak mi viete niekto ponúknuť tieto diely za lepší peniaz tak budem rád.
ďakujem
Potom skrutka, ktorá drží vstrekovač. Ale dočítal som sa, že by sa patrilo meniť aj skrutky na vahdlách, teda pokiaľ som si to dobre preložil. Čiže čo mám nakúpiť? Príp. ak mi viete niekto ponúknuť tieto diely za lepší peniaz tak budem rád.
ďakujem
Cau kluci,mam prosbu Skoda OI 74kW AXR za tepla na volnobeh skube motor. Ze zacatku to tak citit neni,ale kdyz jedu delsi cestu po dalnici a pak nekde zastavim na krizovatce,tak motor skube, ze chce snad vyskocit z auta....poradi mi nekdo? Je to na pretesneni vstriku nebo sehnat novy? Diky za rady a tipy
Ahoj prosím o radu koupil jsem Octavku 2.0 tdi , při startu někdy jede na tři válce cca 10s.
Přikládám Log muže někdo poradit?
Address 01: Engine (03G 906 021 TC)
16:25:37 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
8.2 mg/str Injection Quantity
8.2°KW Injection Duration (specified)
89.1°C Coolant Temperature (G62)
16:25:37 Group 004: Pump-Jet Valves
840 /min Engine Speed (G28)
0.0 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
2.0°KW Torsion Value
16:25:37 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.96 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
1.46 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4

Přikládám Log muže někdo poradit?
Address 01: Engine (03G 906 021 TC)
16:25:37 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
8.2 mg/str Injection Quantity
8.2°KW Injection Duration (specified)
89.1°C Coolant Temperature (G62)
16:25:37 Group 004: Pump-Jet Valves
840 /min Engine Speed (G28)
0.0 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
2.0°KW Torsion Value
16:25:37 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.96 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
1.46 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
