Vstřiky TDI PD - montáž/demontáž

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

lifty píše:
Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.

Zdravím,

mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.

Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.

Kanál 13 ukazuje toto:

Obrázek

Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.

Dík předem.
daj riadne skontrolovat vacku!!
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

lifty píše:
Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.

Zdravím,

mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.

Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.

Kanál 13 ukazuje toto:

Obrázek

Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.

Dík předem.
daj riadne skontrolovat vacku!!
GIV var asz 4mot upraveny
jordee_23
Aktivista
Příspěvky: 1699
Registrován: 21 črc 2007, 08:06
Odpovědi: 0
Bydliště: ba-lm-Hu :s)

Příspěvek od jordee_23 »

lifty píše:
Sir-Tiesto píše:Chlapy mám dotaz u O1 1.9TDI PD 96KW ASZ, se na volnoběh nepravidelně dosti cuká motor (Dvouhmota nová), problém je někde v palivu. Na vstřikách se objevují dle VAGu různé bodnoty cca -3.2 až 2,8, ale pak když jde motor pravidelně jsou třeba kolem + - 0,3 až 0,8 Vstřiky jsme zkoušeli vyčistit podle návodu tady ve vláknu. Je tam zlepšení chodu a cukání není tak časté, nicméně stále zůstává.

Otázka zní:
1. Mohlo by to dělat tandemové čerpadlo (budeme ještě zkoušet jaký dává tlak) dočetl jsem se že cca 3,5BARu na volnoběh?

2. Mohlo by to dělat těsnění vstřiků??? (myslím to co těsní přívod a zpátečku nafty do vstřiku v hlavě), stav oleje je pořád stejný, ale pro jistotu se ptám i na toto

3. jsou vadné samotné vstřiky???


Jinak auto chytá na cvrnknutí i v zimě, jede zcela normálně v rozsahu všech otáček, nekouří, jen se ten motor jak jsem psal na začátku klepe na volnoběh a i dosti kmitá šponovák drážkového řemenu co je u alternátoru.

Další poznatek je, že od doby co začal takto motor blbnout, tak palubák ukazuje cca o 1,5l/100km nižší spotřebu než předtím. Rozvody mají 86 000km

Předem děkuji za Vaše názory.

Zdravím,

mám dost podobný problém. Mám Fábii RS ASZ, a motor se klepe na volnoběh. Trochu pomohlo snížení volnoběžných otáček , není to tak cítit, ale je to tam pořád. Dneska když jsem zkoušel na volnoběh přidat plyn, tak okolo 1000-1200ot. se začne třepat hodně, když přidám ještě víc, tak to pak to zase ustane.

Před měsícem byla repasovaná převodovka, komplet nová spojka (LuK) a ani to nepomohlo. Známej mi říkal, že LuK je sra*ka a že to může dělat on, ale dělá to pořád stejně, což se mi nechce věřit. Spíš mě napadá jestli to nemůžou dělat vstřiky, konektory na vstřikách, nebo něco podobnýho.

Kanál 13 ukazuje toto:

Obrázek

Byla by nějaká rada jak dál postupovat, mohl by to být ten setrvačník, nebo něco jiného? Dělá to jak při ohřátí, tak při studeném motoru a nevim jestli se mi to zdá, ale lehce u toho pokolísávaj otáčky.

Dík předem.
daj riadne skontrolovat vacku!!
GIV var asz 4mot upraveny
Uživatelský avatar
lifty
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Registrován: 20 bře 2013, 14:05
Odpovědi: 0

Příspěvek od lifty »

Co tim presně myslíš, řádně zkontrolovat váčku? :)
Fabia RS TDI - zatím obyčejnej žluťásek :)
Uživatelský avatar
White
Přispěvovatel
Příspěvky: 134
Registrován: 25 pro 2013, 12:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Ve Smogu

Příspěvek od White »

zdarec, nikde sem nenašel tak se ptám když se zrepasuji vstřiky a dají se ty stejne je třeba je nějak kodovat přes vag? nebo stačí namotovat, seridit zdvih klasicky jak je tu popsáno a jede to? nebo ješte něco víc? Je to passat tusím rok 2001 kod motoru WXR nebo WRX 96kw co je na dílně a šef o tom vi hovno a ja si nejsem jisty tak se ptam tady.

Díky moc za rady ;)
JHBullit
Přispěvovatel
Příspěvky: 467
Registrován: 20 bře 2011, 08:26
Odpovědi: 0
Bydliště: Pardubice

Příspěvek od JHBullit »

jen seridis dle navodu nic se nekoduje
klapino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 úno 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od klapino »

čavec mám otázku na kolik stupnů se nastavujou PPD siemens? děkuji
klapino
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 16 úno 2012, 18:20
Odpovědi: 0

Příspěvek od klapino »

u 2,0 125kw PD teda :?
stanomx
Přispěvovatel
Příspěvky: 735
Registrován: 09 úno 2015, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od stanomx »

Nazdar, chcem sa opýtať ktoré skrutky treba vymeniť ak sa chystám pretesniť všetky vstreky na mojom asz. Niesom si celkom istý, teda 4x nastavovacie skrutky... nový a starý druh? Ktorý a prečo? napr. Toto je starý?
Potom skrutka, ktorá drží vstrekovač. Ale dočítal som sa, že by sa patrilo meniť aj skrutky na vahdlách, teda pokiaľ som si to dobre preložil. Čiže čo mám nakúpiť? Príp. ak mi viete niekto ponúknuť tieto diely za lepší peniaz tak budem rád.
ďakujem
G@lus
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: 25 kvě 2015, 20:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od G@lus »

Cau kluci,mam prosbu Skoda OI 74kW AXR za tepla na volnobeh skube motor. Ze zacatku to tak citit neni,ale kdyz jedu delsi cestu po dalnici a pak nekde zastavim na krizovatce,tak motor skube, ze chce snad vyskocit z auta....poradi mi nekdo? Je to na pretesneni vstriku nebo sehnat novy? Diky za rady a tipy
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

Ahoj prosím o radu koupil jsem Octavku 2.0 tdi , při startu někdy jede na tři válce cca 10s.
Přikládám Log muže někdo poradit?
Address 01: Engine (03G 906 021 TC)

16:25:37 Group 001: Injection Quantity
819 /min Engine Speed (G28)
8.2 mg/str Injection Quantity
8.2°KW Injection Duration (specified)
89.1°C Coolant Temperature (G62)

16:25:37 Group 004: Pump-Jet Valves
840 /min Engine Speed (G28)
0.0 °BTDC Injection Start (specified)
7.7°KW Injection Duration (specified)
2.0°KW Torsion Value

16:25:37 Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.82 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
-0.96 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
1.46 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.33 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
Obrázek
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

Obrázek
Uživatelský avatar
tantor-bn
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Registrován: 08 dub 2012, 10:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tantor-bn »

kanal 13 zly a vacka zle nastavena kanal 04 posledne policko
Cupra TDI
Mira2.0
Sběrač informací
Příspěvky: 32
Registrován: 28 kvě 2015, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od Mira2.0 »

Ahoj děkuji za odpověď.

To znamená že je vadný vstřik(4) a špatně nastavený rozvodový řemen?
V grafu čtvrtý válec vůbec nereaguje, Proč?
Woko_O
Aktivista
Příspěvky: 1642
Registrován: 06 zář 2011, 20:04
Odpovědi: 0

Příspěvek od Woko_O »

Nemusí to znamenat že je vadnej vstřik, ale teoreticky s nim něco může bejt..poznáš to jedině tak že ho vyndáš a necháš přezkoušet.. Rozvody nastavit na přípravky.. Není to ještě vyloženě špatně..
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“