Nastavení rozvodů u PD pomocí VAG

Noví uživatelé prostudovat jako první! Vytvořený souhrn témat na často probírané dotazy.
Téma mohou zakládat jen moderátoři - pokud máte nápad, kontaktujte Reeshu, nebo Dukese

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
semirr96
Přispěvovatel
Příspěvky: 279
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2009, 10:16
Bydliště: Slovakia

Příspěvek od semirr96 »

no ja som to chcel nechat okolo -1.5 az -2 dalej som neplanoval ani ist, ale vag ukatoval 0.8l/h-0.9l/h palubak 0.7l/h-0.8l/h tak som bol na tom tak ako aj pri 0.0. Nakoniec tych -2.9 a ako som pisal motor pekne nabehol a momentalna spotreba ako som pisal. Takze necham to tak uvidime co starty, spotreba a vykon a uvidime.
Teda ci uz s pripravkami, alebo aj bez nich stale je to potrebne doladit
Skoda Oktavia II 1.9 TDI 77 kw BXE r.v 04/2006
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Ahojte,

viem, ze tato tema je o PD motoroch, ale nikde som nenasiel ako je to u CR motorov.

Zda sa mi, ze mam trochu nizke volnobezne otacky (podla diagnostiky je to 782 ot./min.). Trosku citit vibracie motora a ked pustim brzdu na Dcku pre rozbeh, tak vibracie sa na chvilu zhorsia. Pocas rozbehu klesnu otacky este pod 782 ot./min.

Pripajam dva logy na kontrolu. Nikde som v diagnostike nenasiel kanal, kde by ukazovalo synchronizaciu kluky a vacky. Popripade poradte, ktory kanal nalogovat.

Este taka vec, na diagnostike ukazuje okamzitu spotrebu 0,42l/h ale palubak ukazuje 0,6l/h, co mi pride divne.

log1: http://leteckaposta.cz/406009590
log2: http://leteckaposta.cz/976315542


Dakujem za odpovede.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

otačky máš ok... CR motor daj na pripravky. pokial sedi, je to ok.
ak ti trha pri rozbehu, tak hladaj chybu v prevodovke.. aku máš motorizaciu?
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Dakujem za info. Motorizaciu mam v podpise :).

Ono ani nie, ze trha, len viac zavibruje motor ked pustim brzdu na Dcku, lebo otacky este viac klesnu. Po vymene ulozenia prevodovky to je podstatne lepsie ale chcem este vymenit silentblok motora a reakcnu vzperu+silentbloky na napravnici nech je to komplet.

Len mi tak napadlo ci pricinou nebudu trosku rozladene rozvody. Tie boli menene este pred kupou pri 180 000km podla serv. knizky v Nemecku, a teraz mam 209 000 km.

Inac nikde na nete som nenasiel ake spravne volnobezne otacky by mal mat 2.0 TDI CBAB motor, vsade sa riesi len PD :)

Dam teda rozvody skontrolovat na pripravky.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

choď do vw spraviť update na RJ motora a RJ prevodovky
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

OK, poinformujem sa vo VW. Cize bola tam nejaka oprava v RJ co riesi tie otacky?

Dik.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
Janosik93
Přispěvovatel
Příspěvky: 684
Odpovědi: 0
Registrován: 10 úno 2009, 06:17
Bydliště: Spišská Nová Ves, Slovensko

Příspěvek od Janosik93 »

skôr rôzne trhania su tam kadejake TPI
milky22
Nováček
Příspěvky: 18
Odpovědi: 0
Registrován: 05 led 2013, 18:15
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od milky22 »

Takze som bol dnes v Skodovke a bohuzial ziadny update RJ na moj motor nie je.

Ale co ma potesilo ked sme sa bavili o tomto probleme, tak servisny technik sam poradil vymenu vzpery motora a silentbloky (to co mam presne v plane urobit), ze dost casto to menia a najskor tie vibracie sa tymto odstrania.

Tak uvidim po vymene.
Passat 3C Variant, 3/2009, 2.0 TDI 103 kW CBAB, DSG
wasssabi
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2013, 23:39

Příspěvek od wasssabi »

Upravil jsem nastavení vačkové hřídele na 0.0, někdy skočí na - 0,6. Výsledkem je zvýšená spotřeba na 9l/100km. Na volnoběh 1.0l/h.
Když to vrátím na původních 5,0, spotřeba na volnoběh 0,6-0,7l/h, spotřeba 7l/100km. Když nastavím do mínusových hodnot, např. -3,5, opět vysoká spotřeba. Jsem z toho docela hořký, když v nastavení, ve kterém to má být vykazuje motor vysokou spotřebu. Co se v takovém případě dá dělat?
Mám doma ještě Superba, 1.9TDi 85kw r.v.2007. Spotřeba 6l/100 a na volnoběh 0,5l/h. Hodnota vačkové hřídele -3,7. Nemyslím, že jsou ty motory tak rozdílné, navíc Superb má už 350tkm v těle, o kilo víc, než Passat, tak se ptám, co je u Passata špatně, že tak žere? Navíc po startu hulí našedlý štiplavý kouř, někdy zahulí i při zahřátém motoru.

Díky všem za rady.
Passat TDi 96kw AFV
Qxkiller
Přispěvovatel
Příspěvky: 90
Odpovědi: 0
Registrován: 28 črc 2013, 11:24
Bydliště: Zbiroh (Líšná)

Příspěvek od Qxkiller »

vstřiky jsou ok ? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
a nebo na straně 7 je ukázka jak zjistit málo napnutý řemen, taky do toho má co kecat
wasssabi
Nováček
Příspěvky: 2
Odpovědi: 0
Registrován: 15 pro 2013, 23:39

Příspěvek od wasssabi »

Qxkiller píše:vstřiky jsou ok ? http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945
a nebo na straně 7 je ukázka jak zjistit málo napnutý řemen, taky do toho má co kecat
Díky za radu. Jo, vstřiky jsou v normě. Ještě otázka. Může špatně napnutý řemen, díky kterému je špatná synchronizace vačky, způsobovat kouř z výfuku, který je cítit po naftě?
Passat TDi 96kw AFV
Mira__13
Sběrač informací
Příspěvky: 36
Odpovědi: 0
Registrován: 30 dub 2010, 19:20

Příspěvek od Mira__13 »

Čau pánové potřeboval bych poradit. Přikládám foto pár hodnot. Jsou tyto hodnoty v pořádku? Popřípadě co je špatně.
1.Občas mi asi padá nafta (většinou když jsem nacouván z kopečka) Mohou to být špatné vstřiky? Auto nastartuje a hned chcípne. Potom musím dlouho točit než opět nastartuje.
2.Mám po výměně rozvodů a mírně se mi zvedla spotřeba.
Jedná se o passat variant 1,9 tdi PD 85 kw ATJ

Děkuji za každý názor.

Obrázek
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

moj otec po vymene rozvodov ma problem so startovanim ale v podstate len sporadicky......niekedy to naskoci na drnc a niekedy drncdrncdrncdrncdrnc moze to mat nieco spolocne s nastavenim rozvodov kedze je to nahodne a nezavisle na teplote ci je motor studeny alebo zahriaty???....jedna sa o A4 2001 96kW PD diky za rady...
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
peugeot 405
Přispěvovatel
Příspěvky: 211
Odpovědi: 0
Registrován: 15 bře 2008, 12:48
Bydliště: Humenne, Kosice

Příspěvek od peugeot 405 »

tak co nikto nevie ci to mozr byt rozvodmi alebo niecim inym???
Audi A4 3.0 TDi 150kW BKN DPF r.v. 2006...289000km
cin
Aktivista
Příspěvky: 1606
Odpovědi: 0
Registrován: 27 led 2010, 15:42
Bydliště: jihlavsko

Příspěvek od cin »

Je mozne ze po vymene rozvodu a nastaveni na 0 se rapidne zhorsily studene starty ? predtim byla hodnota +2 a chytalo to drc, ale zralo skoro 7l Teplotni cidlo vymenene za nove , O1 ASZ . Zatim jediine pozitivum je pokles spotreby. Poradte prosim :worthy:
O1 ASZ - 200 ps 436 Nm SW TDI Fun HW Marena TDI
Jawa 250 - 353 Normandie
Zetor 25A
Odpovědět

Zpět na „FAQ - časté dotazy - řešení, postupy“