emise to samí vyjímka zatím nemusí být online,takže tady se zatím ani neměří nevím jak jinde.Jinak emise jsou to nejmenší..standa123 píše:ok. beru.....ale co emise?
Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
zase to vyvolá jen a jen nekonečný debaty o rozdílných měřících přístrojích, a že tam ho vyhodili a tam prošel, stížnosti, hádání, žaloby a já nevím co
ti co mají správný známí udělají emise i když tam vůbec výfuk nebude natož aby něco načítali a měřili a po obyčejných lidech se budou vozit a vyhazovat je...welcome in Czech Republic
ti co mají správný známí udělají emise i když tam vůbec výfuk nebude natož aby něco načítali a měřili a po obyčejných lidech se budou vozit a vyhazovat je...welcome in Czech Republic

Aby jsi mohl na stk je potřeba mít emise né starší než jednoho, ale myslím že dvou měsíců, každopádně rozhoduje datum stk, emise jsou tomu podřízené.jericho-3 píše:Pánové, co rozhoduje, když mám auto, kterému končí STK v roce 2017, ale emise již tento rok? Je to pozůstatek staré praktiky, která už neplatí...
tak v tom případě nechápu jak můžeš mít rozdílný STK a emise dročky jsou na rok STK občas to někdo ojebe na 2 roky to je jediný jak se to mohlo staát nebo se úředník spletl v roce to se taky stává....
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
Ale tohle bývávalo běžné, když jsem jezdil lidem na STK, kolikrát měli jinde kouřivost a jinde STK. Patrně je třeba vyhodili, tak jeli jinam a pak na STK. Mě kdysi vyrazil jeden zelenáč technik s autem,že tam nemám origo motor, tak jsem prostě jel jinam, kde to neřešili a prošel jsem se slávou.. Ale dnes je jedna známka, tak to možné není..
Ale mám jinou otázku pro znalce: čistě teoreticky , když mám papíry na moto veterána zrovna ne přesně ty, co má moto mít a oni mne nafotí, nepoznají rozdíl a dostanu STK a já pak moto dám to stejného stavu /nebo jinou origo/ jak má být a foto nebude souhlasit na příští STK...Co se stane, vyhodí mne, abych přijel s moto, které je na snímku, nebo konečně poznají /mají údajně i fota origo veteránů/že tahle moto je ta pravá a fota změní? Jo, my veteránisté nejsme žádní zloději, ale mnohdy máme mota s papíry, které nesedí, ale v poválečných dobách to bylo běžné..Např. KDF s karoserií Spartak /kdy policajt hledal motor vepředu a on byl vzadu/ nebo moto NSU se zadkem s péráka..Atd.atd. Pak jsou dilemata ..
Ale mám jinou otázku pro znalce: čistě teoreticky , když mám papíry na moto veterána zrovna ne přesně ty, co má moto mít a oni mne nafotí, nepoznají rozdíl a dostanu STK a já pak moto dám to stejného stavu /nebo jinou origo/ jak má být a foto nebude souhlasit na příští STK...Co se stane, vyhodí mne, abych přijel s moto, které je na snímku, nebo konečně poznají /mají údajně i fota origo veteránů/že tahle moto je ta pravá a fota změní? Jo, my veteránisté nejsme žádní zloději, ale mnohdy máme mota s papíry, které nesedí, ale v poválečných dobách to bylo běžné..Např. KDF s karoserií Spartak /kdy policajt hledal motor vepředu a on byl vzadu/ nebo moto NSU se zadkem s péráka..Atd.atd. Pak jsou dilemata ..

nepropadat panice...
Na STK mě před 2 lety omladili auto
Když se do dovezlo ze SRN, tacho ~140, první záznam v registru 140 a po první technické 40
Na druhé technické již opět dle tacha... Zjistil jsem to až teď na www.kontrolatachometru.cz


Octavia 2 08, TDI BLS DPF, ECU úprava TDIfun - EGR off, GT1646V, 324Nm/148 PS
Zdravím. Já byl v http://www.autoplus-praha.cz a vše bylo jako vždycky. Žádné problémy
Je dobré mít poznámku "dobová úprava"jericho-3 píše:Ale tohle bývávalo běžné, když jsem jezdil lidem na STK, kolikrát měli jinde kouřivost a jinde STK. Patrně je třeba vyhodili, tak jeli jinam a pak na STK. Mě kdysi vyrazil jeden zelenáč technik s autem,že tam nemám origo motor, tak jsem prostě jel jinam, kde to neřešili a prošel jsem se slávou.. Ale dnes je jedna známka, tak to možné není..
Ale mám jinou otázku pro znalce: čistě teoreticky , když mám papíry na moto veterána zrovna ne přesně ty, co má moto mít a oni mne nafotí, nepoznají rozdíl a dostanu STK a já pak moto dám to stejného stavu /nebo jinou origo/ jak má být a foto nebude souhlasit na příští STK...Co se stane, vyhodí mne, abych přijel s moto, které je na snímku, nebo konečně poznají /mají údajně i fota origo veteránů/že tahle moto je ta pravá a fota změní? Jo, my veteránisté nejsme žádní zloději, ale mnohdy máme mota s papíry, které nesedí, ale v poválečných dobách to bylo běžné..Např. KDF s karoserií Spartak /kdy policajt hledal motor vepředu a on byl vzadu/ nebo moto NSU se zadkem s péráka..Atd.atd. Pak jsou dilemata ..
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!