Stránka 26 z 38

Napsal: 16 bře 2016, 07:25
od PetrSs
standa123 píše:ok. beru.....ale co emise?
emise to samí vyjímka zatím nemusí být online,takže tady se zatím ani neměří nevím jak jinde.Jinak emise jsou to nejmenší..

Napsal: 16 bře 2016, 11:24
od standa123
Jj to jsou ....... (noteeth) (noteeth)

Napsal: 16 bře 2016, 11:43
od roman1648
zase to vyvolá jen a jen nekonečný debaty o rozdílných měřících přístrojích, a že tam ho vyhodili a tam prošel, stížnosti, hádání, žaloby a já nevím co

ti co mají správný známí udělají emise i když tam vůbec výfuk nebude natož aby něco načítali a měřili a po obyčejných lidech se budou vozit a vyhazovat je...welcome in Czech Republic ;)

Napsal: 18 bře 2016, 15:06
od jericho-3
Pánové, co rozhoduje, když mám auto, kterému končí STK v roce 2017, ale emise již tento rok? Je to pozůstatek staré praktiky, která už neplatí...

Napsal: 18 bře 2016, 15:09
od Ladas
nejsi taxikář?

Napsal: 18 bře 2016, 16:14
od Tomas.cz
jericho-3 píše:Pánové, co rozhoduje, když mám auto, kterému končí STK v roce 2017, ale emise již tento rok? Je to pozůstatek staré praktiky, která už neplatí...
Aby jsi mohl na stk je potřeba mít emise né starší než jednoho, ale myslím že dvou měsíců, každopádně rozhoduje datum stk, emise jsou tomu podřízené.

Napsal: 18 bře 2016, 16:59
od jericho-3
Ladas píše:nejsi taxikář?
:)
Nejsem, to auto jsem koupil od pána kterého znám. Asi tu zelenou známku sloupnu a je to.

Napsal: 18 bře 2016, 19:29
od Ladas
tak v tom případě nechápu jak můžeš mít rozdílný STK a emise dročky jsou na rok STK občas to někdo ojebe na 2 roky to je jediný jak se to mohlo staát nebo se úředník spletl v roce to se taky stává....

Napsal: 18 bře 2016, 20:31
od jericho-3
Ale tohle bývávalo běžné, když jsem jezdil lidem na STK, kolikrát měli jinde kouřivost a jinde STK. Patrně je třeba vyhodili, tak jeli jinam a pak na STK. Mě kdysi vyrazil jeden zelenáč technik s autem,že tam nemám origo motor, tak jsem prostě jel jinam, kde to neřešili a prošel jsem se slávou.. Ale dnes je jedna známka, tak to možné není..
Ale mám jinou otázku pro znalce: čistě teoreticky , když mám papíry na moto veterána zrovna ne přesně ty, co má moto mít a oni mne nafotí, nepoznají rozdíl a dostanu STK a já pak moto dám to stejného stavu /nebo jinou origo/ jak má být a foto nebude souhlasit na příští STK...Co se stane, vyhodí mne, abych přijel s moto, které je na snímku, nebo konečně poznají /mají údajně i fota origo veteránů/že tahle moto je ta pravá a fota změní? Jo, my veteránisté nejsme žádní zloději, ale mnohdy máme mota s papíry, které nesedí, ale v poválečných dobách to bylo běžné..Např. KDF s karoserií Spartak /kdy policajt hledal motor vepředu a on byl vzadu/ nebo moto NSU se zadkem s péráka..Atd.atd. Pak jsou dilemata .. :)

Napsal: 18 bře 2016, 22:21
od Slavkov
Ten rozdíl termínu máš v papírech nebo pouze na známkách? Už jsem měl blbě cvaknutou známku...

Napsal: 19 bře 2016, 10:28
od borelli
Na STK mě před 2 lety omladili auto :-) Když se do dovezlo ze SRN, tacho ~140, první záznam v registru 140 a po první technické 40 ;) Na druhé technické již opět dle tacha... Zjistil jsem to až teď na www.kontrolatachometru.cz

Napsal: 19 bře 2016, 12:07
od jericho-3
Slavkov píše:Ten rozdíl termínu máš v papírech nebo pouze na známkách? Už jsem měl blbě cvaknutou známku...
I v papírech, auto sídlilo v Praze , koupeno v ČR, takže vše origo a důvod tohoto zádrhelu neznám..

Napsal: 19 bře 2016, 21:08
od Ladas
většinou taxík ;)

Napsal: 25 čer 2016, 22:18
od honzaj.
Zdravím. Já byl v http://www.autoplus-praha.cz a vše bylo jako vždycky. Žádné problémy

Napsal: 26 čer 2016, 11:09
od Ladas
jericho-3 píše:Ale tohle bývávalo běžné, když jsem jezdil lidem na STK, kolikrát měli jinde kouřivost a jinde STK. Patrně je třeba vyhodili, tak jeli jinam a pak na STK. Mě kdysi vyrazil jeden zelenáč technik s autem,že tam nemám origo motor, tak jsem prostě jel jinam, kde to neřešili a prošel jsem se slávou.. Ale dnes je jedna známka, tak to možné není..
Ale mám jinou otázku pro znalce: čistě teoreticky , když mám papíry na moto veterána zrovna ne přesně ty, co má moto mít a oni mne nafotí, nepoznají rozdíl a dostanu STK a já pak moto dám to stejného stavu /nebo jinou origo/ jak má být a foto nebude souhlasit na příští STK...Co se stane, vyhodí mne, abych přijel s moto, které je na snímku, nebo konečně poznají /mají údajně i fota origo veteránů/že tahle moto je ta pravá a fota změní? Jo, my veteránisté nejsme žádní zloději, ale mnohdy máme mota s papíry, které nesedí, ale v poválečných dobách to bylo běžné..Např. KDF s karoserií Spartak /kdy policajt hledal motor vepředu a on byl vzadu/ nebo moto NSU se zadkem s péráka..Atd.atd. Pak jsou dilemata .. :)
Je dobré mít poznámku "dobová úprava"