FMIC v Octavii I
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
zbytecne urcite ne.cena je +- stejna.a v kazdem pripade 230 ma mensi tlakovy odpor nezli treba 140.vystuha se da dodatecne vzdy upravit ale to uz je na zakaznikovi.my jsme mu to vyrobili takhle. 
Audi A3 Sportback 1.9 PD BXE 186 ps , sw TDI FUN , TSB 220 Turbosport , exhaust by Marena
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
EX- Octavia combi Tdi AGR 261 ps
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
- Champion
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 293
- Registrován: 08 zář 2009, 20:38
- Bydliště: Slovakia-NR
- Kontaktovat uživatele:
az tak nadherne to nebolo, vela sa muselo rezat po krajoch miestami az 2cm a krajne mriezky som musel vysunut hodne do predu.
Golf IV 1.9TDI ATD PD, EGR-KAT=OFF, spojka VR6+ kovokeramika, prevodka dlha EWT, vstreky AL, turbo hybrid, sanie ARL, custom FMIC 60mm, custom NEREZ vyfuk 63mm, brzdy RS 312/256 , Lowtec stelovak -6cm , 18" REPLICA RS4 carbon, look R32, soft by DTech
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
nazdar... mam octu 1,9 TDI 81kw... chystam sa na chip, pozdejsie mozno aj pretryskovat... rozmyslam nad IC... zatial to je len taka psychicka priprava... chcel by som vediet aky velky tam vojde bez rezania do vyztuhy narazniku... keby sa nasiel niekto kto ma na predaj nejaky jazdeny, mozno by som mal zaujem... resp. ma vobec zmysel davat peniaze do IC ked sa nechystam menit turbo... to znamena, ze vsetky upravy budu limitovane potencialom origo turba... diky moc
- marena tdi
- Aktivista
- Příspěvky: 3597
- Registrován: 02 dub 2009, 09:39
- Bydliště: Frýdek-Místek
-
mr.freezer
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 561
- Registrován: 15 bře 2011, 13:54
- Bydliště: Slovakia (Slovak Republic)
diky moc.. tak kaslem na to... odvetranie origo coolera mam spravene celkom dobre tak to hadam bude stacit..
Škoda Octavia I Elegance, 1,9 TDI ASV
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
Seat Ibiza 6k2 1,9 TDI 66kw AGR, 17" AEZ Bimo, BREMBO MAX 280mm+239mm,VA, S764, soft by Tuning-RC, VR6 prítlačák...KPOWER cca 165PS 360NM... vo vyvoji
VW Caravelle T5 2,5 TDI 4motion
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- rici.houba
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 937
- Registrován: 01 črc 2007, 19:06
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
- JohnnyBOSS
- Aktivista
- Příspěvky: 1296
- Registrován: 30 led 2010, 15:36
- Bydliště: Prostějov
jakou výšku dát do Toleda 1M s TopSport nárazníkem?
Pořád nevím jestli 280 nebo 230. Ale když říkáte, že ikdyž je kus schovanej za výztuhou, má to menší odpor, a rozdíl v ceně je 100korun, asi se vyplatí ten 230, že? 
Toledo 1M ALH >> FB PP764 stage 2, 12mm Zexel, podávačka AXR, ATD, VR6, EWT, 230FMIC/60mm, VB, 288/232mm a pár věcí z ARL. 177PS 399Nm, chip od benzínky
- PRODÁNO
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW
Superb II 3,6 V6 FSI - PRODÁNO
VW Touran 1.9 TDi 74kW


