Emise 2016
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Musí se vycházet z reality, dobové upravy po válce, které nikomu nevadily jsou dnes problémem. Např.i H-D , moto základ neskutečných úprav , kde najít originál je rarita, je na tom dnes také nejhůře. A že byly dobové doplňky, které tehdy byly schválené a dnes ti pitomci bazírují na kravinách..Chtějí, aby tady všichni jezdili 90km/h, v koloně jako slepice v prodejních modelech pouze s rozdílnými potahy sedadel...Fuj!
nepropadat panice...
- Romaneek
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 277
- Registrován: 15 úno 2006, 21:05
- Bydliště: Bor u Tachova
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
Tak jsem minulý týden absolvoval ME a STK s Passatem (ERG off Hw i Sw) a bez problémů. Chtěl jsem ještě než to bude online, kdyby byl zádrhel při vyčtení kódu, abych měl možnost se nějak domluvit a nebylo to potřeba 

Golf IV variant ASZ, IC ARL, turbo 1752vrk, SW Mirulu, předek bi-led projektory koito, staví to Brembo MAX..
T4 multivan, 111kw zatím série
2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
T4 multivan, 111kw zatím série

2x Golf MK2 1,6TD JR 51kw v renovaci, jeden už po..
EX: Fabia combi 1.9Tdi, ASZ+GTB1756VK+FMIC atd.
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
Jedna cerstve husta zkusenost z Autostol-STK s.r.o. Kladno.
Emise jsme na doporuceni delali jinde, protoze tam to trva 3h. Prosly o chlup, ze prej nadmerne kourime, realne jen trochu koure pri startovaci davce. Pan byl nastesti rozumny a zena vyrecna.
Co mam info tak ale emisni stanice to maji do konce roku 2016, pak musi delat komplet STK, jinak konci.
Na STK lhostejnost a komisni postup. Napoprve osvedceni nevydano, ani docasne a areal opoustime bez znamek na vlastni pest.
Seznam zavad a zavaznost:
Vazne (B):
0.3.1.2 - zavesny zarizeni nezapsany v TP, u FRS1 bohuzel nelze zapsat kvuli homologaci ... dosud stacilo prohlaseni, ze jde o zaves na transport jizdnich kol, ktery nemusi byt zapsany v TP, ted uz to nestaci.
Takze zaves ven, ale puvodni vyztuha uz neni, takze naraznik bez vyztuhy. A to jim uz nevadi kretenum, bo to neni videt. Samo tam pujde zpet, protoze nehodlam cekat, az do zadku nekdo zakufruje a najdu jeho SPZ na zadech.
1.1.14.1.2 - nadmerne zkorodovany brzdovy kotouc ... no zadna tragedie to nebyla, trocha rezu na vnitrni strane kotouce, auto brzdilo bez problemu, ale pan byl nekompromisni ... v porovnani s tim jsou neuznane reklamace Skoda Auto na zarucni defekty trecich segmentu a kotoucu podstatne vetsi soda. Zajimave, ze tam si to vyrobce vyargumentuje. Osobni zkusenost.
4.7.1.2.2 - nesvitilo osvetleni SPZ - hotova tragedie
5.2.3.1.1 - gumy jak novy, vzorek paradni, ale rychlostni [edit] chyba, je to hmotnostni [/edit] index 82, v technicaku 83. Az tam jsem zjistil, ze mi v pneuservisu prodali 82 i kdyz jsem objednal 83 podle technicaku, prezouvali to tam a videli co mam za auto. Kdo to kontroluje pri prevzeti ? Hm zas jedna zkusenost. Co s tim asi tak ted udelame ? Realne 475 vs 483kg zatez na gumu.
7.1.5.2 - sviti kontrolka airbagu ... OK stacilo vymenit podvolantovej krouzek
Nebezpecne (C):
1.4.1.1.2 - nektere z kol ovladane parkovaci brzdou zcela nebrzdi a vozidlo se pri jizdni zkousce nadmerne vychyluje ze primeho smeru
Realne auto jezdi rovne a zadnej problem s trakci nema. Byl tam zatuhlej trmen na PZ kole, stacilo rozhejbat a promazat. Ale absolutne postradam logiku postupu a zpochybnuju kvalifikaci zavady jako nebezpecnou.
1) Auto brzdi za jizdy 70% predkem, takze i kdyby zadek vubec nesel, musim brzdit bez problemu.
2) Nebezpecna je samotna jizdni zkouska timto zpusobem. Bych chtel videt, kdo bezne taha za rucku za jizdy. Uz vyznamem slova parkovaci brzda je jasny, k cemu se pouziva. Ale kvuli tomu C-cku nevydali prave ani docasnou znamku.
No tak jsem to dal do kupy a jelo se tam znovu. Vse vyreseno az na ty gumy. Nasledne jsem zjistil, ze me v pneuservisu stejne ojebali i se zimnim obutim, tak jsem byl nucen nahodit origo sjety 205/45R16 se spravnym indexem a 2mm vzorku, kterej jsem overil projistotu suplerou a doufat, ze to projde.
Poslal jsem opet zenu. Doslo tam i na slzy, nechteli ji to napsat. Ze prej gumy sjety. Nastesti jsem ji vybavil argumentaci, takze pomohlo prohlaseni, ze jsme merili suplerou a pred rajblovanim technika na valcich tam byly 2mm. Navic, ze s puvodnima gumama s blbym hmot. indexem prosla pred 2 roky, tak ze tam asi maji zavadu v metrice posouzeni tehoz v case a at si to daji dohromady.
Pak si jeste vyslechla, jakej debil muze vymenit kotouc a nechat stary treci segmenty, ze to je prasarna atd. Skoro to vypadalo, ze nam neuzna ani to. Samozrejme menilo a opravovalo se to, co bylo v seznamu zavad. O deskach nepadlo ani slovo.
Shrnu-li to, tak jedna velka buzerace. Po tomto zazitku snad radeji auta prodat a chodit pesky, nez se tam nechat za ne zrovna maly prachy ponizovat od nadcloveka.
Emise jsme na doporuceni delali jinde, protoze tam to trva 3h. Prosly o chlup, ze prej nadmerne kourime, realne jen trochu koure pri startovaci davce. Pan byl nastesti rozumny a zena vyrecna.
Co mam info tak ale emisni stanice to maji do konce roku 2016, pak musi delat komplet STK, jinak konci.
Na STK lhostejnost a komisni postup. Napoprve osvedceni nevydano, ani docasne a areal opoustime bez znamek na vlastni pest.
Seznam zavad a zavaznost:
Vazne (B):
0.3.1.2 - zavesny zarizeni nezapsany v TP, u FRS1 bohuzel nelze zapsat kvuli homologaci ... dosud stacilo prohlaseni, ze jde o zaves na transport jizdnich kol, ktery nemusi byt zapsany v TP, ted uz to nestaci.
Takze zaves ven, ale puvodni vyztuha uz neni, takze naraznik bez vyztuhy. A to jim uz nevadi kretenum, bo to neni videt. Samo tam pujde zpet, protoze nehodlam cekat, az do zadku nekdo zakufruje a najdu jeho SPZ na zadech.
1.1.14.1.2 - nadmerne zkorodovany brzdovy kotouc ... no zadna tragedie to nebyla, trocha rezu na vnitrni strane kotouce, auto brzdilo bez problemu, ale pan byl nekompromisni ... v porovnani s tim jsou neuznane reklamace Skoda Auto na zarucni defekty trecich segmentu a kotoucu podstatne vetsi soda. Zajimave, ze tam si to vyrobce vyargumentuje. Osobni zkusenost.
4.7.1.2.2 - nesvitilo osvetleni SPZ - hotova tragedie
5.2.3.1.1 - gumy jak novy, vzorek paradni, ale rychlostni [edit] chyba, je to hmotnostni [/edit] index 82, v technicaku 83. Az tam jsem zjistil, ze mi v pneuservisu prodali 82 i kdyz jsem objednal 83 podle technicaku, prezouvali to tam a videli co mam za auto. Kdo to kontroluje pri prevzeti ? Hm zas jedna zkusenost. Co s tim asi tak ted udelame ? Realne 475 vs 483kg zatez na gumu.
7.1.5.2 - sviti kontrolka airbagu ... OK stacilo vymenit podvolantovej krouzek
Nebezpecne (C):
1.4.1.1.2 - nektere z kol ovladane parkovaci brzdou zcela nebrzdi a vozidlo se pri jizdni zkousce nadmerne vychyluje ze primeho smeru
Realne auto jezdi rovne a zadnej problem s trakci nema. Byl tam zatuhlej trmen na PZ kole, stacilo rozhejbat a promazat. Ale absolutne postradam logiku postupu a zpochybnuju kvalifikaci zavady jako nebezpecnou.
1) Auto brzdi za jizdy 70% predkem, takze i kdyby zadek vubec nesel, musim brzdit bez problemu.
2) Nebezpecna je samotna jizdni zkouska timto zpusobem. Bych chtel videt, kdo bezne taha za rucku za jizdy. Uz vyznamem slova parkovaci brzda je jasny, k cemu se pouziva. Ale kvuli tomu C-cku nevydali prave ani docasnou znamku.
No tak jsem to dal do kupy a jelo se tam znovu. Vse vyreseno az na ty gumy. Nasledne jsem zjistil, ze me v pneuservisu stejne ojebali i se zimnim obutim, tak jsem byl nucen nahodit origo sjety 205/45R16 se spravnym indexem a 2mm vzorku, kterej jsem overil projistotu suplerou a doufat, ze to projde.
Poslal jsem opet zenu. Doslo tam i na slzy, nechteli ji to napsat. Ze prej gumy sjety. Nastesti jsem ji vybavil argumentaci, takze pomohlo prohlaseni, ze jsme merili suplerou a pred rajblovanim technika na valcich tam byly 2mm. Navic, ze s puvodnima gumama s blbym hmot. indexem prosla pred 2 roky, tak ze tam asi maji zavadu v metrice posouzeni tehoz v case a at si to daji dohromady.
Pak si jeste vyslechla, jakej debil muze vymenit kotouc a nechat stary treci segmenty, ze to je prasarna atd. Skoro to vypadalo, ze nam neuzna ani to. Samozrejme menilo a opravovalo se to, co bylo v seznamu zavad. O deskach nepadlo ani slovo.
Shrnu-li to, tak jedna velka buzerace. Po tomto zazitku snad radeji auta prodat a chodit pesky, nez se tam nechat za ne zrovna maly prachy ponizovat od nadcloveka.
Naposledy upravil(a) fabiátor dne 01 črc 2016, 20:44, celkem upraveno 1 x.
Chápu že jsi naštvanej, ale za spoustu tý buzerace jak říkáš si můžeš sám tím, že nejsi schopnej se před STK pod auto ohnout a vše snadno zkontrolovatelný zkontrolovat.
Vzhledem k tomu, že auto fotí a závěs tam nesmí být, musel pryč.
Osvětlení nejen SPZ je velkej problém zkontrolovat předem...
Zadní kotouče mají obecně sklony k zatuhávání mechanizmu ručky, což se projeví mj. delším krokem páky. Jedno ohnutí pod auto a hned vidíš jestli se páčky na třmenech vrací do základní polohy. Než jedu s nějakým autem na STK, tak na volný silnici zkusím jestli na ručku zadní kola flekujou.
Ty gumy beru, že je buzerace, ale prostě to nesedí s TP, tak s tím těžko něco uděláš.
Že jedeš na STK se svítící kontrolkou airbagu nechápu.
Vzhledem k tomu, že auto fotí a závěs tam nesmí být, musel pryč.
Osvětlení nejen SPZ je velkej problém zkontrolovat předem...
Zadní kotouče mají obecně sklony k zatuhávání mechanizmu ručky, což se projeví mj. delším krokem páky. Jedno ohnutí pod auto a hned vidíš jestli se páčky na třmenech vrací do základní polohy. Než jedu s nějakým autem na STK, tak na volný silnici zkusím jestli na ručku zadní kola flekujou.
Ty gumy beru, že je buzerace, ale prostě to nesedí s TP, tak s tím těžko něco uděláš.
Že jedeš na STK se svítící kontrolkou airbagu nechápu.
Je: Rapid 1,6 TDI 85 kW 2015, Fabia II combi 1,4 TDI 70 kW 2008
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
Byl: Focus combi 1,8 TDCi 74 kW 2002
- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
Ja taky nerikam, ze vsechny ty zavady jsou neopravnene. Ale znovu opakuju, dalo se to vyresit normalne vydejem docasny znamky. S tim jsem pocital. To by umoznilo alespon regulerne z STK odjet do servisu. Staci na to jen projev dobry vule. STK je od toho, aby kontrolovali tech. stav, cili papir se seznamem zavad by mel byt podklad k oprave. V realu se to dela obracene. Vlastne se vsichni modli, aby jim tam neco nenasli, ale dopredu nevi, na co se zamerit. Ma to logiku ? Podle me moc ne, ale jsem prece mimon.
A pokud jde o kontrolu vozidla pred STK, nejsem jeho provozovatel. Tzn. resim veci, ktere jsou mi nahlasene, nebo na ne prijdu sam kontrolni jizdou. Podvolantovej krouzek byl v planu resit, ale na nej to auto nejezdi, ze ? A co s novyma gumama s blbym indexem ? Asi nejspis dojezdit a pri dalsi vymene na to dat bacha. Tak asi tak.
A pokud jde o kontrolu vozidla pred STK, nejsem jeho provozovatel. Tzn. resim veci, ktere jsou mi nahlasene, nebo na ne prijdu sam kontrolni jizdou. Podvolantovej krouzek byl v planu resit, ale na nej to auto nejezdi, ze ? A co s novyma gumama s blbym indexem ? Asi nejspis dojezdit a pri dalsi vymene na to dat bacha. Tak asi tak.
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Tak s tímhle autem bych na STK nejel ani před 20 lety, to by mě hamba fackovala a ještě napsat že technik byl buzerant...
Se divím že tě za to žena nenakopala do....

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
Něco svítí na palubce - problém, svítit nic nesmí
venku zase musí svítit všechno a spec po SPZ světýlkách jdou to ví každý
Nezapsaný závěs - to bych vůbec nezkoušel ale to je hlavně o hubu v provozu.
S tímhle autem kdyby se o tebe někdo otřel tak nemáš šanci a vše jde za tebou a to by byl malér.
Po pneu jdou taky hlavně velká auta SAG, dodávky - nesedí hmotnostní index a jdeš a jdou po tom i poliši.
Nejsem moralista ale tohle je fakt moc, to snad uznáš.
venku zase musí svítit všechno a spec po SPZ světýlkách jdou to ví každý
Nezapsaný závěs - to bych vůbec nezkoušel ale to je hlavně o hubu v provozu.
S tímhle autem kdyby se o tebe někdo otřel tak nemáš šanci a vše jde za tebou a to by byl malér.
Po pneu jdou taky hlavně velká auta SAG, dodávky - nesedí hmotnostní index a jdeš a jdou po tom i poliši.
Nejsem moralista ale tohle je fakt moc, to snad uznáš.

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
Kdyz se podivam na upravy aut co mas v podpisu, tak to vyrazne meni situaci. Ty by urcite dnesni technickou prosly 
Nezapsanej zaves vadi cemu ? Odporuje to vyhlasce ? No to dnes kde co. Zpusobis nehodu s vlekem OK, beru. Tvoje blbost. Kdyz nic netahas tak co ? Jasne je to potencialne berlicka pro pojistovaka, proc neplnit. Tak mas pojistku na blbost.
Ale to je presne ono. Po me se chce, abych byl 100% obcan, perfektne znal a dodrzoval zakony, ale ja si nechal regulerne v servisu namontovat tazny a ze to nejde prihlasit se zjistilo az pri prihlasovani, protoze to ve Skodovce nekdo podelal. Tak jeste vytopim dalsi prachy za demontaz a novou vyztuhu narazniku, protoze ta stara uz je davno zahozena ? To tam necham ne, sak to nicemu nevadi. Koule je vyndavaci, takze mas na prvni pohled vubec problem poznat, jestli tam nejakej zaves je nebo ne a vyztuha jako vyztuha.
Prijdu do servisu, reknu jaky mam auto, nadiktuju oznaceni gumy z technicaku a v dobre vire predpokladam, ze mi tam tu gumu taky namontujou. A oni mi namontujou presne tu samou gumu, jen o cislo nizsi hmotnostni index. Ja s tim leta jezdim v dobre vire, ze jsem ucinil maximum pro bezpecnost jizdy a na druhy STK od zakoupeni gum mi reknou, ze nevyhovuju kvuli hmotnostnimu indexu. Na ty prvni to nikomu nevadilo. Tak kde to jsme. Vsichni si ze me delaj prdel a ja to mam pokazdy kousnout a platit ? Hovno ! Pochybuju, ze vetsina pomahacu vubec tusi, co je to hmotnostni index gumy. Daleko vic je zajima hloubka dezenu, kdyz uz a ta je cajk. A nakladakem nejezdim, ackoliv papiry na to mam.

Nezapsanej zaves vadi cemu ? Odporuje to vyhlasce ? No to dnes kde co. Zpusobis nehodu s vlekem OK, beru. Tvoje blbost. Kdyz nic netahas tak co ? Jasne je to potencialne berlicka pro pojistovaka, proc neplnit. Tak mas pojistku na blbost.
Ale to je presne ono. Po me se chce, abych byl 100% obcan, perfektne znal a dodrzoval zakony, ale ja si nechal regulerne v servisu namontovat tazny a ze to nejde prihlasit se zjistilo az pri prihlasovani, protoze to ve Skodovce nekdo podelal. Tak jeste vytopim dalsi prachy za demontaz a novou vyztuhu narazniku, protoze ta stara uz je davno zahozena ? To tam necham ne, sak to nicemu nevadi. Koule je vyndavaci, takze mas na prvni pohled vubec problem poznat, jestli tam nejakej zaves je nebo ne a vyztuha jako vyztuha.
Prijdu do servisu, reknu jaky mam auto, nadiktuju oznaceni gumy z technicaku a v dobre vire predpokladam, ze mi tam tu gumu taky namontujou. A oni mi namontujou presne tu samou gumu, jen o cislo nizsi hmotnostni index. Ja s tim leta jezdim v dobre vire, ze jsem ucinil maximum pro bezpecnost jizdy a na druhy STK od zakoupeni gum mi reknou, ze nevyhovuju kvuli hmotnostnimu indexu. Na ty prvni to nikomu nevadilo. Tak kde to jsme. Vsichni si ze me delaj prdel a ja to mam pokazdy kousnout a platit ? Hovno ! Pochybuju, ze vetsina pomahacu vubec tusi, co je to hmotnostni index gumy. Daleko vic je zajima hloubka dezenu, kdyz uz a ta je cajk. A nakladakem nejezdim, ackoliv papiry na to mam.
Myslíš, že tohle fňukání technika na STK zajímá? Někdy přivře oko, když posoudí, že míra rizika je minimální, nebo žádná. Ale jsou věci, které si zkrátka na triko nevezme, pokud chce dál dělat technika a popřípadě nechce část svého platu doživotně někomu odevzdávat. Věřím tomu, že kdybys tam měl nějakou prkotinu, tak si to opravíš na místě a projdeš, nebo vyjedeš ven, opravíš a jsi hapy. Ale jet na STK s takovou kolekcí závažných závad........ Ale jo. Jsou to buzeranti. 

VW Sharan
1.9 TDI PD
1.9 TDI PD
- MirekX
- Aktivista
- Příspěvky: 4716
- Registrován: 24 led 2006, 18:27
- Bydliště: Týniště nad Orlicí
Odpovědi: 0
To si piš že to projde, vždy prošlo jen na emisích jsme hodili řeč a technik mě pomalu ještě vyčítal, že jsem na takhle upraveným autě nechal katalyzátor a že on by ho ihned vyhodil, že to stejně nezměří a jen to snižuje výkon. Třeba teď jsem na motorku kupoval laděný výfuky a samozřejmě jsem si pohlídal, aby měly homologaci - vyražené éčko a papír k tomu. Dnes se můžeš spoléhat tak akorát na sebe a vše si kontrolovat, Když ti dají blbé pneu tak ihned vrátit a nezaplatit a né spoléhat na někoho že to udělá dobře.fabiátor píše:Kdyz se podivam na upravy aut co mas v podpisu, tak to vyrazne meni situaci. Ty by urcite dnesni technickou prosly
Moc dobře jsi věděl že to bude na STK průser a tak mi přijde úsměvné tam s tím poslat ženskou.. To je teda chlapský řešení, no jo, doba je zlá..

Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru.
KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS 


- fabiátor
- Moderátor
- Příspěvky: 1258
- Registrován: 23 led 2006, 14:59
- Bydliště: Střední Čechy a Šumava
Odpovědi: 0
Jako zavazny napsal ty zavady technik. Ja si myslim, ze to neni zadna katastrofa. Zenska si tam zajela sama, protoze s tim denne jezdi a "nema cas" servisovat si svoje auto. Je to takovej ten zenskej pristup. Dokud to jede a neupadne tomu kolo, tak neresit. Ja jsem jen popsal situaci a netvrdim, ze se to nedalo resit jinak. Ovsem jak ze strany STK, tak jeji/nasi. Tentokrat se to potkalo. Tot vse.
A o tom co si vezme na triko technik nebo ne, by se dalo dlouze polemizovat, viz ty tvoje upravy co projdou. Kdyz budu stejne komisni, tak je to nepovoleny zasah do konstrukce vozidla. Uz jen ten upravenej soft. Ze to neumi zmerit je vec jina. Tak mi tady jeste chvili kazte vodu a dam se na modleni
A o tom co si vezme na triko technik nebo ne, by se dalo dlouze polemizovat, viz ty tvoje upravy co projdou. Kdyz budu stejne komisni, tak je to nepovoleny zasah do konstrukce vozidla. Uz jen ten upravenej soft. Ze to neumi zmerit je vec jina. Tak mi tady jeste chvili kazte vodu a dam se na modleni
