Stránka 27 z 32

Napsal: 13 bře 2015, 20:37
od čoud
gajdacdaniel

U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.

Napsal: 13 bře 2015, 20:57
od gajdacdaniel
čoud píše:gajdacdaniel

U turba pokud zatuhne regulace (asi nejpravděpodobnější vzhledem k tomu cos napsal) píše vag překročení plnícího tlaku do motoru.
Odpoj podtlakovou banku turba ségrovku zespoda auta (chce to mít aspon nájezdy) a plocháček co s ním hejbe regulace tak zkus rukou nahoru a dolu se musí hejbat lehce bez odporu. jak tam je odpor tak turbo rozebrat a vše ostatní najdeš když pročteš celé todle vlákno.
Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info

Napsal: 13 bře 2015, 21:31
od cin
Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info[/quote]

Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ;) ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat :P

Napsal: 13 bře 2015, 21:34
od cin
octavie81 píše:nechci zakládat další téma,tak se jen zeptám,udělal by mě to vypodložení někdo v okolí Olomouce?Mám oct98ahf,160tis najeto,už jednou se to čistilo v 90tis,ale už to zase někdy spadne...Jezdí se s tím jen po městě...
Hod si to do tyhle sekce http://dieselpower.cz/forum/viewforum.php?f=23 , treba se nekdo ozve :-)

Napsal: 13 bře 2015, 21:48
od Pasat TDI PD 96 kw
lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky

Napsal: 13 bře 2015, 22:13
od cin
Tak taky reseni, ale zas mene lidi ma moznost magnetky, ty valecky tam vrazis plug&play a jedes dal, kdyz mas je uz dopredu hotovy, tak se nemusis nicim zdrzovat.

Napsal: 14 bře 2015, 02:11
od dudu
Pasat TDI PD 96 kw píše:lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
jak se upiná na magnetku ta regulace :? (hm)

Napsal: 14 bře 2015, 08:51
od JHBullit
ja zas davam vzdycky na magnetku ten spodni krouzek pod lopatkama a turba zatim vsechny behaj bez problemu :)

Napsal: 14 bře 2015, 19:18
od gajdacdaniel
cin píše:Precital som si cele vlakno..len by som potreboval presne rozmery tych podloziek, ci su spravne co som pisal... diky moc za info
Ty mas jeste motor AHF, tudiz s velkou pravdepodobnosti budes mit turbo VNT 15 ktery ma 9 lopatek a valecek vypada jinak nez u 11 lopatkovyho. Ty potrebujes takovy, jaky jsou v tomto vlaknu, strana 10, nespodnejsi obrazek, je na nem napsano 9 lopatek. Rozmer , vyska (po vasem hrubka ;) ) 5,6 znamena zvyseni +0,15mm, v tvym pripade , ze jezdis vic dalky a mas moznost turbo sem tam prohnat, bych dal jen +0,1 mm navic, melo by to s prehledem stacit. Pokud by jsi zajem, valecky mam udelany, muzu kdztak poslat :P[/quote]

Dakujem velmi pekne za upresnenie a vysvetlenie. Diky pekne aj za ponuku, ale mam moznost si tie podlozky vyrobit na CNC sustruhu z nerezu takze si to skusim vybavit vo vlastnej osi. V pripade ze sa mi to nepodari urcite sa ozvem. Este raz diky moc.

Napsal: 14 bře 2015, 22:28
od cin
JHBullit píše:ja zas davam vzdycky na magnetku ten spodni krouzek pod lopatkama a turba zatim vsechny behaj bez problemu :)

To nejak nechapu, sice zabrousis tu plochu, ale pak das zpet origo valecky a ty delaji prece vuli ty regulace :?

Napsal: 15 bře 2015, 08:39
od hiero
Tak sme dvaja (noteeth)

Napsal: 15 bře 2015, 09:18
od Fantik
Některá víčka (podložky) jsou zkroucená pak je větší pravděpodobnost že dojde brzy k drhnutí lopatek regulace.

Napsal: 15 bře 2015, 10:04
od JHBullit
ano vuli nezvetsuji ale zatim vsechny turba co jsem delal mela lehce vydreny povrch od lopatek a nebo byly malinko zkroucene(okem to videt nebylo) takze kdyz se to slizlo byl povrch krasne hladkej a lopatky po tom krasne klouzaly a jak rikam zatim vsechna turba drzej :)

Napsal: 15 bře 2015, 20:52
od cin
No tak to je pravda,turba co jsem zatim tak rozebral, tak ta podlozka byla vzdy podrena od lopatek, ale krom jednoho VA ktery asi nekdo nechladil a ta podlozka byla opravdu prohnuta, mi zatim stacilo tu podlozku vzit , dat na sklo, nebo neco rovnyho a zalapovat smirglem, zacnu treba 300 a koncim 1000 a je to pekne hladky. A dle mne ta podlozka a jeji hladky povrch maji jednoznacne priznivy vliv na chod regulace, i kdyz ji pro jistotu vypodkladam

Napsal: 15 bře 2015, 21:30
od Pasat TDI PD 96 kw
dudu píše:
Pasat TDI PD 96 kw píše:lepší než podkládat je na magnetce zbrousit lopatky
jak se upiná na magnetku ta regulace :? (hm)
Blbě ale jde to uděláš dvě tři a máš to v ruce!!