BMW 325 TD TDS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Ja si myslim ze vymyslet neco noveho je blbost kdyz sou odzkousene turba GT2052v ktere je idealka na bezny provoz s vykonem nekde do 200koni a pokud nekdo stavi auto vylozene na zavody jako ja tak GT2260v kde ten vykon sice neni overeny kolik je mazimum ale na sprintech mam overene ze 330d e46 280koni 700Nm je zamnou a s M3 sem byl na 200m nastejno... A to mi klouzala spojka
a nim jeste s vykonem nekoncim 
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
to turbo bude mím blbý spodek..no blbý...bude asi stejný jako TDS,takže kopanec kolem 2500ot.bjukemen píše:..to je sice pravda, ale ma to doma a za skusku clovek nic neda)
ps: zahranicne projekty niesu ani jeden s variable turbom, takze zase by som netvrdil ze iba ono je jednina cesta
Zahraniční projekty dávají sice velký obtokový turba,ale než se to turbo roztočí,tak to dlouho trvá..kopanec přijde třeba v 3000ot a u GT32 i později..co naplat,že výkon bude kolem 300ps,ale když se s tím nebude dát jezdit v normálním provozu,tak je to na prd.
Někde na netu jsem viděl GT30 ,kde na vstupu do turba byly 2 díry a na jedné byla klapka...při nízkých otáčkách byla zavřená a tím se zvýšil průtok výfukových plynů a turbo se rychleji roztáčelo a při cihle se klapka otevřela a využíval se plnej potenciál turba.
Sehnat takové turbo a naladit to,tak by v ČR potažmo SR bylo další zlé TDS.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
No ja raci budu mit paradni spodek jako ted s variabilnim turbem nez tam davat obtok, moje tds uz je dost zle i tak a po zime bude snad nebezpecne uz i pro 300hp leony
jinak pokud ma to turbo doma at ho vyzkousi, ale jak psal Dawe bude to v normalnim provozu temer nejezditelne, do 3000ot to nepojede a pokud da i dost nafty tak to bude hrozna dymovnice, ja mam kopanec nekde okolo 1900ot a to se mi uz pri normalni jizde zda dost pozde...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
..mne pri terjasom naladeni s elektrikou a seriovym turbom mi to zatahuje od cca 2000 ot. nieje to zase take zle, jasne ze to nieje variabline turbo a kopanec (to je zase smrt pre spojku) ale zeby to bolo mrtve to nie, poladil som kus tu hlavu cerpadla aj predvstrek a je to solidne..ale ja zase nelamem palicu nad tym ze to nepojde,myslim ze to bude lepsie ako s povodnym turbom a niekto musi vyskusat aj inu alternativu ako vy
skor som cakal ze napisete do toho, nie vyserte sa na to 
No to musíš přeci vědět sám,když na malinkým sériovým turbu je "kopanec" v 2000ot ...tak v jakých otáčkách bude naběh při takovým obru.....Spíš by jsi měl být rád,že jsme Ti ušetřili penízebjukemen píše:..mne pri terjasom naladeni s elektrikou a seriovym turbom mi to zatahuje od cca 2000 ot. nieje to zase take zle, jasne ze to nieje variabline turbo a kopanec (to je zase smrt pre spojku) ale zeby to bolo mrtve to nie, poladil som kus tu hlavu cerpadla aj predvstrek a je to solidne..ale ja zase nelamem palicu nad tym ze to nepojde,myslim ze to bude lepsie ako s povodnym turbom a niekto musi vyskusat aj inu alternativu ako vyskor som cakal ze napisete do toho, nie vyserte sa na to
Pokud by jsi postavil káru na drag race,tak proč né...tam by ty otáčky byly furt nad 3000ot a tak by jsi využíval plnej potenciál turba.... Do města GT2052V a až Tě přestane bavit,tak GT2260V.. Už to dost lidí vyzkoušelo a funguje to,tak proč to měnit.
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
Noo něco beru zpět... to turbo z OM603 není zase tak velký (našel jsem si ho na netu)a tak by to nemuselo být zase taková hrůza.. ta výfukovka je malinká. Myslel jsem,že to bude větší šnak.
Tak jen do toho !!
Tak jen do toho !!
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
No tak teda do toho, uvidis jak se to bude chovat, pak dej vedet na jakem si tlaku a jake je pri tom tlaku EMP (tlak vyfukovych plynu) a jaky je nabeh to by me zajimalo...
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Je to obtok a tam moc velké EMP nebude.mev1 píše:No tak teda do toho, uvidis jak se to bude chovat, pak dej vedet na jakem si tlaku a jake je pri tom tlaku EMP (tlak vyfukovych plynu) a jaky je nabeh to by me zajimalo...
BME E61 530d chip 580Nm 282ps
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
BMW E39 530d touring + CP3 + Hybrid 636Nm 272ps ex
Opel Omega 2.5 mTDS Caravan 550Nm 230ps
GAME OVER
to Oldaf: Ahoj tak co ta keramika už to máš na autě? jak se chová? Chystám se ji taky dávat tak bych rád věděl jak se chová oproti klasice díky.
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
V úterý ji budu konečně montovatmev1 píše:to Oldaf: Ahoj tak co ta keramika už to máš na autě? jak se chová? Chystám se ji taky dávat tak bych rád věděl jak se chová oproti klasice díky.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu 
BMW e36 325Mtds, race mechanika by Oldaf, podávačka 800l/h 3,6baru, turbo serie 2.2baru bez přidavače 2.5bar+ s přidavačem, duralová jednohmota 8kg, podvozek M3 3.2 + strongflex
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
BMW e46 330d 150kw kompletní Mpaket ERG off cca 230hp
Fabia 1.9 SDI 47kw
Tak keramika je na autě. Namontoval jsem ji do E39 s novým setrvákem z omegy a s novým přítlačákem také z omegy. Dosedací plochu na setrváku co na ní dosedá přítlačák jsem na magnetce ubral o 0,8mm kvůli zvýšení přítlaku. Rozjezdy pod 1500 otáček jsou takový že to v autě zadrnčí, je potřeba se rozjíždět s vyššíma otáčkama, pak to je ok. Jde jen o to naučit se s tím jezdit. Dal jsem tomu dnes jen asi 50km a zatím žádnej prokluz ani při tlaku 2,1bmev1 píše:tak to jo, no tak dej pak prosím vědět jak se to chová v provozu
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
