Vyjetý motorový olej jako palivo - zkušenosti
Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
skôr je otázka,ako u otvorových vstrekovačov zabrániť tak častému karbónovaniu špičiek,čo prilievať do oleja? čo má kto odskúšané?lebo teraz treba každých 500-1000km čistit špičky čož je u mňa dosť často..
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
UchoTD
- Aktivista
- Příspěvky: 3364
- Registrován: 25 črc 2011, 23:22
- Bydliště: B.Bystrica
- Kontaktovat uživatele:
Problém je v tom, ze to karbonuje, po 3-4 čisteniach su vstreky mrtve, dymi to ako besne aj ked sa opucuju. Za 8000km druha sada vstrekov KO.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Není jiná možnost než to naředit a nechat sedimentovat. Už se to tu probírá dost dlouho.
nemám žádnou kárku na naftu...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Petr H."]
Není jiná možnost než to naředit a nechat sedimentovat.
já měl právě větší přísun nafty s benálem, tak jsem to omastil vyjetákem, skončilo to u feldy ucpáním koše v nádrži filtry OK,
kámošovi se zas ucpaly filtry,
pak jsem nalil vyjetáku a nechal sedimentovat slil jen omastěné palivo bohužel jsem to nijak neměřil jaký to mělo efekt ale OK normálně to jede
letos nějak nestíhám nic příště ten olej odměřím a změřím odpad, proto to píšu abych se k tomu vrátil
Není jiná možnost než to naředit a nechat sedimentovat.
já měl právě větší přísun nafty s benálem, tak jsem to omastil vyjetákem, skončilo to u feldy ucpáním koše v nádrži filtry OK,
kámošovi se zas ucpaly filtry,
pak jsem nalil vyjetáku a nechal sedimentovat slil jen omastěné palivo bohužel jsem to nijak neměřil jaký to mělo efekt ale OK normálně to jede
letos nějak nestíhám nic příště ten olej odměřím a změřím odpad, proto to píšu abych se k tomu vrátil
Ten odpad je podle množství bordelu. Ten zbytek na dně (nade dnem) neprojde ani filtrem na kafe. Už mi v garáži prokapává takový sediment asi 3 týdny a rostou v tom fitru nějaké podivné krystaly.... Postnu foto hned po tom, co se přesvědčím, že to nejsou diamanty...
I to má takovou jinou olejovitou strukturu,možná nějaké velké polymerované molekuly, co nechtějí skrz filtr.
I to má takovou jinou olejovitou strukturu,možná nějaké velké polymerované molekuly, co nechtějí skrz filtr.
nemám žádnou kárku na naftu...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
[quote="Petr H."]
zkus nějakou výtěžnost, jestli toho oleje v palivu zůstane nebo to jen obarví a nic z toho, já toho měl dvě nádrže tak 8O litrů a ořidal jsem asi 16 l motoráku, ale už jsem to vyjezdil , ted jezdím vlastní meřo se sto let strá nafta, zarezl otvor na sudu roztřískali ho a nepovolili, tak mi to přivezli na likvidaci tková podivná nafta ale jede to
zkus nějakou výtěžnost, jestli toho oleje v palivu zůstane nebo to jen obarví a nic z toho, já toho měl dvě nádrže tak 8O litrů a ořidal jsem asi 16 l motoráku, ale už jsem to vyjezdil , ted jezdím vlastní meřo se sto let strá nafta, zarezl otvor na sudu roztřískali ho a nepovolili, tak mi to přivezli na likvidaci tková podivná nafta ale jede to
Spíš to vypadá na to obarvení, zůstane toho na dně docela dost..
mám zamluvenej soudek WMO v jedné opravně motorek, protože mi dlužej laskavost, ale je to stejné jako z vyfritem, není protože s tím každý topí... tak až pro něj dojedu změřím to přesně, ale to hned tak nebude, musí to ležet v klídku alespoň 3 měsíce... a z motorek asi neteče totéž jako z ropáka.

tady ta výroba diamantů, moc to vidět není..
musím si koupit nový mobil.. 
mám zamluvenej soudek WMO v jedné opravně motorek, protože mi dlužej laskavost, ale je to stejné jako z vyfritem, není protože s tím každý topí... tak až pro něj dojedu změřím to přesně, ale to hned tak nebude, musí to ležet v klídku alespoň 3 měsíce... a z motorek asi neteče totéž jako z ropáka.

tady ta výroba diamantů, moc to vidět není..
nemám žádnou kárku na naftu...
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
-
slovacek.milos
- Aktivista
- Příspěvky: 34040
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Už byla i jízdní zkouška. Přilitím do vyfritu. Naproti všem hrozbám o obrovských koulích polymerovaných sraček MO s RO se nic nestalo, prolítlo to komínem a nutno říct, že to jelo dobře. Obsah sedimentovaného WMO v nádrži asi 5-10% .
Ale taky můžu napsat že se vyplatí laborovat na opičí kapky. Výsledek je daleko jistější (taky ne vždy to vyjde). Protože naředíš, někdy sedne někdy ne. A to jsem bral WMO ze stejné nádoby. Zřejmě po nějakém čase už je WMO také nějak v nádobě rozvrstvený a má to různé vlastnosti.
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... &start=330


Sedimentuje to slušně, a bordelu se usadí dost, to jsou náhodné vzorky.
Ten první je B95 + E85 cca1+1 toho asi 5cm v okurkáči 0,7 + cca 1 cm WMO barva tmavě hnědá z boku průhledné. Ale jak to začneš slévat sediment se rozvíří a filtrem na kafe to projde.
Lépe vypadá ten druhý vzorek tam jsou taky ty " krystaly" to samozřejmě jde pak fitrovat, sedlo to samozřejmě mnohem rychleji, ale zůstalo to černé.
Tak dávám předběžný odhad: kal z objemu WMO min 10% + 10% celkového objemu nesedimentovatené slitky + jebání a bordel
Tudy cesta nevede,to musí klapnout na WMO+opičí kapky opatrně slít a maximálně slitky do jedné bandasky a po čase z nich zkusit ještě něco vytěžit a zbytek sběrný dvůr.
nemám žádnou kárku na naftu...
-
burton.b22
Destilace vyjetého oleje.
http://www.youtube.com/watch?v=Y31_4IZbDxA
Mám dotaz chci vyčistit motor vodou do sáni. Můžu stříkat vodu přímo před turbo? Neublíží mu to nějak?
http://www.youtube.com/watch?v=Y31_4IZbDxA
Mám dotaz chci vyčistit motor vodou do sáni. Můžu stříkat vodu přímo před turbo? Neublíží mu to nějak?
tieto pokusy su vsetky pekne ale ja mam jediny spravny recept
nic s tym nerobim uz tisice kilometrov, posledne tisice sa filtruje cez vak a jazdim si. teraz auto stalo 2 tyzdne bez pohnutia. v nadrzi asi 50l kvalitneho neriedeneho cerneho oleja prefiltrovany cez vak na 1um. nazhavil, na pol otacky chytilo a cely den som si jazdil v pohode. ktovie co je v nadrzi. mozno tam je centimeter sedimentu ale to sa nedozvieme tak skoro.
mozno ked sa mi podari druhe auto predat za rozumnu cenu tak sa pozrem do utrob nadrze a dam tam poriadnu podavacku
nic s tym nerobim uz tisice kilometrov, posledne tisice sa filtruje cez vak a jazdim si. teraz auto stalo 2 tyzdne bez pohnutia. v nadrzi asi 50l kvalitneho neriedeneho cerneho oleja prefiltrovany cez vak na 1um. nazhavil, na pol otacky chytilo a cely den som si jazdil v pohode. ktovie co je v nadrzi. mozno tam je centimeter sedimentu ale to sa nedozvieme tak skoro.
mozno ked sa mi podari druhe auto predat za rozumnu cenu tak sa pozrem do utrob nadrze a dam tam poriadnu podavacku