Stránka 4 z 5
Napsal: 04 čer 2012, 22:18
od oldaf
DaveM píše:oldaf: Teď to nemůžu najít, ale prej pak dělá problémy imobilizér. Ale psal to člověk, co v xsaře měnil komplet motor za ten starý. Proto jsem se ptal jaké jsou změny na nových motorech oproti těm ve 405, 205…
Takže to shrňme:
1.co všechno je třeba měnit? čerpadlo, vstřiky, trubky…? (asi podle typu že)
2.co na to elektronika?
3.co na stk a emisích?
Díky
Žádnej imo tě nemusí zajímat, pokud tam přehodíš čerpadlo tak do čerpadla zapojíš jeden drát se spínaným plusem přes klíček. A jezdíš.
Napsal: 05 čer 2012, 07:14
od DaveM
Ok díky
Napsal: 18 čer 2012, 13:19
od DaveM
Včera jsme s kámošem dohadovali, jestli je technicky proveditelný překopat 2.0 HDI zpět na TD. Nebo úplně vyhodit motor a použít starší TD. Konkrétně P307. Je to trochu reálný nebo úplný sci – fi? CR po zkušenostech lidu z okolí nechci ani vidět, ale auto starší jak 10 let mě taky moc neláká. Díky
Napsal: 20 čer 2012, 09:58
od Jarda S.
hdi na td jedině výměnou motoru

Napsal: 20 čer 2012, 17:18
od Tomas-Oaza
ale za tu hoknu by to nestalo za to. navic udelas z auta bastl.
Napsal: 14 črc 2012, 20:06
od radluko
Co se týče mě, mám zkušenosti s Citroenem BX 1,9D motor Peugeot. Nprosto bez problémů, bez úprav bral všechno co bylo mastný a trochu hořelo. Palivový filtr, kde se měnila pouze vložka, která tam pasovala ze Zetoru za 30kč byla jen třešnička na dortu

Dále Mercedes 201W 200D 53 Kw, taky naprosto bez problémů, najeto 30 000 km na RO a na motor jsem nikdy nešáhl. Dále Škoda Felicia, po 5000 km začalo chcát čerpado. Po opravě a přetěsnění materiálem netečným k RO bez problémů. Dále Fabia 1,9 Tdi PD, po 3000 Km v tahu vstřikovače, oprava byla hoooooodně drahá

Takže za mě Mercedes, nebo to BX
Napsal: 15 črc 2012, 21:08
od Petr H.

jak si to do toho PDčka lil? na 100% a předehříval jsi??
Napsal: 16 črc 2012, 13:25
od radluko
No já do toho lil různé druhy odformovacích olejů, jak minerálních, tak na rostliné bázi. Dle technických listů dokonalé palivo. Bod vznícení v rozmezí 42 až 100 stupňů, dle druhu, složení kerosin, plynový olej, Meřo, taky dle druhu. Vše krásně řiďounký. Prostě lepší jak nafta

Jenže to stejně to PD nerozchodilo

Napsal: 15 srp 2012, 23:37
od blesk.praha
Pánové co Škody s motorem SDI, octavia i stará fabka je už to přece jen novější model, jestliže by to jelo na ty dobroty pak by to byla dobrá volba,Petr
Napsal: 16 srp 2012, 11:49
od zero1724
2001 fabia ATD 74kw tdi PD olej s petrolejem, 2x filtrovaný, ještě k tomu chipovaná, táhla na to palivo lépe jak kdejaká rotačka, auto ujelo všemu a ještě jsem voněl:)

, najel jsem na ní tak 10 tis km:)
Napsal: 17 srp 2012, 16:49
od slovacek.milos
blesk.praha píše:Pánové co Škody s motorem SDI, octavia i stará fabka je už to přece jen novější model, jestliže by to jelo na ty dobroty pak by to byla dobrá volba,Petr
a proč by to jet němělo

Napsal: 21 srp 2012, 05:49
od Petr H.

nechtělo by to založit nějaké trvalé téma, a psát tam, mám to a to s takovým makovým motorem , jezdím na, v poměru tak a tak, předehřívám nebo né.. ujel jsem tolik a tolik a posralo se to nebo né, případně to a to.. takhle stejně nikdo nic neví a nelze vyhodnotit jestli je nějaký typ vhodnější nebo né. Co je hlavní z x témat stejně nelze ani vyhodnotit jestli a jak se chovají PDčka nebo různé HDI TDi JTD atd. Rotačky se naposledy vyskytovali v autech r.v. tak někdy 2002 u leckterých značek ani to ne. Řešit tyhle auta nemá smysl, jednak je to většinou obecně známé a jednak se nezadržitelně chystají do říše vrakovišt a za pár roků bude problém takové auto v trochu slušném stavu vůbec koupit.
Napsal: 21 srp 2012, 09:14
od blacklight
Petr H. píše:
nechtělo by to založit nějaké trvalé téma, a psát tam, mám to a to s takovým makovým motorem , jezdím na, v poměru tak a tak, předehřívám nebo né.. ujel jsem tolik a tolik a posralo se to nebo né, případně to a to.. takhle stejně nikdo nic neví a nelze vyhodnotit jestli je nějaký typ vhodnější nebo né. Co je hlavní z x témat stejně nelze ani vyhodnotit jestli a jak se chovají PDčka nebo různé HDI TDi JTD atd. Rotačky se naposledy vyskytovali v autech r.v. tak někdy 2002 u leckterých značek ani to ne. Řešit tyhle auta nemá smysl, jednak je to většinou obecně známé a jednak se nezadržitelně chystají do říše vrakovišt a za pár roků bude problém takové auto v trochu slušném stavu vůbec koupit.
Souhlasím s tebou. Ony ty informace často někde jsou, ale není to na jednom místě. Chtělo by to nějaké takové vlákno založit.
Napsal: 22 srp 2012, 06:00
od Petr H.
Poprosím tímto moderátora, aby nám něco takového připravil, nebo upravil tohle téma:
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=105427 je tam už něco. No spíš by to chtělo udělat nějakou šablonku, aby to psali všichni zhruba stejně a bylo to přehledné, případně, aby se to dalo se zvýšeným počtem kilometrů, nebo vzniklými závadami po čase aktualizovat, nebo upravit. A dát ho 2 odshora aby časem nezapadlo.
A hlavně nemilosrdně mazat vše co se netýká daného téma.
Např.
Typ vozu:
Čerpadlo(typ vstřikování):
Jezdím na (léto/zima):
V poměru (léto/zima):
Přidávám aditiva:
Na alternativní paliva ujeto:
Celkový proběh:
Filtry měním po:
Motorový olej interval výměny/typ:
Vzniklé závady:
navrhněte další co se vám zdá důležité. Možná by to chtělo hodit do nějaké tabulky aby to bylo přehledné.
Napsal: 22 srp 2012, 10:00
od radluk
Tabulka by byla asi problem, tady to jde nejak mimo moznosti uprav prispevku, coz kazdy muze videt.
Zalozit tema neni problem, do prvniho prispevku se da tato sablona jako navod a muzeme frcet.
Prispevky ktere by byly mimo tento vzor delete a hotovo.