Stránka 4 z 9
Napsal: 04 lis 2012, 18:48
od Driver_1.9D
ale palivova sustava je odvzdusnena mam taky balonik na hadicke pred cerpadlom ked povolim odvzdusnovak na cerpadle a stlacam ten balonik tak nafta hned cez ten odvzdusnovak tecie.
Napsal: 04 lis 2012, 19:31
od rehak6co
Máš KO žhavičky jinak to neni možný, vyndej jednu po druhej a zkus je drátem od baterky tak do 5s musí svítit..
Napsal: 04 lis 2012, 20:13
od pipo444
My sme odvzušnovali tak, že ten odvzdušnovák bol zavretý. Jeden otvoril nádrž a počúval, druhý tlačil balónikom naftu. Pár krát postláčal balónik a potom uvoľnil termoventil na filtri a vyšla von pena. Utrel, dal termoventil naspäť a zase pumpoval. Ten druhý len počúval, ci ide nafta naspäť do nádrže

.Takto pár krát sme spravili a už to trebalo len natočiť

Napsal: 04 lis 2012, 20:19
od xkain
zkus přidat tak na plnou nádrž 5 litru benzínu.. uv idíš sám, jak bude chytat... já ji měl úplně KO ( ségra ji nabourala a jela sní asi 6KM bez vody, dokud jsi nezačalo svítit mazání) tak jsem lil asi 10 na nádrž
Napsal: 24 lis 2012, 00:14
od Driver_1.9D
rehak6co píše:Máš KO žhavičky jinak to neni možný, vyndej jednu po druhej a zkus je drátem od baterky tak do 5s musí svítit..
vypada to tak ze si mal pravdu (klop klop na drevo)
zhavice su uz vsetky vymenene za nove a po ich vymene startuje aj za studena pri cca +5C felda na brnk, jeden zhavic nezhavil vobec a ostatne 3 vypada to tak zhavili asi slabo. ako vidite zhavice mozu byt K.O. aj po 1-roku prevadzky
tu je dokaz:
start pred vymenou zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=TuKVygpccTY
a start po vymene zhavicov:
http://www.youtube.com/watch?v=PBoNJKJp41M
Napsal: 24 lis 2012, 10:24
od jericho-3
Žhaviče Ti odejdou velmi rychle, pokud máš opotřebované trysky, které rozprašují jako koštata a zastříknou na žhavičku a je po ní...Chce to dát nové trysky a je klid..
Napsal: 25 lis 2012, 17:42
od pavoucisit
Driver_1.9D bych řekl, že žhaví v +10 stupních nějak moc, 2x. To se potom nedivím, že mu odešly po roce žhaviče.
Napsal: 25 lis 2012, 18:52
od pipo444
Pavoucisit má pravdu

Ja žhavím vždy len raz. A to sú tam už cez 2 roky žhavky Bosch a zatiaľ no problem

Napsal: 26 lis 2012, 15:07
od Driver_1.9D
tak skusal som iba jeden krat zhavit pri vonkajsej teplote +7 a mal si pravdu stacilo tiez aj pri jednom zhaveni a felda nastartovala. a zhavice su znacky ISKRA a predtym myslim ze to boli CHAMPION-ky
Napsal: 26 lis 2012, 19:33
od pipo444
Veď časom uvidíš, ako sa ti bude štartovať s klesajúcou teplotou

Potom môžeš pristúpiť k ďalším veciam

Ale ako hovorím, ja žhavím vždy len raz. A zatiaľ to naštartovalo stále, aj za zimy. Ale zasa každý motor je v inom stave

Jo, aj ja som tam mal Championky. Boli zrejme KO, tak som tam dal nové Championky. Nemal som však šťastie a narazil som na vadnú sériu. Všetki boli KO. Tak mi tam pri výmene dali origo Bosch

Nech sa darí ...
Napsal: 26 lis 2012, 21:02
od Driver_1.9D
a inak zhavis len raz aj ked su silnejsie mrazy? myslim tie pod -10
Napsal: 26 lis 2012, 21:23
od jericho-3
Taky záleží, jaký je tam startér, lepší je origo Bosch, protože jsem se setkal s převodovým Palem, který to těžko zvládá a je tak na léto...Normálně upadlo napojení uhlíků...Jak se dále startovalo, šel do háje...
Napsal: 26 lis 2012, 21:24
od pipo444
Áno, stále len raz

Ďalšiou podmienkou je predvstrek, trysky, baterka a štartér

Takto sa tie žhaviče aspoň šetria. Veď komu sa to chce stále meniť, je tam aj tak nahovno prístup (ku niektorým)

Napsal: 26 lis 2012, 21:28
od pipo444
Jericho : No ja tam mám (som pozeral) ešte originál Bosch, takže fajn

Uhlíky som ešte nemenil. Na jar alebo v lete musím vyčistiť kontakty a spoje, lebo nevyzerajú bohvieako

Určite tam bude aj nejaký ten prechoďák

Ale zatiaľ problém so štartovaním nebol ani v mrazoch. Ale mne to nedá a musím to vyčistiť

Napsal: 26 lis 2012, 21:35
od pavoucisit
U toho startéru PAL pozor, jsou tam dva páry uhlíků natočených o 90 stupňů vůči sobě. Jeden pár se rád upálí a pak ten motor startéru sice běží, ale pomaleji a motoru se tak nechce moc startovat. Raději zaměnit za ten Bosch.