Felda 1.9TD a la RASTIKOS
Moderátoři: šulda, Moderátoři
1,3 krátká cca985 kg pohotovostní dle výbavy
naftová cca 1040 kg
1,6 ka 1020 kg ty brzdy maj celkem rezervu,
neni to auto 2 t nevim proč by to neubrzdil,
jediný co že ten motor přetežuje trochu přední nápravu no to je toho
když dám do auta pět lidí po 120 kg a vozejk s cementem tak pak to může brzdám vadit když zrovna pojedu přes alpy
a ne vo pár kilo težší dehet motor

naftová cca 1040 kg
1,6 ka 1020 kg ty brzdy maj celkem rezervu,
neni to auto 2 t nevim proč by to neubrzdil,
jediný co že ten motor přetežuje trochu přední nápravu no to je toho
když dám do auta pět lidí po 120 kg a vozejk s cementem tak pak to může brzdám vadit když zrovna pojedu přes alpy
a ne vo pár kilo težší dehet motor

Když to říkáš
vím,jak brzdila G2 s td a malejma brzdama a promin to auto jelo líp jak felda a brzdy byly mrtvice až když proběhli kolem mě brzdy z GTI tak to šlo ale s malejma jed z Kladna do Berouna a dole si to povíme kdo je bude mít červený po ostrý jízdě...
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
neřikám že jsou super závodní ale na to auto stačej i s motorem TD
měl jsem Fel 1,6 1,3 i naftu a brzdy vždy vydržely, a že 1,6 byla trochu upravená, hold 50 000 km a kotouče zvlněný jednou stočit a po 20 000km nový feroda a takto šlo do kola. hold výkon se musí i brzdit, ale nikdy se mi nestalo že by brzdy extra vadly nebo selhaly
měnit kapalinu, čistit, destičky, pakny,bubny vše udržovat a jak to brzdí
měl jsem Fel 1,6 1,3 i naftu a brzdy vždy vydržely, a že 1,6 byla trochu upravená, hold 50 000 km a kotouče zvlněný jednou stočit a po 20 000km nový feroda a takto šlo do kola. hold výkon se musí i brzdit, ale nikdy se mi nestalo že by brzdy extra vadly nebo selhaly
měnit kapalinu, čistit, destičky, pakny,bubny vše udržovat a jak to brzdí
Otázkou je jestli je to ekonomický dělat každejch 20tis brzdy ale jsou lidi co je to baví mě ne
na svým jsem se nadřel už dost 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
No i mazel sežere spoustu času to bych ti asi mohl vyprávět a dost dlouho a než dělat furt brzdy tak je lepší tvořit něco novýho-jinýho nebo píchat jak říkáš ale ne pod mostem
navíc dožíly 
Oct ALH 66Kw-4??Nm 1??PS
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
klika,písty,ojnice,saní ARL včetně IC,vedení 60mm,turbo Hybrid-Oleg,trysky PP764+11mm hlava DPF ON
SW Dieselpower
jednohmota+HDS57převodovka hybrid LHW,brzdy CupraR 323mm př. 288x22mm zad. CO JEDE MUSi BRZDIT!
to spirit.rk : Nechtěl by jsi o své feldě něco napsat u nás na webu ? Věřím, že se tam najde dost šílenců, který to bude zajímat, sice se najdou i tací, kteří to odsoudí, ale těch si nevšímej.
www.feliciaklub.cz a kdyby přeci jen měli nějaký keci tak se odvolej na mě a bude klid.
www.feliciaklub.cz a kdyby přeci jen měli nějaký keci tak se odvolej na mě a bude klid.
-
ThrashTheTrash
- Aktivista
- Příspěvky: 2381
- Registrován: 28 kvě 2007, 20:44
-
Smoke
- Aktivista
- Příspěvky: 2608
- Registrován: 24 bře 2006, 12:00
- Bydliště: kousek od Brna
- Kontaktovat uživatele:
ThrashTheTrash píše:Takovej detail...mam v planu taky davat turbinu na feldu,ale mam strach že ten motor na to neni stavenej.Vydrži ten motor zastavbu turbiny nebo se mi po 15000km celej motor zkurvi a budu to muset zase rozdelavat?
Dekuji za odpoved...
kamoš to takhle má 4tý rok (GII, motor felda 1.9D + turbo a čerpadlo 1.6TD, převodovka a spojka TDi- nutnost)
DTchip.cz chiptuning, měření výkonu
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno
Audi A5 3.0tdi 176kw- 318k 711Nm.
Audi A3, 1756, AGR 90k@241k 557Nm - prodáno