Stránka 4 z 8
Napsal: 05 led 2016, 22:27
od turbo kamna power
Já doufám, že najedu taky aspoň 300t. km bez výměn vstřiků atd. Jezdím z 90% dálnice, naftu se snažím tankovat "lepší", převážně OMV, navíc přidávám VIF.
Teď to má 195 najeto, u nás ve firmě je to tuším 4 roky, kupováno jako roční vůz z autorizáku škoda - byla to předváděčka, najeto to mělo asi 30t. km. Bohužel do 175t. km to jezdilo na servis do autorizáku, tzn. LL olej, výměny vzduch. a palivového filtru po 90.000km. Teď ho ale rozmazluji, olej po 15t. km a filtry po 30t. km

Napsal: 06 led 2016, 08:19
od roman1648
U nas na firme jich mame par taky,jezdi to dalky a furt plnej😊,problemy vicemene nejsou...
Napsal: 06 led 2016, 09:18
od matess
Švára to má ve Fabii a zatím jen ten EGR asi na 150 tis. km jinak OK, ale jezdí většinou minimálně 50km, žádný cukání po městě.
Jak píše PepaZima uvidíme co ho čeká po 200 tis. km
Napsal: 06 led 2016, 10:57
od PepaZima
amater píše:Kamos ma firemnu oct po 1,6cr a ma na nej uz cez 300tis... Pricom auto jazdi na LL, menene boli akurat rozvody, ostatne je povodne napriek tomu ze uz dva krat natankoval do nej benzin a zakazdym isiel az kym nepostala.... Vycerpane, vycistene a ide dalej.... A sef mu nechce kupit nove, ved vsak tomu nic nieje, este stovku to musi dat... No neviem ale co by ini za to dali, nie? Tomu hovorim sakra vydareny kus...

Tak pokud má najeto přes 300 tis, tak se dá hovořit ne o běžném, ale o neuvěřitelném štěstí a naprostém vyjímečném případě... Ani trochu bych se na toto nespoléhal. Musím navíc pochválit podvozek oki, konfortní, dobře naladěný, auto lehké, obratné a opravdu vydrží 200tis pokud s tím člověk nedělá prasárny. Jediné, co je třeba měnit, budou jak jsem zmiňoval ramena. Auto dovoz z německa, stočené o 60tis km a předchozí majitel asi geometrie nedělal pravidelně... Zatuhly šrouby a už vůbec s tím nejde hýbat. Předek mě vrže, vyměnil jsem silentbloky a vrže dál, je to guma u tlumičů. Nijak mě to zatím nevadí, ale možná to vyměním a udělám časem, než to prodám. Zadek - kdyby šly povolit šrouby, tak též měním jen silentbloky.
Jinak vstřik mám udělaný jen jeden u mého auta a to dokonce výměnou piezo členu - jde to. Ostatní původní. Též uvidím, kolik bude rozpočet na výměnu všech nebo jestli to nechám tak. Každopádně po ČR se eventuální zkrat pieza řeší lépe než v zahraničí. Proto se s autem v takovém stavu nevydávám za hranice, než vyřeším problém, protože je to časovaná bomba... Jet s myšlenkou 50 na 50 za hranicemi to je teda sakra risk.
Napsal: 06 led 2016, 11:13
od PepaZima
matess píše:Švára to má ve Fabii a zatím jen ten EGR asi na 170 tis. km jinak OK, ale jezdí většinou minimálně 50km, žádný cukání po městě.
Jak píše PepaZima uvidíme co ho čeká po 200 tis. km
Ano EGR potvrzuji odešel mě v téměř samém stavu km. Zajímalo by mě podrobnější téma údržby EGR. Když se zadře, zlomí ozubené kolečko nebo elektrický motůrek, tak je to na výměnu celého a hned randál peněz.
Napsal: 06 led 2016, 13:16
od amater
PepaZima píše:amater píše:Kamos ma firemnu oct po 1,6cr a ma na nej uz cez 300tis... Pricom auto jazdi na LL, menene boli akurat rozvody, ostatne je povodne napriek tomu ze uz dva krat natankoval do nej benzin a zakazdym isiel az kym nepostala.... Vycerpane, vycistene a ide dalej.... A sef mu nechce kupit nove, ved vsak tomu nic nieje, este stovku to musi dat... No neviem ale co by ini za to dali, nie? Tomu hovorim sakra vydareny kus...

Tak pokud má najeto přes 300 tis, tak se dá hovořit ne o běžném, ale o neuvěřitelném štěstí a naprostém vyjímečném případě... Ani trochu bych se na toto nespoléhal. Musím navíc pochválit podvozek oki, konfortní, dobře naladěný, auto lehké, obratné a opravdu vydrží 200tis pokud s tím člověk nedělá prasárny. Jediné, co je třeba měnit, budou jak jsem zmiňoval ramena. Auto dovoz z německa, stočené o 60tis km a předchozí majitel asi geometrie nedělal pravidelně... Zatuhly šrouby a už vůbec s tím nejde hýbat. Předek mě vrže, vyměnil jsem silentbloky a vrže dál, je to guma u tlumičů. Nijak mě to zatím nevadí, ale možná to vyměním a udělám časem, než to prodám. Zadek - kdyby šly povolit šrouby, tak též měním jen silentbloky.
Jinak vstřik mám udělaný jen jeden u mého auta a to dokonce výměnou piezo členu - jde to. Ostatní původní. Též uvidím, kolik bude rozpočet na výměnu všech nebo jestli to nechám tak. Každopádně po ČR se eventuální zkrat pieza řeší lépe než v zahraničí. Proto se s autem v takovém stavu nevydávám za hranice, než vyřeším problém, protože je to časovaná bomba... Jet s myšlenkou 50 na 50 za hranicemi to je teda sakra risk.
Pisal som samozrejme o motore, nie o aute ako celku. Ale myslim si ze tych cez 300tis akychkolvek motorov je na nasich cestach vela, takze celkovo tie auta drzia napriek tomu ze do spolahlivosti sa v poslednej dobe neinvestuje.... Az na male vynimky ktore len potvrdzuju pravidlo si dovolim tvrdit ze dovezenka=stocenka....
K tomu vrzganiu prednej napravy - ako su na tom ulozenia stabilizatora?
Napsal: 06 led 2016, 14:33
od PepaZima
amater píše:PepaZima píše:amater píše:Kamos ma firemnu oct po 1,6cr a ma na nej uz cez 300tis... Pricom auto jazdi na LL, menene boli akurat rozvody, ostatne je povodne napriek tomu ze uz dva krat natankoval do nej benzin a zakazdym isiel az kym nepostala.... Vycerpane, vycistene a ide dalej.... A sef mu nechce kupit nove, ved vsak tomu nic nieje, este stovku to musi dat... No neviem ale co by ini za to dali, nie? Tomu hovorim sakra vydareny kus...

Tak pokud má najeto přes 300 tis, tak se dá hovořit ne o běžném, ale o neuvěřitelném štěstí a naprostém vyjímečném případě... Ani trochu bych se na toto nespoléhal. Musím navíc pochválit podvozek oki, konfortní, dobře naladěný, auto lehké, obratné a opravdu vydrží 200tis pokud s tím člověk nedělá prasárny. Jediné, co je třeba měnit, budou jak jsem zmiňoval ramena. Auto dovoz z německa, stočené o 60tis km a předchozí majitel asi geometrie nedělal pravidelně... Zatuhly šrouby a už vůbec s tím nejde hýbat. Předek mě vrže, vyměnil jsem silentbloky a vrže dál, je to guma u tlumičů. Nijak mě to zatím nevadí, ale možná to vyměním a udělám časem, než to prodám. Zadek - kdyby šly povolit šrouby, tak též měním jen silentbloky.
Jinak vstřik mám udělaný jen jeden u mého auta a to dokonce výměnou piezo členu - jde to. Ostatní původní. Též uvidím, kolik bude rozpočet na výměnu všech nebo jestli to nechám tak. Každopádně po ČR se eventuální zkrat pieza řeší lépe než v zahraničí. Proto se s autem v takovém stavu nevydávám za hranice, než vyřeším problém, protože je to časovaná bomba... Jet s myšlenkou 50 na 50 za hranicemi to je teda sakra risk.
Pisal som samozrejme o motore, nie o aute ako celku. Ale myslim si ze tych cez 300tis akychkolvek motorov je na nasich cestach vela, takze celkovo tie auta drzia napriek tomu ze do spolahlivosti sa v poslednej dobe neinvestuje.... Az na male vynimky ktore len potvrdzuju pravidlo si dovolim tvrdit ze dovezenka=stocenka....
K tomu vrzganiu prednej napravy - ako su na tom ulozenia stabilizatora?
Ano, souhlas. Dovezene i z nemecka neni zadne terno. Jsem zvedav kdo kolik km najel s timto motorem na piezo vstriky, bylo by zajimave udelat anketu. Ulozeni stabilizatoru je v pohode
Napsal: 07 led 2016, 08:22
od violator
Zdar,
motor 1.6 CAYC v Touranovi - auto od novoty, vstřik odešel v 55tis. km. Podařilo se po záruce vyjednat u VW výměnu na kulanci. Jinak v pohodě.
Napsal: 07 led 2016, 15:24
od Bobanius
No tak mi teda řekněte co jsi mám koupit do budoucna, po mojí rotačce. Jen doufám že bude ještě dlouho sloužit, mám na ní 280000 a myslím že je ještě v dobré kondici.
Napsal: 07 led 2016, 15:32
od Vici
viděl jsem tuším CAYC rozebrané a je to hnus...
Napsal: 07 led 2016, 17:49
od PepaZima
Bobanius píše:No tak mi teda řekněte co jsi mám koupit do budoucna, po mojí rotačce. Jen doufám že bude ještě dlouho sloužit, mám na ní 280000 a myslím že je ještě v dobré kondici.
Atmosferu - zadne vstriky, dpf, vysokotlake cerpadlo, egr, dvouhmota ci dokonce vstrikovani mocoviny. Moderni commonrail = nehorazne predrazene dily a opravy pri vyssi kilometrazi jak 150tis km. Po prodeji me OKI jdu do atmosfery. Odradil mne od toho samotny koncern, ktery stavi lidi pred tim, ze nemaji jinou volbu: nehorazne predrazene dpf, egr, vstriky continental co nejdou komplet repasovat atd... Proto jsem vykuchal dpf + egr + chip na 137 koni. Auto nekouri vubec. Nerikam, ze je to spravne, ale pokud by koncern vyrazne slevil ty hnusne predrazene dily, tak dpf+egr necham. Dokud koncern bude predvadet to co predvadi, tak prijde moment, kdy lide prestanou kupovat diesely a pujdou do neceho mene sloziteho a nebo pokud konkurence slevni dily tak budou kupovat jinde, dle meho nazoru. A jeste pokutovat 50tis kc za to ze je vykuchany dpf plus donutit lidi, aby si kupovaly ty nehorazne drahe dpf je stokrat horsi nez odstranit dpf. No, kouri auto, dame mu spunt... je cloveku ouvej, nasypeme ho antibiotikama, resime dusledky, nikoliv priciny...
CAYC
Napsal: 08 led 2016, 08:09
od violator
Trochu počtení o motoru CAYC najdete ve Světě motorů 1/2016
Re: CAYC
Napsal: 08 led 2016, 12:03
od PepaZima
violator píše:Trochu počtení o motoru CAYC najdete ve Světě motorů 1/2016
Ano, ve Svete Motoru je zajimave cteni. Nesouhlasim vsak s jednim tematem v tomto cisle: vzduchovy filtr pouze origo. Mam KN a nikdy zadny problem se zaznamenavani mnozstvi vzduchu jsem nemel. To same se tyce zanaseni vahy vzduchu impregnacnim olejem
Napsal: 08 led 2016, 12:13
od roman1648
PepaZima píše:Bobanius píše:No tak mi teda řekněte co jsi mám koupit do budoucna, po mojí rotačce. Jen doufám že bude ještě dlouho sloužit, mám na ní 280000 a myslím že je ještě v dobré kondici.
Atmosferu - zadne vstriky, dpf, vysokotlake cerpadlo, egr, dvouhmota ci dokonce vstrikovani mocoviny. Moderni commonrail = nehorazne predrazene dily a opravy pri vyssi kilometrazi jak 150tis km. Po prodeji me OKI jdu do atmosfery. Odradil mne od toho samotny koncern, ktery stavi lidi pred tim, ze nemaji jinou volbu: nehorazne predrazene dpf, egr, vstriky continental co nejdou komplet repasovat atd... Proto jsem vykuchal dpf + egr + chip na 137 koni. Auto nekouri vubec. Nerikam, ze je to spravne, ale pokud by koncern vyrazne slevil ty hnusne predrazene dily, tak dpf+egr necham. Dokud koncern bude predvadet to co predvadi, tak prijde moment, kdy lide prestanou kupovat diesely a pujdou do neceho mene sloziteho a nebo pokud konkurence slevni dily tak budou kupovat jinde, dle meho nazoru. A jeste pokutovat 50tis kc za to ze je vykuchany dpf plus donutit lidi, aby si kupovaly ty nehorazne drahe dpf je stokrat horsi nez odstranit dpf. No, kouri auto, dame mu spunt... je cloveku ouvej, nasypeme ho antibiotikama, resime dusledky, nikoliv priciny...
Akorát ještě najít nějakého výrobce té atmosféry, pokud teda nemluvíš o 20 let starém autě nebo o benzínu

Napsal: 08 led 2016, 13:19
od octaviask
moderny benzin na tom nie je o nic lepsie..precitajte si o 2.0 TFSI a ste na tom istom...
